Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Ufff.. jak mogłam w Ciebie wątpić (bo już myślałam, że odłożyłeś!).
Szóstka jako ocena jest za mała dla tej książki.Pani Jelinek jako pisarka jest niesamowita.
Tak szybko sobie z Pianistką poradziłeś? ;)
Pytałem się czy znał Gombrowicza,Giedroycia,Bobkowskiego.
Mój sierpień: 1.Pan Lodowego Ogrodu: Tom 3 (4,5) 2.Upiór południa: Czerń (4) 3.Upiór południa: Pamięć umarłych (5) 4.Serce Kaeleer (5) 5.Upiór południa: Burzowe kocię (4) 6.Weźmisz czarno kure... (4.5) 7.Zbieracz Burz: Tom 1 (5) 8.Podatek (4,5) 9.Upiór południa: Czas mgieł (4) Dzisiaj zacznę czytać jeszcze: Wydrwiząb Dębskiego albo Czarnoksiężnik i kryształ Kinga...
Sylwia Chutnik "Dzidzia" (2) Jodi Picoult "Dziewiętnaście minut" (5,5) Adele Geraz "Mroczne sekrety" (5,5) Joan Lindsay "Piknik pod Wiszącą Skałą" (5,5) Borys Akunin "Śmierć Achillesa" (3,5) Dorothea Benton Frank "Wyspa serc niespokojnych" (3,5)
Mam podobne zdanie jak Ty. Zakończenie nie odbiegało od całości. A całość moim zdaniem przydługawa i taka sobie.
ja też nie, jakieś to naciągane i chyba by się nie skojarzyło, przynajmniej mi
to jest genialne :-D
Ale problem pozostanie :)
Sprawdziłam w księgarni... chyba w ogóle nie mają tego tytułu w swojej ofercie i w takim razie wystarczy dla tytułu w księgarni wpisać byle co, np. kreskę i okładka zniknie.
A ta, która przepowiedziała przyjście Królowej, to nie była Tersa, a nie Teresa??? Ja ksiąki połknęłam! Są świetne. Postaci, świat, humor wszystko dopracowane i zabójczo ciekawe. Jedna z lepszych fantasy i trylogii, jakie czytałam.
W empiku mają większe dostawy, bo widziałam, że leżą na półkach. To dla tych, co mieszkają w większych miastach - ja muszę zamawiać u znajomego kioskarza ;-)
Podobny problem jest np. dla tego komiksu: Strażnicy W księgarni pokazuje się zupełnie inna książka, zupełnie innego autora...
Mnie też historia HP wciągnęła.Chociaż po pewnym czasie zauważyłam, że wcale nie jest tak idealnie napisana i przemyślana jak zdawało mi się na początku. Bardzo długi czas byłam pod jej urokiem. Jednak moje spojrzenie na cały ten cykl zmieniła saga Zmierzch. Zaczęłam je do siebie porównywać według mnie lepszy jest Zmierzch. Wiem,że napewno znajdą się osoby,które mają inne zdanie na ten temat, ale moje jest takie i go nie zmienie. Nie dawno zobacz...
Bardzo zależy mi na zdobyciu książki "13 i 1/2 życia kapitana Niebieskiego Misia". Bardzo proszę o pomoc! Książkę chętnie kupię. Jeśli wolisz wymianę to napisz proszę, jaką książkę chcesz w zamian - postaram się ją zdobyć ;) (Podam też kontakt: irenisko@wp.pl)
Ojejjejj, zazdroszczę - i jak było? A czytałeś coś innego Dobosza?
Dzięki za zmiany jakie wprowadzacie bo dzięki temu korzystanie z BBNetki robi się coraz łatwiejsze. Ale zeby było jeszcze łatwiej brakuje kilku funkcjpnalności o których zreszta była już mowa. Ja nie chce nikogo tu ponaglać, mój wpis ma na celu pokazanie ze chetnych na takie bajery jest więcej niż może sie wydawać. Przede wszystkim mam tu na myśli grupowe operacje na książkach typu dodawanie do schowka, czy zmiana kategorii :) No i wspomnani...
Pustelnika zaraz sobie zapisuję.Na targach książki z Panem Doboszem udało mi się zamienić parę słów.
Ilościowo - słabiutko. I właściwie nawet nie wiem, dlaczego. Już dawno nie przeczytałam tak mało w jednym miesiącu, dopadła mnie jakaś niemoc czytelnicza. Jakościowo - nieźle, zwłaszcza dzięki Doboszowi 1. Pustelnik z Krakowskiego Przedmieścia, Andrzej Dobosz, 6 - absolutna rewelacja, polecam gorąco wszystkim. To trop z zapisków redaktora na końcu Fadiman. O ile redaktor mnie irytował swoimi głupawymi komentarzami po każdym eseju, o tyle - za...
1. Pierwszy raz (Fielding Joy)- 5 2. Kiedyś na pewno (Nowak Ewa) 3,5 3. Dotyk śmierci (Roberts Nora) - 4 4. Ogon Kici (Nowak Ewa) - 4 5. Krzywe 10 (Nowak Ewa) - 5,5 6. Kwiat nieśmiertelności (Roberts Nora)- 4 7. Czy boisz się ciemności? (Sheldon Sidney) - 5,5 8. Pieskie życie mojego kota (Macios Karolina) - 4 9. Niebo się wali! (Sheldon Sidney) - 6 10. Sława i śmierć (Roberts Nora) - 4,5 11. Czarny Piątek (Kava Alex) - 4 12. Pote...
"Boga przecież nie ma! (Lindenfors Patrik) [3] - myślałem, że to dla trochę starszych dzieci" A dla jakich dzieci to jest?
w Biblionetce jestem od niedawna zalogowana, korzystam z niej niewiele dłużej, ale moje wybory czytelnicze są teraz troche bardziej świadome :) do biblioteki teraz chodzę z lista tytułów i juz nie jest to błąkanina między półkami żeby zanleźć coś ciekawego do czytania. na mnie recenzje bardzo oddziałują:)
No właśnie. Też jestem zdziwiona Twoją oceną. Przecież zważywszy na adresata, dla którego przeznaczona jest ta książka, to jest świetna. Prosto i zrozumiale przekazuje to, co budzi największe kontrowersje. Przecież to nie jest książka dla dorosłych.
Wersja do drukowania - tak, tak, tak, tak!! Byłoby cudownie! :)))))
Film "Kontakt" był jeszcze bardziej naiwny..
Lindenfors tylko 3? Nie doceniasz zebrania w prostych słowach podstawowych współcześnie powtarzanych przez m.in. Dawkinsa, Hitchensa czy Onfraya argumentów przeciwko istnieniu Boga i za ateizmem? Hm, hm?
Byłoby super!
Chyba faktycznie trzeba będzie pomyśleć o wpisywaniu ID książki z księgarni w razie problemów. Ale chyba nie także, lecz zamiast. Dostaliśmy do zgłośbłądów katalogowych takie coś: Książka: Inne pieśni {Dukaj Jacek} Opis błędu: Jako książka w księgarni wyskakuje "Xavras wyżryn i inne fikcje narodowe". Usiłowałam to poprawić, wpisując taki tytuł, jak trzeba (czyli "Inne pieśni" jako tytuł dla księgarni, ale wyskoczył mi skądinąd słusznie błąd ...
Boga przecież nie ma! [3] - myślałem, że to dla trochę starszych dzieci Richard Dawkins: Ewolucja myślenia [4,5] - niestety nie wszyscy naukowcy mają talent pisarski Dawkinsa Kontakt [4] - wychowany na lemowym pesymizmie nie mogę się przekonać do świetlanej wizji Sagana Czytam teraz: Rozplatanie tęczy: Nauka, złudzenia i apetyt na cuda
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)