Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Nie wiem czemu nie pokazała się szybciej. Może to jakiś losowy błąd i już następnym razem tak nie będzie :). Bo nie ma żadnych ustawionych limitów czasowych na te ikonki, powinny się w miarę od razu pojawiać. Jakby stało się to jeszcze raz daj proszę znać.
Przeczytane w czerwcu: 1.Carius Otto-Tygrysy w błocie: Wspomnienia niemieckiego czołgisty z frontu wschodniego (4) 2.Kirst Hans Hellmut-Przedziwni ludzie z Maulen (4,5) 3.Kirst Hans Hellmut -Błyskawiczne dziewczyny (5) 4.Kirst Hans Hellmut -Niezwykłe wesele w Bärenwalde (4) 5.Kirst Hans Hellmut -Godzina grabarzy (3,5) 6.Kirst Hans Hellmut -Niesamowity sługa boży (4) 7.Kirst Hans Hellmut -Kamraci(4,5) 8.Kirst Hans Hellmut-Noc d...
Książek fantasy jest tyle i tak różnorodnych, że nawet nie wiem od czego zacząć polecanie :) Ale jeśli przeczytasz Legendy , sama będziesz wiedzieć, które z tych rzeczywiście legendarnych już cykli przypadną Ci gustu. PS: W pierwszym opowiadaniu w tym tomie, "Siostrzyczkach z Elurii", są wampiry, przy czym absolutnie nie takie, jakie obecnie promuje "Zmierzch" (o ile właśnie to skłoniło Cię dla "nie" dla wampirów/wilkołaków). Zawsze można je ...
W najnowszej wersji BiblioNETki, dodalismy specjalnie skórkę "wersja do czytania". To jest stosunkowo proste do realizacji, i pozwoli otworzyć stronę z dużą ilością tekstu do czytania w wersji spokojniejszej. To oczywiście jest eksperyment, konstruktywne sugestie zawsze mile widziane :)
No, faktycznie, trafiłaś w pogodę - od niedzieli i tu zrobiło się ładnie, a nawet gorąco. I jagody dojrzewają...
Czy jak robiliśmy zbiórkę przez DotPay, to wtedy wszystko było okej?
Pora na kolejną porcję nowych funkcji :). Najbardziej rzuca się w oczy zmiana ułożenia menu. Powoli zaczynamy zmieniać design, tak żeby był bardziej intuicyjny w obsłudze i łatwiejszy do opanowania dla nowych użytkowników. Dlatego stopniowo będziemy odchodzić od wielu porozrzucanych menu na rzecz bardziej jednolitej formy ;). A oto lista dalszych zmian: Najważniejszą nowością jest zmiana sposobu edycji książki. Teraz każdy zalogowany użytkown...
"Baudelaire"-Jean Paul Sartre.
Jolu droga, a czemu Pani McGinty tak nisko?
Dobrze. :-)
To napisz potem, jak Ci się podobała. :)
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) 38 2. Geralt z Rivii ("Saga o Wiedźminie" - Andrzej Sapkowski) 42 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 20 SAVE 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 14 5. Ronald Weasley (cykl "Harry Potter" J.K. Rowling)16 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) 52 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski)16 8. Marcel (cykl "W po...
Już mam książkę na biurku i też już będę wiedzieć, jak to z paskami było... :-)
Ja Cie tytułowałem po niemiecku. Z kropką. Dwie pozostałe osoby chciały Cię ukamieniować? Serio? Nie należysz do osób, które się poddają, prawda, doktorze Kafar? Ja jestem z Tobą, bo jesteś atakowany, a ja tego nie lubię;]
No musowo! :-)
Rozpoczęłam: "Upadek królów" - David Gemmell, Stella Gemmell
Hi, hi, dziś faktycznie nie ma to już znaczenia, chyba że jesteś historykiem, jak autor książeczki. Ale teraz dopiero widzę, jaką niesamowitą rewolucją były tzw. bananowe spódnice modne w połowie lat siedemdziesiątych, pamiętasz? Rzeczywiście wyrażały bunt. A wiesz, że w Średniowieczu Kościół katolicki zabraniał zakonnikom oraz ludziom świeckim ubierać się w pasiaste tkaniny? Specjalne bulle papieskie były wydawane w tej sprawie. Koniecznie pr...
Dokładnie tak! W książkach Ewy Nowak znajduje się takie ciepło, które też sie wyczuwa u Musierowicz. Ewa Nowak jest wspaniała! Ponieważ jest pedagogiem -terapeutą jej książki są nie tylko łatwe i przyjemne, ale dają też wiele do myślenia. Ona jak nikt zna się na nastolatkach! Brawo dla niej!
Krysiu, napisałam o niej tutaj: Och! Taka jestem sfrustrowana, ale i tak cię kocham! - zapraszam! :) Ogólnie - jednostajność i monotonia. Jeden i ten sam typ związku, identyczne marzenia wszystkich dwudziestu sześciu pań: mąż i dzieci niezbędne są do szczęścia. Nie ma tam ani jednej pary bezdzietnej i cieszącej się tym; ani jednej samotnej matki; ani jednej kobiety odmiennej orientacji seksualnej. Singielką jest się tylko pomiędzy jednym a dru...
A ja w czerwcu przeczytałam: 1. "Tarcza Gromu" - Tom II cyklu trojańskiego - David Gemmell 2. "Pamiętnik adiutanta marszałka Piłsudskiego" - Mieczysław Lepecki
No to pięknie! Dopóki nie przeczytam, nie przyjadę do Katowic w niczym, co ma jakieś paski!!
No coś Ty! Zadna gafa! Przy takiej ilości książek jakie zabierasz ze sobą, miałaś prawo nie pamiętać :-)) Miłego czytania!
Ma znaczenie czy paski są poziome, czy pionowe. Ma też znaczenie, czy są na górnej, czy dolnej części gaderoby. Przynajmniej miało kiedyś. Ho, ho! Nie zastanawiamy się nad tym, ale teraz po przeczytaniu tej książeczki, nigdy już nie spojrzę na pasiastą tkaninę tak samo! Nie myślałam, że historia pasków i tkanin w paski może być aż tak fascynująca - a jest! W ogóle historia postrzegana przez pryzmat wielich bitew i liczby zabitych jest zupełnie...
Szukam dla mojej Babci jej ukochanej książki z dzieciństwa - "IRUSIA" ks.STANISŁAWA PASŁAWSKIEGO. Chętnie odkupię/przyjmę/pożyczę/wymienię/przyjmę elektroniczną wersję lub kserówkę/dowiem się gdzie można ją dostać. kontakt: mail marian_ka(@)op.pl gg pięć zero pięć osiem pięć sześć jeden
# Szkarłatny płatek i biały (Faber Michel) 5 # 100 minut dla urody (Wędrowska Zofia) 4 # Pani McGinty nie żyje (Christie Agatha 3 # Epifanie (Ziedonis Imants) 4,5 # Summerhill (Neill Alexander Sutherland) 5 # Dziwny przypadek psa nocną porą (Haddon Mark) 5,5 # Historia o Dziadku do Orzechów i o Królu Myszy (Hoffmann Ernst 4 # Harpie (Chmielewska Joanna) 3,5 # Dewey: Wielki kot w małym mieście (Myron Vicki, Witter Brett) 5 # ...
John Lennon: Niedokończona ballada
Tak czułam coś, że palnę gafę. Ale wybaczysz mi, prawda? Dzięki serdeczne. :-) Jola
A można by sprawić by ta ikonka pojawiała się nieco szybciej? Pół doby prawie, albo i więcej, bo nie wiadomo kiedy się ukazała, to wg mnie trochę za dużo. :)
Ja miałem podobny problem z "Pamiętnikiem Dawida Rubinowicza". Bo poruszał przecież ważne kwestie, był tak samo autentyczny jak dziennik Anny Frank... tylko chłopczyk... no, mówiąc bardzo oględnie tekst sam w sobie nie nosił znamion nawet czegoś przeciętnego. Co innego Anna Frank - ona miała naprawdę zacięcie pisarskie! Tak mi się wydaje.
Jolu droga! Dostałaś ją ode mnie :-) Jak przeczytasz, zrób z nią co zechcesz :-))
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)