Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
http://sztuka-polska.pl/index.php?menu=kategoria&grupa=ksiegarnia&pos=6 http://www.polishartworld.com/publications.php?lang=pl&pId=4
Paski to fajne odkrycie... Okazało się, że paski to nie taki sobie wzorek... :-) Najciekawsze były dla mnie fragmenty o wykorzystaniu pasków w herbach. :-) Ta niewielka książeczka uświadomiła mi, że paski pionowe, poziome i te biegnące skośnie w obie strony coś mogły oznaczać. Dla nas współczesnych to tylko wzorek na herbie. :-) No, i wyjaśniłam sobie wszystkie kwestie łączenia wzorów, symetrii, kolorystyki... Miło, że ktoś zajął się taką, zdawał...
Tak to bywa w Biblionetce :-) Mały kamyczek powoduje lawinę...
I tak moje porzucenie książki na jakiś czas przyczyniło się do jej rozpropagaowania :-D Może zacznę tak częściej:D Żarcik :) Ja też napewno dam drugą szansę tej książce :)
Wstrząsająca. A paski jak, Renatko? :)
Witam, potrzebuję do pracy magisterskiej książek na temat malarstwa polskiego od XVIII w. włącznie do współczesności lub po prostu dość rzetelnie napisanych książek na temat danego okresu i książek na temat rozwoju technik malarskich w Polsce lub w ogóle. Posłużą one głównie do napisania wstępu. Będę wdzięczna za pomoc :) Pozdrawiam :)
Zamówiłam dzisiaj w mojej bibliotece, bo jak mówisz, że dobra, to nie ma na co czekać. :-)
Kurczę, spieszę się teraz z pożyczkami, żeby oddać większość w Toruniu, więc chyba jeszcze musi poczekać. Ale już zaschowkowałam, żeby nie zapomnieć :-)
Misiabelo, koniecznie! :)
Rzadko czytam kilka książek jednocześnie, a teraz właśnie tak jest. W ciągu dnia jest to Liana pragnień, wieczorem Nie i Amen, a w zależności od pogody i nastroju poczytuję Pielgrzym nad Tinker Creek
Mówicie, że taka dobra? Właśnie sprawdziłam i jest w mojej bibliotece! Więc oczywiście wypożyczę, bo uwielbiam książki z Indiami w tle. Teraz właśnie czytam drugą część "siostry mojego serca", czyli Liana pragnień
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Joachim Hirsz ("Za garść czerwońców" - Robert Foryś) 54 3. Julia Kapulet ("Romeo i Julia" William Szekspir) 12 out 4. Inżynier Trurl (Stanisław Lem, w różnych dziełach) 38 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta) 42 6. Hannibal Lecter ( z cyklu książek Thomasa Harrisa ) 4 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk) 38 8. Krystyna ...
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Joachim Hirsz ("Za garść czerwońców" - Robert Foryś) 54 3. Julia Kapulet ("Romeo i Julia" William Szekspir) 14 4. Inżynier Trurl (Stanisław Lem, w różnych dziełach) 38 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta) 42 SAVE 6. Hannibal Lecter ( z cyklu książek Thomasa Harrisa ) 4 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk) 38 OUT 8. Kry...
Na Amazonie są książki za 2$??
Tak, tak, wróć do niej koniecznie za jakiś czas. Ona jest warta drugiej szansy. Widocznie nie byłaś w odpowiednim nastroju. :)
Czyli pojawiła się odpowiedź. Bardzo mnie to cieszy. Więc jak? Może warto spróbować coś zorganizować? Dlaczego nasze miasto ma pozostać w tyle?
Zobaczyłam temat, myślę sobie "a może bym tak pojechała do Kalisza? To raczej nie tak daleko z Poznania". Wchodzę na Twój profil TrNw, a tu okazuje się, że też studiujesz w Poznaniu! Tylko czemu nigdy nie pojawiasz się na poznańskich spotkaniach biblionetkowych?
Niestety, odgrzewane kotlety często bywają ciężkostrawne. Ale z braku laku można pooglądać :)
Było świetnie, jak zwykle zresztą! Deszcz przestał padać dopiero wczoraj w nocy. Dzisiaj jest już tylko chłodnawo i pochmurnie. A ja zamiast czytać według kolejki, jak zwykle rzuciłam się na coś świeżo przywiezionego :).
"Gazeta Wyborcza" ogłosiła plebiscyt na najpiękniejsze polskie słowo, które chcielibyśmy ocalić od zapomnienia. http://wyborcza.pl/1,107780,8120447,Zglos_swoje_slowo_do_plebiscytu.html Swego czasu w BiblioNETce dużą popularnością cieszył się Magiczny alfabet autorstwa Czajki. Myślę, że to ciekawa zabawa na wakacyjny czas. Czytelnicy "GW" proponowali już między innymi takie słowa jak: miłostka, turlikać się, wartałoby,...
Pod wpływem zwiastuna. Mam zasadę, że nie oglądam filmu, póki nie przeczytam książki. Powieść połknęłam w dwa dni, a przy filmie utknęłam w połowie. Książka zdecydowanie lepsza :)
"Doktor Żywago" Przeczytałem już troszkę, skończyłem ten chaotyczny początek, teraz zaczęło się dziać. :)
Mam bardzo ciekawą i oryginalną lekturę. Jest nią poradnik, który jednocześnie jest ciekawą książką zdradzającą kuluary fachu striptizerek. Chodzi o książkę pr. "Striptizerki doradzają jak dobrze wyglądać nago" autorstwa Jennifer Axen i Leigh Philips.
Ja od dwóch dni czytam "Pamiętniki Jane Austen" Syrie James. :) Niezwykle wciągająca, dobrze napisana i godna polecenia, zwłaszcza fanom książek Jane Austen. ;)
Ha! Ja nie konczylam klasy biologiczno chemicznej, ale przedstawienie fizjologii ciazy w ksiazce Meyer wola o pomste do nieba. Wlasnie dlatego nie bylam w stanie dokonczyc czwartego tomu. Zbyt wiele nielogicznosci. Nie potrafie pojac, jak kobieta ktora sama jest matka bodaj trojki dzieci moze miec tak podstawowe braki w wiedzy na ten temat. Pomijam tu aspekt tego ach och glebokiego, dla mnie tak naprawde toksycznego zwiazku, bo i tak juz tu o ...
Hm, czyżby pod wpływem filmu? ;>
Sagę czytałam szybko, trudno mi było oderwać się od niej. MIMO że książki mnie denerwowały. Dlaczego? Po pierwsze, nie jestem zwolenniczką "księcia z bajki". Edward jest tak idealny, że nie realny. Jest to chyba największy atut serii, ale jednocześnie najbardziej baśniowy.Bella też wydaje mi się mdła i ślamazarna. Po drugie (które już pojawiło się w którejś wypowiedzi), brakuje mi krwi. Edward co chwila ubolewa, jaki to on nie jest potworem, ale ...
Rzeczywiście mocno takie-sobie. Ale miło popatrzeć na Nowy Jork. Jest fabuła (dość banalna), mało obserwacji społecznych - problem kobiety sukcesu to trochę za mało. Ale będę oglądać dalej. :-)
Hehe, dzięki. Może się przełamię i obejrzę.
Olimpio, ja przyjadę tylko na sobotę. Ale napiszę Ci e-maila w tej sprawie. Pozdrawiam
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)