Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
to poproszę o te propozycje. mój mail to a.chyba@op.pl tylko że jutro wyjeżdżam i odpiszę dopiero po 9 sierpnia.
Mój lipiec 2010: * Absolwenci: Saga o pokoleniu, które chciało zmienić świat - 5,5; * Pan Samochodzik i złota rękawica - 3; * Fałszywy krok - 3; * Myszy i ludzie - 5; * Tożsamość - 3; * Akty wiary - 5; * Kinto - 4; * Adwokat diabła - 3; * Świadek oskarżenia [zbiór opowiadań] - 4; * Języki i kolczyki - 4; * Zaułek łgarza - 5; * Niepokonane - 3,5; * Przydrożne krzyże - 5; * Kroniki abisyńskie - 4. Obecnie: * Kapuściński non-fictio...
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Emilia Korczyńska ("Nad Niemnem" - Eliza Orzeszkowa) 20 3. Rhezus ("Tułaczka śladami konania" - Róża Jakobsze) 30 4. Inżynier Trurl (Stanisław Lem, w różnych dziełach) 46 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta)46 6. Cezary Baryka ("Przedwiośnie" - Stefan Żeromski) 12 out 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk)40 8. Krystyna ("Kry...
Ale fb jest tylko dla zafacebookowanych, a spotkania biblionetkowe jednak powinny być ogłaszane w biblionetce, nawet jeśli inicjatywa pojawiła się na fb. Bo wtedy właśnie jest szansa, że ktoś nowy przyjdzie:) Na targi jesteśmy wstępnie umówione w takim razie:)
Niestety nie mam "Żony zmiennokształtnego". Mogłabym Ci przesłać jeszcze kilka innych propozycji na maila (jeśli nie chcesz podać swojego adresu na forum to napisz najpierw do mnie na maila z mojego profilu a ja odpiszę).
Veverico, gratuluję!! "Pafnucy" Chmielewska (3) "Zwierzęta w moim domu" Gucwińska (4) "Morderca bez twarzy" Mankell (4) (audiobook) "Fałszywy trop" Mankell (4.5) (audiobook, czyta Teleszyński) "Mężczyzna, który się uśmiechał" Mankell (5) (audiobook, czyta Ferency) "Nie dotykać Normana Hammera" Broda (4.5) "Huśtawka oddechu" Mueller (4) "Instalacja Idziego" Sosnowski (3.5) "Siomga" Andruchowycz (2.5) "Kolekcja namiętności" Śniadanko ...
NO i masz, zapomniałam podziękować JoanniezKociewia za "Wielkiego Mistrza", toteż niniejszym dziękuję.:)
Dzięki czytatnikowi czytam dwa razy więcej niż zwykle :-) Weekend w Londynie – Króciutki kryminal, nic specjalnego. Ocena 3. Walka o Hiszpanię 1936-1939: Pierwsze starcie totalitaryzmów – Dość ciężko się czyta, za dużo detali, dat, szczegołów. Ocena 3. Bez ostatniego rozdziału: Wspomnienia z lat 1939-1946 – Poprawnie napisane wspomnienia z lat wojny, bez zachwytu. Ocena 3. Adwokat – Thriller, zaczynał się nawet nieźle, ale potem autor...
Mój lipiec: Wielki Mistrz - 4,5 (pozytywne zaskoczenie) Nowe przygody Mikołajka - 4,5 (moje pierwsze spotkanie z Mikołajkiem i trochę się rozczarowałam) Herbata z kwiatem paproci - 3 (jest recenzja) Świat bez kobiet: Płeć w polskim życiu publicznym - 4,5 Dlaczego pingwinom nie zamarzają stopy? - 4,5 Mercedes-Benz: Z listów do Hrabala - 4 Krwiopijcy - 5,5 (idealne lekarstwo dla wszystkich, którzy się nabawili alergii na Edwarda;) jest recen...
Mój lipiec: 1. Jesienna miłość (6,0) 2. Władca much (5,0) 3. Zaplecze (4,0) 4. Świat u stóp (5,5) 5. Szczęściarz (5,5) 6. Dom córek (6,0) 7. Kwiaty na poddaszu (6,0) 8. Płatki na wietrze (5,0) 9. Tysiąc wspaniałych słońc (6,0) 10. A jeśli ciernie... (5,5) 11. Jedwab (3,0) 12. Pamiętnik (6,0) 13. Szafranowe niebo (3,5) 14. Tsugumi (w trakcie)
Powinnam się przy was schować. ;) Bezsenność w Tokio Zaklęty dwór Zaklęte rewiry Historia Krakowa dla każdego
Jeżeli weekend, to dopiero we wrześniu będę miała jakiś na pewno wolny...
Przeczytane w lipcu: Norwegian Wood (5) O czym szumią wierzby (4) Przerwana lekcja muzyki (4) Rozmowa w "Katedrze" (5) Lalka (5) Kocham pana, panie Sułku (4,5) Pożegnanie z Afryką (6) Złoty notes (6+) Dziewięciu książąt Amberu (5) Achaja: Tom 2 (4,5) Heretycy Diuny (6) Człowiek jest tylko bażantem na tym świecie (4) Achaja: Tom 3 (4) Klub Dumas (5) Życie i myśli JW Pana Tristrama Shandy (6+) Potop (4) Karabiny Avalonu (4) Widn...
Przeczytane: O miłości i innych demonach - 4 Alchemia słowa - 5 Wyżej niż kondory - 5 W trakcie: Krzyżowcy Wierna rzeka (kończę) Srebrny młotek Krótka historia pewnego żartu
Mój lipiec: Miasta pod Skałą - 5 Porwany za młodu - 3 Kapłanka w bieli - 4 Ostatnia z dzikich - 4,5 Głos Bogów - 5 Niezwyciężony (powtórka) - 5 Solaris (powtórka) - 5,5 Łups! - 4,5 Kłamstwa Locke'a Lamory - 3 Wieszać każdy może - 4 Złamana przysięga - 4,5 Krew faraonów - 2 Rzymska krew - 4 Dom westalek - 4 W pierścieniu ognia - 5 Zagadka Katyliny - 3,5 Mgliste proroctwa - 3,5 Jak człowiek stworzył bogów - 4,5 Szalbierz: Powieść...
Mój czerwiec i lipiec: Kot, który czytał wspak 3 Afrykańska odyseja 4,5 Jadę sobie: Azja: Przewodnik dla podróżujących kobiet 3,5 Seks w wielkim mieście 4,5 Popraw swoją kreatywność 3 Piaskowy Wilk i ćwiczenia z myślenia 5 Portret damy 4
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Emilia Korczyńska ("Nad Niemnem" - Eliza Orzeszkowa) 20 OUT 3. Rhezus ("Tułaczka śladami konania" - Róża Jakobsze) 30 4. Inżynier Trurl (Stanisław Lem, w różnych dziełach) 46 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta)46 SAVE 6. Cezary Baryka ("Przedwiośnie" - Stefan Żeromski) 14 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk)40 8. Krystyna ...
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Emilia Korczyńska ("Nad Niemnem" - Eliza Orzeszkowa) 22 3. Rhezus ("Tułaczka śladami konania" - Róża Jakobsze) 30 4. Inżynier Trurl (Stanisław Lem, w różnych dziełach) 46 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta)44 out 6. Cezary Baryka ("Przedwiośnie" - Stefan Żeromski) 14 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk)40 save 8. Krystyna ("...
Mój lipiec...: 1.Demony (4) 2.Dziesięciu Murzynków (4.5) 3.Pan Lodowego Ogrodu (5) 4.Krucjata (4) 5.Zagadka Kuby Rozpruwacza (5) 6.Pan Lodowego Ogrodu: Tom 2 (5) 7.Królowa Ciemności (5) 8.Walc stulecia (4) 9.Ogród miłości (4.5) 10.Tułaczka śladami konania (4.5) Ciekawy to był miesiąc, a kolejny zapowiada się jeszcze lepiej. Wakacje, więc wreszcie mam czas na lekturę.
To zaczynam. W lipcu się wreszcie obroniłam, więc poziom czytelnictwa poszedł trochę do góry:) W lipcu: -> Życie, literatura (4) -> Wczesne smutki (5) -> Jak pogrzebać wampira (4) -> Milczenie owieczek: Rzecz o aborcji (5) -> Na domiar złego (3) -> Spełnione marzenia (3) -> Kochany Jim (6) -> Pacjenci (5) -> P.D.James - The Lighthouse -> 13 bajek z królestwa Lailonii dla dużych i małych oraz inne bajki (...
Zapraszam:)
Dokładnie - korkociąg i otwieracz do butelek - bardzo przydatne a mało kto je posiada;) Tak samo kieliszki...
Na te targi to i ja się wybieram. :-) A jeszcze są spotkania, które wcale nie są prywatne, bo są publicznie ogłaszane na fb i może przyjść, kto chce. ;)
Czajko, zajrzyj, proszę, na pocztę.
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Emilia Korczyńska ("Nad Niemnem" - Eliza Orzeszkowa) OUT 22 3. Rhezus ("Tułaczka śladami konania" - Róża Jakobsze) 30 4. Inżynier Trurl (Stanisław Lem, w różnych dziełach) 46 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta)46 6. Cezary Baryka ("Przedwiośnie" - Stefan Żeromski) 14 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk)38 8. Krystyna ("Kryst...
Mam na sprzedaż, ewentualnie wymianę takie książki jak : -Wiek luksusu - Anna Godbersen -Fletcher Moon prywatny detektyw - Eoin Colfer -Pamiętniki wampirów księga I - L. J. Smith -Szukając siebie - Meg Cabot -Tylko dla wybranych - Kate Brian -Nie mów nikomu - Sandra Glover -przed świtem - Meyer -Baśnie barda Bedleya - J. K. Rowling -Przewodnik po zaczarowanym świecie Harrego Pottera -Harry Potter - nauka i magia - Roger High...
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Emilia Korczyńska ("Nad Niemnem" - Eliza Orzeszkowa) 24 3. Rhezus ("Tułaczka śladami konania" - Róża Jakobsze) 30 4. Inżynier Trurl (Stanisław Lem, w różnych dziełach) 46 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta)OUT 46 6. Cezary Baryka ("Przedwiośnie" - Stefan Żeromski) 14 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk)SAVE 38 8. Krys...
Testowane na trojgu członkach mojej rodziny, ze mną włącznie (bo czwarte jest jeszcze za małe), że nie jest :)
Są nowe rozdziały. Przyjemnego czytania!:)
Dzisiaj jest już 31, czy spotkanie aktualne? I ewentualnie o której godzinie?
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)