Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Super!
Ojej, nie widziałam tego wcześniej, będę główkować. :D
Tak, Jolu. Najaktualniejszy na świecie. :-) Poproszę.
Rozłożyło mnie na łopatki jak na 50 stronie Erika zajechała po cheeseburgera do McDonalda w centrum handlowym TORP na którym pomagałem montować reklamę - dodam że było to dokładnie rok przed tym jak to przeczytałem i co najlepsze był to mój jeden jedyny wyjazd do Szwecji więc to niesamowity zbieg okoliczności ze autorka w swoim kaprysie postanowiła umieścić akcję akurat tam a ja w swoim kaprysie sięgnąłem po tą książkę w bibliotece akurat rok po ...
Nawet zastanawiałam się niedawno, czy sobie tego nie kupić. :-) Ekaterini
Dot :) mam od Ciebie pożyczone "Tatianę i Aleksandra" oraz "Ogród letni". I mam prośbę: czy mogłabym przetrzymać jeszcze trochę "Ogród..."? Moja mama go porwała i chyba nie zdąży przeczytać do niedzieli...
To może jest faktycznie problem tylko mojego leciwego komputera. Nic to, trzeba będzie sprawdzić na laptopie. Dobrze wiedzieć, że komuś działa normalnie.
Jasne! :)
Przeczytałam ledwie dwie, nie odgadłam żadnej! No nie, skłamałabym, domyśliłam się Draculi, nawet zachęcająco był na początku, ale potem... Płacz, trwoga i zgrzytanie zębisków! Mam jednak za dużo lektur do nadrobienia. I dziurawą pamięć...
Ja bym się tak bardzo tą aukcją nie ekscytował. Wbrew pozorom nie jest tak bardzo tanio. Jeżeli do tych dwóch złotych doda się koszty przesyłki (30 zł), a w paczce znajdzie się dwie pozycje interesujące, to wcale nie będzie tak tanio. Może lepiej i taniej by wyszło szukać poszczególnych tytułów na osobnych aukcjach?
1. Corinne ("Biała Masajka" - Corinne Hofmann) 26 2. Daphne Manners ("Klejnot Korony" - Paul Scott) 38 3. Helena ("Iliada" - Homer) 32 4. Gerda ("Królowa Śniegu" - Hans Christian Andersen) 36 - W DÓŁ 5. Rosół (seria książek o Mikołajku - René Goscinny) 34 6. Natasza Rostowa ("Wojna i pokój" - Lew Tołstoj) 24 7. Joachim Ziemssen ("Czarodziejska góra" - Tomasz Mann) 28 8. Pani Verdurin (cykl "W poszukiwaniu straconego czasu" - Marcel Prous...
1. Corinne ("Biała Masajka" - Corinne Hofmann) 26 OUT 2. Daphne Manners ("Klejnot Korony" - Paul Scott) 38 3. Helena ("Iliada" - Homer) 32 4. Gerda ("Królowa Śniegu" - Hans Christian Andersen) 38 5. Rosół (seria książek o Mikołajku - René Goscinny) 34 SAVE 6. Natasza Rostowa ("Wojna i pokój" - Lew Tołstoj) 24 7. Joachim Ziemssen ("Czarodziejska góra" - Tomasz Mann) 28 8. Pani Verdurin (cykl "W poszukiwaniu straconego czasu" - Marcel P...
Jolu, czy schowek masz aktualny, przynieść Fiedlera - Ryby śpiewają w Ukajali?
Agnieszko, mam z Twojego schowka: Hrabia Monte Christo, Opowieść wigilijna, Zabić drozda. Chcesz?
Mój nowy nabytek to Kuszące zło - czwarta część serii "Zew nocy".Pochłonę zapewne równie szybko co poprzednie części. Podobno to literatura dla kobiet, ale ja i tak czytam;)
Alicjo, kurdebalans, kopę lat!
A ja po Alicji mogę, mogę, mogę???
Oj, Seneko, TO TY mówiłaś, gdy ja się gramoliłam z samochodu :) Przypomnę Ci. Gdy się wgramolę w niedzielę :) Cieszę się, że się spotkamy :D PS. Bo będę mogła się wgramolić, prawda? - zapytała zaniepokojona Koko.
No to zabiliście mi teraz ćwieka... Jeszcze ten komentarz na allegro? Rzeczywiście, mało budujący i raczej niezachęcający do kupowania ewentualnej "instrukcji obsługi fiata 125p" :p Jeżeli ktoś kupił książki, a nie będzie z nich zadowolony, to mam nadzieje że nie będzie obwiniał mnie, autora postu...? :)
Widzę, że tematyka wojenna jest tu bardzo popularna...
1. Corinne ("Biała Masajka" - Corinne Hofmann) 28 2. Daphne Manners ("Klejnot Korony" - Paul Scott) 38 3. Helena ("Iliada" - Homer) 32 4. Gerda ("Królowa Śniegu" - Hans Christian Andersen) 38 5. Rosół (seria książek o Mikołajku - René Goscinny) 32 SAVE 6. Natasza Rostowa ("Wojna i pokój" - Lew Tołstoj) 24 7. Joachim Ziemssen ("Czarodziejska góra" - Tomasz Mann) 28 8. Pani Verdurin (cykl "W poszukiwaniu straconego czasu" - Marcel Prou...
Dziennik - bardzo interesująca książeczka. Smutna i brutalna w swej wymowie, poprzez ukazanie rodziny żydowskiej, która musi się ukrywać. Sami wyznaczają sobie surowy rozkład dnia, którego się trzymają. Z dnia na dzień stosunki między mieszkańcami Oficyny (ich miejsca schronu) stają się coraz bardziej nieznośne.
Będę wiedziała na przyszłość :)
Złodziejka książek - cudo... jak tylko przebrnęłam przez prolog, który nie zachęca szczególnie, dalej było już tylko lepiej...
Mężczyzna, który pomylił swoją żonę z kapeluszem jestem już w połowie, więc jutro pewnie zacznę dalej czytać Villette- uparłam się, żeby skończyć tę książkę, ale idzie to strasznie opornie :(
Zazwyczaj tak mamy, że kolejne tematy wielowątkowe zakłada ta sama osoba. Jak np. veverica zakłada "Książkowe wspomnienia miesiąca". Żeby nie było bałaganu :-).
Ubiegłaś mnie dosłownie o minutę z nowym tematem :) Dziewczynka w czerwonym płaszczyku - losy wojenne kuzynki Romana Polańskiego. Wciąga! Temat obozów, gett zdecydowanie króluje ostatnio w moich lekturach.
Za kawą nie przepadam i piję ją bardzo rzadko, ale siedząc w niedzielę w fotelu z książką Larsson'a i czytając o kawie parzonej przez głównego bohatera nie mogłam się oprzeć:)! Za kilkanaście minut przy fotelu stała gorąca kawa!
Kwiaty śliwy w złotym wazonie - śmiała, czasem aż do zażenowania, ale świetna!
Zima :-)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)