Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Ja zgodnie z moim postanowieniem na nowy rok (czytać książki filmoznawcze) zacznę pozycją "Film i nie tylko" Andrzeja Zalewskiego. (Tak z ciekawości, dlaczego nie ma jej w katalogu, choć autor jest? Czyżby zbyt naukowa pozycja? Bo nie wiem, czy mogę ją wprowadzić.)
Kończę niedługo książkę Nędznicy , a po pierwszym zaatakuję Lśnienie Pierwsza świetna. A druga? Okaże się.
Zaczynam 2013 rok z: "Osiemdziesiąt dni niebieskich" (Jackson Vina)
W grudniu: 1. Anderson Evangeline - "Idealne ujęcie" (2,5) 2. Graves Jane - "Mąż z ogłoszenia" (5,5) 3. Fawkes Sara - "Na każde jego żądanie" (4,5) 4. Banks Maya - "Narzeczona na weekend " (4,5) 5. Jordan Penny (właśc. Groves Annie)- "Florenckie marzenie" (4,5) 6. Johnson Susan - "Jezioro pokus" (4,5) 7. James E. L. (właśc. Leonard Erika)- "Nowe oblicze Greya" (6) 8. Kyle Susan (pseud. Palmer Diana lub Blayne Diana)- "Aniołek" (4,5) 9. M...
Na przełomie roku ciągle jeszcze Dallas '63 . Ale tuż za rogiem czeka Biała wilczyca i Hiszpańskie oczy .
Ja w Nowy Rok wchodzę z kontynuacją "Imienia wiatru" P. Rothfussa, a pierwszą nową lekturą będzie "Cień wiatru" C. R. Zafona z biblionetkowych wędrujących książek. Czuję, że w tym roku pokonam granicę z akcji "52 książki":)
Nocny pociąg do Lizbony
Witam, chętnie przygarnę "Cmentarz w Pradze" ale nie mam nic z Twoich poszukiwanych. Zajrzyj do mojego schowka może zainteresuje Cię jakiś tytuł. Pozdrawiam :)
"Uleczyć nieuleczalne" Tombak (3) "Jesteś tym, co jesz" McKeith (4) "Kuchnia zdrowia i młodości" Żak-Cyran (4.5) "Świadomą drogą przez depresję" (4.5) "Być nadwrażliwym i przetrwać" Zeff (4) "Jak myśli lekarz" Groopman (5) "Zespół Aspergera" Preissmann (5) "Niebezpieczne idee we współczesnej nauce" Brockman (5) "Dieta Boot Camp" McKeith (4) "Rozmowy o tajemnicach psychoterapii" Grzesiuk & Krawczyk (5)
Niestety nie.
Szkoda, tytuł był taki intrygujący... Czy można by choć ogólnie się dowiedzieć, czego wątek dotyczył?
Bo to jest usunięta czytatka. Komunikat wyświetla się właściwy. Niewłaściwe jest tylko to, że link pojawia się na stronie użytkowniczki zielkowiak. Do poprawki.
Czajce dziękuję za zgromadzenie takich ciekawostek na temat raju i zorganizowanie rajskiej wprost zabawy:) Paren dziękuję za opiekę nad to zabawą i poprzednimi:) Wszystkim "zabawowiczom" gratuluję świetnej zabawy i zdobycia wyróżnień:) Najbardziej wyróżnionym gratuluję zdobycia Sowy:) Wygląda... znakomicie, smakomicie. „Dobra sowa nie jest zła”:)! A sobie... zajęcia jakże zaszczytnego 123. miejsca;]!
Na stronie użytkowniczki 'zielkowiak' jest wątek 'polecam': "Czy jest na sali bibliotekarz" i zobaczyłam komunikat taki jak w temacie. Dlaczego?
Andrzeju, twój wpis jest wzorcowym przykładem inicjatywy "weźmy się i zróbcie coś". Nie wnikając w zagadnienia tematów arogancji władzy (masz tu sporo racji), to bardziej Twój sam wpis odczytuję jako pisany w tonie aroganckim do Wojtka i roszczeniowym do Bnetki. Ze wszystkich nas tutaj w tym wątku, to akurat Wojtek coś zrobił, miał pomysł i go zrealizował. Coś co zostało tu potem poddane "należnej" krytyce. Uważasz że coś jest ważne, warte...
Witam "świeżynka" biblionetkowego. Nie spostrzeżesz się jak twój schowek najpierw pojawi się, a potem (w zastraszającym tempie:P) zacznie puchnąć, puchnąć, puchnąć:)... Przez polecanki biblionetkowe, innych biblionetkowiczów, czy po spotkaniach, zlotach... Oszpecona wygląda na... kawał bardzo dobrej literatury, oczywiście upycham ją w schowku:)
65.
..jak widać po zamieszaniu z podwójnym postem, Wielcy Przedieczni nie lubią żartów... :)))))))))))))
Przez miesiąc byłam w szpitalu i okolicach, wracam do domu, a tam "Listy Nikodema" od Biblionetkołaja. Bardzo bardzo dziękuję. Ta książka w sam raz na moje bożonarodzeniowe przemyślenia.
Fakt - określenie Pełzający Chaos pasuje do sporej ilości dzieci znajomych :] No i bez Lovecrafta nie byłoby choćby "Studium w szmaragdzie" Gaimana...
Mijający rok zakończyłem wczoraj "Ulubionymi rzeczami" S.J. Bolton. Na nowy, choć to już blisko ;) to jeszcze nie zdecydowałem czym go rozpocząć. Możliwe, iż będzie to "Oszpecona" autorstwa Ranii Al-Baz.
Chyba mocno tu zaniżę ogólną średnią przeczytanych książek ;) W moim przypadku liczba przeczytanych książek w 2012 r. to 13. Wiem, wiem - marniutko, ale jak na ostatnie lata wcale nie najgorzej, jeśli chodzi o moje możliwości ;)
Ja w tym roku przeczytałam 80 książek (w tym kilka powtórek). I jestem z siebie dumna :)
Ja jestem w trakcie czytania Byłem synem Saddama Husajna: Sobowtór w służbie irackiego dyktatora i kontynuowaniem lektury tej książki zacznę 2013 rok :)
Akurat wczoraj zaczęłam: Listy A zaraz potem: Zostało z uczty bogów
Raczej przyjemność, jako że w weekendy raczej korzystam z ładnej pogody i staram się jak najwięcej podróżować :-) W samochodzie, rzecz jasna, zawsze towarzyszy mi lektura ;-) Co prawda, czytam całkiem sporo w językach obcych(fr., ang, nl), jednak najczęściej sięgam po polskie przekłady. W książki zaopatruję się na bieżąco w antykwariatach, w ilościach hurtowych. Raz na dwa - trzy miesiące zawsze znajdzie się jakaś serdeczna, wyrozumiała dusza, k...
Dzisiaj skończyłam czytać: Potem. Jutro biorę się za: Siostra.
Zapewne z tymi: Ondraszek Zwarcie :)
Skończyłam jeszcze: Wysadzić Rosję: Kulisy intryg FSB
89 i dwie w toku, ale do północy raczej nie zdążę ;)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Dodany: 20.10.2023 22:05
Recenzja oficjalna PWN Recenzent: dot59 Trafiłam na tę powieść krótko po premierze „Zielonej granicy” i długo po tym, jak pewna część moich rodakó (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)