Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
W tych w których zazwyczaj kupuje nie jest dostępna, ale pochodź po swoim mieście, zajrzyj do księgarni i popytaj. Czasem sprowadzają książkę, albo mają jeden egzemplarz na stanie ;)
Właśnie skończyłam czytać "A Dance With Dragons". Nie chcę nikogo zrażać, recenzje na Amazonie są raczej kiepskie, książka dostała 3 na 5 gwiazdek (pozostałe częsci miały po 5). Jedna z recenzji brzmi: "nuda, nuda, nuda...". Z tym się nie zgodzę, bo przyjemnie mi było wrócić do tych fantatycznych bohaterów z krwi i kości i akcja przez większość czasu trzymała w napięciu. Konkluzja jednak musi być taka: ogromne tomiszcze, w którym niewiele się nap...
Drugie życie Bree Tanner 4,5 Biblioteka cieni 3 Opowieść żony 5,5 Morza strachu 4 Grzechy dzieciństwa 4,5 Fraszki 3,5 Blondynka w Tybecie 5,5 Achtung! Banditen! 3,5 Czarodziej 4,5 Ostatnie życzenie 6
Przede wszystkim tysiąc stron "A Dance With Dragons" George R. R. Martina. Na wiele więcej nie starczyło już czasu.
Zdjęcia bomba, psze pani! Fajnie widać przyrost stosików :-)
No co Ty? Częstuj się zdjęciami ile chcesz.
To jeszcze ja, na szarym końcu: https://picasaweb.google.com/111019428763632832312/IVSpotkanieBiblionetki?authkey=Gv1sRgCOX__623mdKNQQ
Jeszcze jedna pozycja przeczytana w sierpniu: Papuga pana profesora (4)
Ja też proponowałam Ci Czekoladę, masz więc wybór pożyczkodawcy ;-) Srebrzynek może być, skoro cienki, cienki w sensie nie gruby :-)
1. Daniel Klejn ("Świece na wietrze" - Grigorij Kanowicz) 30 2. Włóczykij ("Muminki" - Tove Jansson) 44 3. Nikołka Turbin ("Biała gwardia" - Michaił Bułhakow) 34 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 44 5. Geoffrey Firmin ("Pod wulkanem" - Malcolm Lowry) 38 6. Melania Hamilton Wilkes ("Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell) 36 7. Józef Szwejk (Cykl "Przygody dobrego wojaka Szwejka" - Jaroslav Hašek) 28 8. Sierotka Marysia ...
Mnie najbardziej dziwi, że w ogóle oś takiego wydali. Kogo w dobie BiblioNETki - i w ogóle tysięcy recenzji w sieci - interesuje taki przewodnik papierowy? W ten sam sposób nie mogę się nadziwić, że ktoś czyta Literadar - to na pewno frajda takie coś robić i efekt jest bardzo fajny, tylko po co tyle rzeczy w jednym miejscu? Po prostu nie rozumiem, do mnie coraz silniej przemawia idea personalizacji. Moim zdaniem magazyn "Książki" to balon prób...
A! Więc to Twoja? Chętnie pożyczę.
Czekoladę chętnie Ci pożyczę. :)
Kochający na marginesie też powieść.
Niepełni wprawdzie powieść,ale przedstawia życie z perspektywy osoby niepełnosprawnej. Jednej niewidomej i jednej poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Autobiografia
Tak, już ustaliłyśmy w pociągu, że na razie gardzisz moim Przyjacielem Kafki ;>. Czy to Ty proponowałaś mi Czekoladę? Bo ja to w sumie chętnie, póki jestem na fali. Miałam Ci tylko przynieść Srebrzynka Marylka, to nadal aktualne? Malutka książeczka...
Wie ktoś gdzie mogę kupić książkę zawód wiedźma cz. 1? Szukam w internetowych księgarniach i nic... :(
Witam, zgodnie z obietnicą, oto instruktaż udostępnienia zdjęć w taki sposób, żeby ściągnąć mógł je każdy. Zakładam, że wszyscy używamy Windows oraz że mamy dostęp do Internetu. Wysyłanie: ---------- 1.Utwórz na Pulpicie folder „Zlot BiblioNETki 2011 od _twój_nick_”, wstawiając w miejsce „_twój_nick_” twój nick z Biblionetki. Gdybym to ja robił zdjęcia to folder nazywałby się „Zlot BiblioNETki 2011 od errator”. 2. Skopiuj zdj...
Daj znać, na którą, bo znam wszystkie Samochodziki i żadna mi tu nie pasuje.
1. Daniel Klejn ("Świece na wietrze" - Grigorij Kanowicz) 30 2. Włóczykij ("Muminki" - Tove Jansson) 44 SAVE 3. Nikołka Turbin ("Biała gwardia" - Michaił Bułhakow) 34 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 44 5. Geoffrey Firmin ("Pod wulkanem" - Malcolm Lowry) 38 6. Melania Hamilton Wilkes ("Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell) 36 7. Józef Szwejk (Cykl "Przygody dobrego wojaka Szwejka" - Jaroslav Hašek) 28 8. Sierotka Ma...
1. Daniel Klejn ("Świece na wietrze" - Grigorij Kanowicz) 30 2. Włóczykij ("Muminki" - Tove Jansson) 42 3. Nikołka Turbin ("Biała gwardia" - Michaił Bułhakow) 34 SAVE 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 44 5. Geoffrey Firmin ("Pod wulkanem" - Malcolm Lowry) 38 6. Melania Hamilton Wilkes ("Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell) 36 7. Józef Szwejk (Cykl "Przygody dobrego wojaka Szwejka" - Jaroslav Hašek) 28 OUT 8. Sierotka...
Chyba jednak nie, czytałam wszystkie Samochodziki i czytałam "Laseczkę" - nie pamiętam, by się historie powtarzały.
Miecz i kwiaty: Tom 1 (4,5) Miecz i kwiaty: Tom 2 (4,5) Miecz i kwiaty: Tom 3 (4,5) Czarna bezgwiezdna noc (5) Achaja: Tom 1 (5) Achaja: Tom 2 (5) Achaja: Tom 3 (2,5) Kwietniowa czarownica (5,5)
U mnie skromnie, jak na wakacje, ale zbieram siły (i pozycje do przeczytania) na jesienne wieczory :) Gra o tron - 5,0 - pozycja rzeczywiście bardzo wciągająca, momentami zaskakująca, niezwykle rozbudowany świat przedstawiony i ciekawe postacie, ale powieść nie powaliła mnie na kolana. Może przy drugiej części będzie jeszcze lepiej? Grobowa cisza - 4,5 - kryminału jako takiego nie zauważyłam, gdyż jest to bardziej powieść obyczajowa z intry...
Benten kochana, nie pamiętam co, ale coś miałaś mi przynieść na spotkanie. A więc na razie nie przynoś, proszę, bo jestem zasypana pożyczkami na najbliższy rok :-)
"Bezzmienna" Carriger Gail 6 "Gorzka czekolada" Lokko Lesley 5 "Jak zmieniałam zdanie: Eseje okolicznościowe" Smith Zadie 5 "Kochałem ją" Gavalda Anna 3,5 "Niemcewicz od przodu i tyłu" Zbyszewski Karol 5 "Rozważna i romantyczna" Austen Jane "Rzecz o zbłąkanej duszy 1" Sadow Siergiej 6 W trakcie czytania "Dożywocie" Marty Kisiel
Ja też akurat jestem zupełnie "poezjoodporna", ale "Pałac lodowy" bardzo mi się podobał. :) I "Ptaki" też. Nie zachwyciły mnie tylko opowiadania tego autora. Ale rozumiem Cię. Skoro książka tak kompletnie Ci nie podeszła, i nie chcesz widzieć nigdy niczego podobnego w polecankach, to nie było nad czym się zastanawiać. Też mam w swoich ocenach parę jedynek, zupełnie dla innych niezrozumiałych, ale to moje jedynki i wystarczy, że ja rozumiem, cz...
Wiek Niewinności - Edith Wharton [6] Cztery róże dla Lucienne - Topor Roland [4] Mały Książę- Saint-Exupéry Antoine de [4] Kwiaty Zła - Charles Baudelaire [3] Devil wears Prada - Lauren Weisberger [2] Spóźnieni kochankowie - William Wharton [5.5] Dama Kameliowa - Alexnder Dumas [5.5] Z pamiętnika młodej mężatki - Gabriela Zapolska [5] Daisy Miller - Henry James [1] Matka Joanna od Aniołów - Jarosław Iwaszkiewicz [4.5] Carmen- Mérimée Pr...
Lwowskie gawędy 5 Komu dziecko, komu? 3 Moskwa-Pietuszki 3,5 Nasza ulica 4,5 Zacząłem Twarz mężczyzny ,ale na razie daję sobie spokój. Piękny i trudny dla mnie do przebrnięcia styl przepełniony metaforami i uroczymi opisami, ale chyba nie mam teraz na takie pisarstwo nastroju. Jednak wrócę na pewno. Jak nie do tej, to do innej książki Kuncewiczowej.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)