Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Ach te zloty... Było wspaniale. Uwielbiam nasze rozmowy i wypożyczanie mnóstwa książek (hihi, tylko 30 przytaszczyłam). Do zobaczenia za rok!
Jeszcze "Wszystko za Everest" (Jon Krakauer)
Ja już też wróciłam i tak na szybko chcę podziękować wszystkim za miłe towarzystwo :) A przede wszystkim Olimpii za zorganizowanie i dopilnowanie wszystkich skomplikowanych szczegółów. Toruń jest piękny, fort jako miejsce spotkania też spisał się świetnie i nawet pogoda nie była taka zła. To gdzie spotykamy się za rok? ;)
Mam do Was takie pytanie - czy są wśród Was jacyś studenci medycyny? Jeśli tak to proszę Was o opinię o uczelniach medycznych na których studiujecie... :)
1. Ender Wiggin (cykl "Ender" - Orson Scott Card) 32 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" Michaił Bułhakow) 36 3. Rhezus ("Tułaczka śladami konania" - Róża Jakobsze) 30 4. Roch Kowalski ("Potop" - Henryk Sienkiewicz) 16 out 5. Klaudiusz ("Ja, Klaudiusz", "Klaudiusz i Messalina" - Robert Graves) 50 save 6. Seatan SaDiablo (Cykl "Czarne kamienie" - Anne Bishop) 48 7. Sancho Pansa ("Don Kichote" Miguel de Cervantes) 26 8. Antygona ("Antygon...
Zew ciszy Zdobycie bieguna południowego Groza wokół K2 Człowiek, o którego upomniało się morze Dotykanie świata Marka Kamińskiego: Wywiad-rzeka Razem na Biegun
1. Ender Wiggin (cykl "Ender" - Orson Scott Card) 32 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" Michaił Bułhakow) 36 3. Rhezus ("Tułaczka śladami konania" - Róża Jakobsze) 30 SAVE! 4. Roch Kowalski ("Potop" - Henryk Sienkiewicz) 18 OUT! 5. Klaudiusz ("Ja, Klaudiusz", "Klaudiusz i Messalina" - Robert Graves) 48 6. Seatan SaDiablo (Cykl "Czarne kamienie" - Anne Bishop) 48 7. Sancho Pansa ("Don Kichote" Miguel de Cervantes) 26 8. Antygona ("Antygona" -...
Mój sierpień: Król trędowaty (5) Komu bije dzwon (3,5) Miecz przeznaczenia (4) Dziewięciu książąt Amberu (4,5) Karabiny Avalonu (4) Czarnoksiężnik z Archipelagu (5) Gra Endera (6) Pamiętnik jasnowidza (4,5)
Masz rację Olka430. Ale znam pewną osobę, która za tą książką nie przepada. Jak widać od każdej reguły są wyjątki. Chociaż ja bardzo ją lubię, koleżanki nie udało mi się do niej przekonać. Co myślisz na temat kontynuacji tej historii(tak tylko pytam, nie mam informacji o jakobej 2 części)?
Było mi z Wami bardzo dobrze. Poznałam tyle wspaniałych osób! Dziękuję wszystkim:-)
Poszukuję ciekawej książki dotyczącej tego co w temacie. Czytałem już "I będę żyć", którą serdecznie polecam. Mam w planach "Dotknięcie pustki". Czy ktoś może polecić coś ciekawego?
Dotarliśmy do domu. Kasia (Miłośniczka) i Krzyś (Joy) telefonicznie polecili nam przekazać, że też dojechali. Olimpio kochana, wielkie ciumasy za organizację. :-) Adam, szóstka z wykrzyknikiem za "Grę". Cudnie było i jak zawsze ZA KRÓTKO. Dziękujemy i ściskamy moooocno tych, którzy sobie tego życzą. Anna i Jacuś
Czytałam pierwsze 3 części. I żałuję, że aż tyle przeczytałam. Książki może i mają fajną formę, ale są puste. Nic w nich nie ma. Problemy są wyolbrzymione i naciągane. Wiadomo niby łatwo sę je czyta, ale z jakiego powodu. Bo nic z tych książek nie wynika, nic nowego nie wnoszą, są popularnym zabijaczem czasu. Badziew totalny.
Z najbardziej chyba na południe wysuniętego Biblionetkowego przyczółka (jakieś 15 km od granicy) jeszcze raz podziękowania, w imieniu swoim oraz Miciusia, który, jak już prawie wszyscy wiedzą, nie lubi pisać: - dla Olimpii - że podjęła się trudu zorganizowania spotkania, w dodatku w miejscu odległym od własnego miejsca zamieszkania, - dla Admina - że rozruszał nasze cokolwiek senne już umysły kapitalną wspólną zabawą - i dla wszystkich - że by...
Bardzo miło było się z Wami spotkać :) Dołączam się też do podziękowań dla Olimpii - wszystko było dobrze zorganizowane!
Też w końcu tego nie zgłosiłam. O odświeżaniu strony nawet nie pomyślałam.
Mnie niedawno zdziwił napis "Witamy, Raptusiewicz". Ale gdy kliknęłam w tabelkę po prawej, żeby sprawdzić, czy na pewno wyświetlają się cudze dane, wszystko było w porządku i napis zmienił się na właściwy.
Też tak miałam któregoś dnia. Byłam porcelanką i mysią martysią, ale po trzecim odświeżeniu już byłam sobą :)) Nie zgłaszałam tego, bo więcej się nie powtórzyło :)
Sparks jest jednym z moich ulubionych autorów. Często płacze na zakończeniach. "I wciąż ją kocham" nie było wyjątkiem wzruszająca, ale nie tak dobra jak "Pamiętnik" czy "Jesienna miłość".
Oj ja też wpadłam w "sidła" tego autora. Lubie jego styl pisania. Krótkie rozdziały, zazwyczaj ciekawa treść. A do Alex'a mam sentyment. A co do "Kolekcjonera" to moim zdaniem był bardzo dobry.
Weszłam sobie dzisiaj normalnie na BiblioNETkę, a tam po prawej stronie napis: "Witamy, Agis". Lekko się zdumiałam, odświeżyłam stronę i pojawiło się "Witamy, JoannazKociewia". Aż się bałam próbować dalej...
Obejrzałem tuż po przeczytaniu książki. Jedyna scena, która mi się naprawdę podobała, to ta: http://www.youtube.com/watch?v=6nzWu3h8SqE
Na pewno młodszych niż 15 lat :)
K.Varga "Aleja niepodległości" (3) K.Gucewicz "Zaczekaj na koniec deszczu" (2) H.Sienkiewicz "Latarnik" (5) G.Kapllani "Krótki podręcznik przekraczania granic" (4) P.Godwin "Gdzie krokodyl zjada słońce" (4,5) P.Scott "Ci, co pozostali" (3,5) N.Vincent "Mężczyzna od podstaw" (3) M.Hillis "Rozkosze życia w pojedynkę" (2) E.-E.Schmitt "Zapasy z życiem" (4,5) M.Sjowall, P.Wahloo "Mężczyzna na balkonie" (4) K.Fossum "Kto się boi dzikiej best...
A mnie się wcale nie podobało. Mało, że w Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu było bardzo źle słychać, to jeszcze to, co udało mi się dosłyszeć składało się ze starych dowcipów, które znam od lat, np. o memłonie (i sporo innych). Byłam z trzema przyjaciółkami i żadnej się nie podobało. Zabrakło finezji, kawały takie "z grubej rury", no i w dodatku ten kiepski dźwięk.
Sierpień wypadł słabo jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek, ale przynajmniej ciekawsze niż w lipcu były pozostałe zajęcia wakacyjne :) 1. Ruski ekstrem: Jak nauczyłem się kochać Moskwę (5) 2. Saszeńka (5+) - takiej powieści szukałam od dawna - wciągająca i ciekawa do ostatniej strony 3. Erynie (3+) - nie było tak źle... ale to jednak nie dla mnie 4. Rok w Prowansji (4) 5. Gdzie dawniej śpiewał ptak (5+) - jednym słowem: świetna. 6. ...
Moja fascynacja Fleszerową przypadła na okres licealny wtedy pamiętam, że przeczytałam prawie wszystkie jej książki - czytałam je nocami bo nie umiałam się oderwać. Moją ulubioną książką było "Pozwólcie nam krzyczeć" oraz druga część "Przerwa na życie". Teraz po wielu latach wróciłam do jej twórczości. I odkrywam ją na nowo już jako dojrzała kobieta. Myślę, że te wiele lat własnych doświadczeń pozwala trochę inaczej spojrzeć na bohaterów, na powo...
I ja przyłączam się do podziękowań dla wszystkich. Olimpio, dziękuję za Twoje starania i pracę włożoną w organizację naszego spotkania, dzięki Tobie mogliśmy bardzo miło spędzić ten czas. :-)
Na początek polecam coś luźnego w stylu godzina zero.
Nie czytałam wszystkich książek autorki, aczkolwiek wiele. Doszłam do takich wniosków: 1. Morderstwo w Orient Express. 2. Dziesięciu murzynków. 3. Godzina zero. To taka moja ulubiona trójca. Dodam też, że fajne jest morderstwo na nilu- ukazała też się ekranizacja.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)