Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Powieścią, której akcja dzieje się w Indiach jest "Bóg rzeczy małych". Podróżniczych niestety nie znam, ale myślę, że i po beletrystykę warto sięgnąć.
Czyta się lekko, ale z zainteresowaniem. Akcja wartka i z humorem. Warta poświęcenia tych paru godzin.
Jeśli lubisz styl pisania Pani Meg Cabot polecam ci serię Pośredniczka . Uważam, że jest nawet lepsza niż wspomniane Pamiętniki księżniczki.
Dziękuję za konkurs:)
1. Arya Stark (cykl "Pieśń lodu i ognia" - George R. R. Martin) 58 save 2. Samuel Pickwick esq. ("Klub Pickwicka" - Charles Dickens) 38 3. Jerome Wireman ("Ręka mistrza" - Stephen King) 30 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" Brandon Sanderson) 32 5. Natalia Borejko (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 18 out 6. Katie Scarlett O'Hara-Hamilton-Kennedy-Butler ("Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell) 28 7. Torvald Helmer ("Dom lalki" - Hen...
1. Arya Stark (cykl "Pieśń lodu i ognia" - George R. R. Martin) 56 2. Samuel Pickwick esq. ("Klub Pickwicka" - Charles Dickens) 38 3. Jerome Wireman ("Ręka mistrza" - Stephen King) 30 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" Brandon Sanderson) 32 5. Natalia Borejko (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 20 save 6. Katie Scarlett O'Hara-Hamilton-Kennedy-Butler ("Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell) 28 7. Torvald Helmer ("Dom lalki" -...
Czytałam serię Pamiętnik Księżniczki i podobała mi się, co polecacie czytać jako kolejne???
Ex libris: Wyznania czytelnika Przyślę panu list i klucz Mała handlarka prozą Trzynasta opowieść
1. Arya Stark (cykl "Pieśń lodu i ognia" - George R. R. Martin) 56 save 2. Samuel Pickwick esq. ("Klub Pickwicka" - Charles Dickens) 38 3. Jerome Wireman ("Ręka mistrza" - Stephen King) 30 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" Brandon Sanderson) 32 5. Natalia Borejko (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 18 out 6. Katie Scarlett O'Hara-Hamilton-Kennedy-Butler ("Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell) 28 7. Torvald Helmer ("Dom lalki" - Hen...
Ja też bardzo dziękuję. Jak na pierwszy raz nie wypadłam tak źle :)
Zgodnie z instrukcją, potwierdzam swe przybycie.;)
Nie wykluczam, że się zjawię :))) Mam tyyyyle do oddania :)))
A może jakiś wiersz przychodzi Wam do głowy?
Bardzo dziękuję. Większość z podanych przez was tytułów już kupiłem. Część z nich już dotarła. Podpowiadajcie dalej proszę.
1. Arya Stark (cykl "Pieśń lodu i ognia" - George R. R. Martin) 54 2. Samuel Pickwick esq. ("Klub Pickwicka" - Charles Dickens) 38 3. Jerome Wireman ("Ręka mistrza" - Stephen King) 30 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" Brandon Sanderson) 32 5. Natalia Borejko (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 20 out 6. Katie Scarlett O'Hara-Hamilton-Kennedy-Butler ("Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell) 28 save 7. Torvald Helmer ("Dom lalki" ...
Fajnie :D Przyjedźcie, przyjedźcie :)
a my chyba też przyjedziemy :)
Właśnie pierwszy raz w życiu przeczytałam "Dziwne losy Jane Eyre". Jestem zawiedziona, spodziewałam się trochę więcej po tak okrzyczanej klasyce. Ale zastanawia mnie tłumaczenie, które z Jane robiło momentami infantylną idiotkę, a z Rochestera lamentującą babę bądź skamlącego psa. Możliwe, że trafiłam na jakieś parszywe przełożenie?
Jeśli tylko "występuje motyw", to niezawodny "Pan Tadeusz": "Nie pił, leliśmy w gardło; krzyczał: <<Gwałt się dzieje!>> Czekaj no, niech no ja mu z Konewki naleję."
Zdecydowanie, bezsprzecznie, poszukujesz książki pt:" Shantaram" G.D. Roberts.
wypuszczał
On jest po prostu dobry i głębia przemyśleń i język doskonały. Poza tym mamy tu efekt domina. Najpierw dobrych parę lat temu wyszedł Dziennik, potem Zeszyty Literackie wypuściły nieznane fragmenty jego zapisków. Wszak Dziennik nie wyczerpuje zapisków pisarza{to tylko wybór/fragmenty}. Całe dzieło jest znacznie obszerniejsze. Potem był Żar choć czytelnicy mają również starsze wydanie {ja mam z 2000 roku a Dziennik po raz pierwszy miał wydanie w 20...
ja ostatnio założyłem konto na http://kemi.pl, dobra poczta.. dają 2 adresy e-mail, bez reklam i spamu i mam spokój :), a do tego fajny panel, pozdro
Wyrównać rachunki
Nie jest to jakieś wybitne dzieło ale czyta się w miarę szybko (przynajmniej mi się czytało), więc można się zapoznać. Czytałam ją już jakiś czas temu, ale pamiętam że miałam odczucie że niektóre momenty są świetne, a niektóre zupełnie zbędne. Ale generalnie jak już ją masz to chyba warto przeczytać, choćby dlatego że to właśnie węgierska literatura, której Polacy prawie wcale nie znają. Dla mnie dodatkowym plusem były opisy różnych medycznych za...
:D myślę, że może być
Ależ piękna frekwencja się zapowiada :D Ciekawe, jakie dalsze odpowiedzi usłyszymy!
Wizyta starszej pani. Wieczorem będę mogła na świeżo obejrzeć w Teatrze Telewizji.
Co sądzicie o przedstawieniu w tej książce takiego problemu jakim jest gwałt? Czy znacie jeszcze książki w których występuje motyw gwałtu (też autobiografie)?
ja też! ja też! na wstępniaka :)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)