Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Ja jako użytkowniczka takiego właśnie forum jestem dumna ze swoich ocen ;) Jak widać :)) Ale rozumiem tych, którzy się ukrywają, niemało tu było wypowiedzi "harlekin na stos!-zrobić miejsce dla Marcela!" :-D
1. Javier Moro "Hinduska miłość" (4) 2. C.P. Thiede "Jezus - człowiek czy Bóg" (5) 3. M. Scott Peck "Ślady diabła. Opowieść psychiatry o opętaniu, egzorcyzmach i zbawieniu" (4,5) 4. Iris Johansen "Niewolnica" (4) 5. Stephanie Laurens "Dzikie noce" (4,5) 6. Stephen King "Pod kopułą" (6) 7. Patricia Cabot "Portret" (4,5) 8. Robin Cook "Mózg" (5)
WRZEŚNIOWE LEKTURY 2010 R. 1. Barbara Krzysztoń "Człowiek w czarnym kapeluszu" (4) 2. Max Brand "Jingo" - po rosyjsku (4,5) 3. Erle Stanley Gardner "Wdowy noszą żałobę" - po rosyjsku (4,5) 4. Jonathan Kellerman "Klub spiskowców" (4,5) 5. Lee Goldberg "Detektyw Monk i dwie asystentki" (5) 6. Albert Wojt "Pod kulawym Belzebubem" (4) 7. Walter Scott "Ivanhoe" (6) 8. Józef Ignacy Kraszewski "Pan major" (4,5) 9. Czesław Czerniawski "Jak tyl...
Potwierdzam to co napisała Bogna. Nigdzie nie widać adresata wiadomości co może trochę utrudnić poruszanie się po nich ;(
1. Robert Rojek (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 14 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" - Michaił Bułhakow) 24 3. Odyseusz ("Odyseja" - Homer) 28 SAVE 4. Ayla (z cyklu "Dzieci Ziemi" Jean M. Auel) 40 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 44 6. Cecylka ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 10 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 22 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) 40 KILL, KILL, KILL 9. Alicja (...
Przepraszam za małe zamieszanie. Jak się okazuje wszystkie wiadomości zostały wysłane (są na liście moich wiadomości) i tylko te do Bogny zakończyły sie powyższym komunikatem. Do Episodexa wyszły już bez problemu.
Mam dwa pytania odnośnie trylogii Bourne'a Tożsamość, Krucjata i Ultimatum zostało napisane przez Ludluma, natomiast dalsze tomy (od 4 do 7) zostały wymyślone przez innego autora i bez ingerencji Ludluma? Stąd moje drugie pytanie, czy te pozostałe części są według Was napisane "pod publiczkę" czy też rzeczywiście warte przeczytania i nie odbiegające zbytnio stylem od trylogii Ludluma? Dla przykładu, aczkolwiek z zupełnie innego gatunku, podobał...
Mój wrzesień: Marley i ja: Życie, miłość i najgorszy pies świata (5) Przemiana (2) Ratownik (2) Dobre kobiety z Chin: Głosy z ukrycia (4) Musimy porozmawiać o Kevinie (1) Serce to samotny myśliwy (3) Spójrz mi w oczy (4,5) Dziwny przypadek psa nocną porą (5) Spirale grozy (3) Wieczny uciekinier (4) Każdy umiera w samotności (5) Portret w sepii (4) Impuls (3) Kolonie Knellera (5) Walc pożegnalny (5)
Hej Jako że nikogo na forum nie znam bliżej to pozwoliłam sobie napisać wiadomość do Bogny. Ale niestety dostałam taki oto komunikat: Błąd na stronie Wystąpił nieoczekiwany błąd. Jeśli sytuacja się powtarza, skontaktuj się z działem pomocy: pomoc(maupa)biblionetka.pl. Informacje dodatkowe na potrzeby testów: The specified string is not in the form required for an e-mail address. at System.Net.Mime.MailBnfHelper.ReadMailAd ...
Mój wrzesień: Muzyka fal (5,5) Kłębowisko żmij (5) Córka nastawiacza kości (5) Listy z Ziemi [Książka i Wiedza] (6) Ja: Wszystkim, którzy urodzili się bez instrukcji użycia (5) Kobieta w bieli (5)
Wysyłka i odbiór działają, ale brakuje mi info do kogo wysłałam wiadomość. Czy nie widzę? Na wykazie nie ma adresata... jak wiadomość przychodzi, jest nadawca, ale jak wysyłam, tylko mój nick jest w wykazie :-)
Jest takie forum literatury romansowej w Polsce, jest nawet na nim wątek o BiblioNETce, i okazuje się że sporo osób z tego forum ma konto w BiblioNETce, ale oceny ukrywają bo nie chcą się chwalić tym co czytają ;)) Tak jakby Harlequin to jakiś wstyd był ;)
U mnie działa i wysyłka, i odbiór. :-)
Rodzinne gniazdo: Jak zwierzęta rozwiązują swoje problemy rodzinne - 4,5 Labirynt cienia - 4 Lodowa kraina - 4,5 Złodziejka - 5 Cesarzowa - 5 Perswazje - 5 Dzwon Islandii - 5 Trylogia nowojorska - 4 Przy polskim stole - 5 Siostra mojego serca - 4,5 Liana pragnień - 4,5 Diamentowa karoca: Łowca ważek - 4,5 Diamentowa karoca: Między wierszami - 5 Chłopiec z latawcem - 4,5 Dom duchów - 5 Fortepian - 4 Koralowa wyspa: Powieść dla młod...
Jestem bardzo zadowolona z przeprowadzonych zmian. Cieszę się, że można korzystać ze skrzynki prywatnych wiadomości. :)) Dodatkowo przychodzi jeszcze informacja na maila. Super udogodnienie!
To dzięki w imieniu Połowy. A introligator jak dla mnie nie musi być jakiś superowy, byleby dorobił okładki, zanim zaczytam strony przedtytułowe, tytułowe, ze spisem treści, słowniczkiem archaizmów... i tak dalej, i tak dalej...
No! Wreszcie dała głos! :)
Nie mogę uwierzyć, że już koniec września! Moje wspominki: Germinal (5) Pięć osób, które spotykamy w niebie (3) Mówca umarłych (5,5)
1. Kosmetyka wroga 2. Mała książka o demokracji 3. Czego chcą kobiety?: Chleba, róż, seksu i władzy 4. Kwas siarkowy 5. Mała książka o feminizmie 6. Kieszonkowy atlas kobiet 7. Nasi okupanci 8. Dobre kości 9. Wielka księga cipek 10. Wielka księga siusiaków 11. Antychrysta 12. Jedz, módl się, kochaj 12. Tao gospodyni domowej 13. Homofobia po polsku w trakcie: 14. Czytając Polskę: Literatura polska po roku 1989 wobec dylematów nowo...
1. Robert Rojek (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 14 OUT 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" - Michaił Bułhakow) 24 3. Odyseusz ("Odyseja" - Homer) 26 4. Ayla (z cyklu "Dzieci Ziemi" Jean M. Auel) 40 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 44 6. Cecylka ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 10 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 22 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) 42 9. Alicja (z powieści Lewisa Ca...
Przetestowałam. U mnie działa dobrze w wersji od i do :) 3 wiadomości wysłane, odpowiedź otrzymana.
"Mr Hyde" Klejnocki (4) "Wyprzedaż" Śliwonik (4) "Nazwać prawdę" Wowra (3) "Coitus sacralis" Śnieciński (3) "Przydroża" Maliszewski (3) "Przypływ" Ruciński (3) "Slogany" Kurasz (2) "Wybór wierszy" Marjańska (4.5) "Udźwignąć własne szczęście" Ginczanka (5) "Szkoła szczeniąt" Bailey (6) "Co myśli mój pies" Bailey (5.5) "Ratowałam od zagłady" Gut Opdyke (4) "Drobne szaleństwa dnia codziennego" Malanowska (4) "Cheri" Colette (4) "Byczki...
Znowu mam kryzys czytelniczy... -> Wirunga: Pasja życia Dian Fossey (6) -> Miłość ponad czasem: Historia inna niż wszystkie (5) -> Tamtego lata na Sycylii (3) -> Ostatnia noc w Twisted River (5) -> Rachuba świata (5) A na dodatek utknęłam w Rob Roy -u i nie mogę się z niego wygrzebać już dobrze ponad tydzień;-)
Zapraszam jesiennie - może chociaż tutaj zrobi się trochę bardziej słonecznie:)
Też tego nie rozumiem. Ja się nie wstydzę swoich ocen. Niczego nie udaję i na nikogo nie pozuję.
Długi deszczowy tydzień, Wakacje z duchami
Siebie między innymi ;P
Masz oczywiście siebie na myśli? :P
Że złośliwie zapytam: bo przeciwieństwa się przyciągają? ;) A powtórka KONIECZNIE!!!
Ja chcę!!!! :D
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)