Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Na czerwcowe spotkanie zapraszamy wszystkich chętnych, także debiutantów. Naprawdę jest wspaniale!
Kochani! Było jak zawsze fantastycznie! Lista obecności: Jakozak minutka Marylek Campari (debiut) Neska Madame Seneka Villena Epa Ayame Mafia Mariola Misiabela (gościnnie) Dot Chen Olimpia Alicja McAgnes z mężem i synkiem Midwife Lenka Pobiliśmy chyba rekord - 324 książki w ruchu, z tego 72 zabrała do domu Jakozak. Zaplanowaliśmy już następne spotkanie - 26 czerwca.
"Psychologia. Podręcznik akademicki" Strealau, Doliński
A tutaj to chyba mamy jakieś zaprzeczenie, chyba, że ja to źle czytam. pierwszy akapi mówi o tym, że jeżeli chce kto "tekst skondensowany, naszpikowany terminami - polecam polskich. " a w drugim akapicie jest "Ze swojej strony polecam rodzimego Wojciszke (jest konkretny, bo generalnie jest to podręcznik akademicki)" Podsumowując dwa pierwsze akapity: to może nie wszyscy polscy autorzy są naszpikowani terminami skoro Wojciszka jak piszesz...
1. Anna Karenin ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj) 10 2. Dolores Umbridge (cykl "Harry Potter" - J.K. Rowling) 30 3. Win Lockwood (cykl "Myron Bolitar" - Harlan Coben)Out 2 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 30 5. Rybak Santiago ("Stary człowiek i morze" - Ernest Hemingway) 34 6. Randle McMurphy ("Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey) 12 7. Jaskier (cykl o Wiedźminie, Andrzej Sapkowski)SAVE 42 8. Paul Atryda (cykl "Diuna...
W tekście mym jest, ach, jest błąd! Lecz nie wiem skąd się wziął, skąd?! I bądźmy szczerzy AŻ TAK fleksja u mnie nie leży ;] W linku też, o rety! same są dziury, niestety. Cóż...link wpisał się nie tak jak chciałem, poprawić go rady już nie dałem więc każdy musi na własną rękę przejść przez tę "mękę", z kłopotów mnie tu wybawić i poprawny link sobie wstawić:)
1. Anna Karenin ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj)OUT 10 2. Dolores Umbridge (cykl "Harry Potter" - J.K. Rowling) 30 3. Win Lockwood (cykl "Myron Bolitar" - Harlan Coben) 4 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 30 5. Rybak Santiago ("Stary człowiek i morze" - Ernest Hemingway) 34 6. Randle McMurphy ("Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey) 12 7. Jaskier (cykl o Wiedźminie, Andrzej Sapkowski)SAVE 40 8. Paul Atryda (cykl...
Nie wiem co i jak, bo miejsca dla nas tam dzisiaj brak :/ Zamknięta impreza trwa w Graciarni dla innych gości nie są ofiarni :(
Beeeeeeeeeeeeee :/
"Czarny Anioł" Mastertona.
Jeśli dobrze oceniam sytuację - na USG takiej trąby nie masz co liczyć, w tej sprawie to do meteorologów i ekip ratowniczych, a nie do weterynarza ;-P.
Ach, buuu... :-(
Podziękowania dla Cirilli za fajny konkurs.Niestety z braku czasu jak również wrodzonego lenistwa:),nie odgadłem niekórych sztandarowych pozycji gatunku.Chylę więc czoła przed podiumowiczami jak również gratuluję pozostałym uczestnikom konkursu.Zabrakło mi tylko "Psów wojny" Forsyth'a,który to tytuł nasunął mi się od razu po przeczytaniu tematu konkursu (nawet typowałem do jednego fragmentu),ale oczywiście dobór dzieł i autorów leży w gestii orga...
Bardzo proszę: http://www.g-punkt.pl/Artykul/milosny_dysonans/1
Sprawa wygląda tak: w zasadzie mam najwięcej wolnego czasu, zazwyczaj jak jestem zajęta to są to godziny 16:00-20:00, bo tak mamy próby czy spektakle. Ale jak rzucicie jakiś termin, to po prostu postaram się dopasować, chyba, że wybitnie nie będzie mi pasować. :-)
"Joy D zajął miejsce ponadkonkursowe" O! Dziękuję, nie miałem jeszcze takiego, i choć nigdy, nie przepadałem być <ponad> coś lub kogoś, to dziękuję za takie wyróżnienie.:))) Wszystkim gratuluję, szczególnie Brzydocie za udany debiut. Cirilli za organizację konkursu w nie swoim terminie (i tu przepraszam, za wypowiedź o książce "Alkowy Edenu"). Mamucikowi za forumowe podpowiedzi. Mnóstwo, mnóstwo czasu zabrał mi ten konkurs, ale warto ...
Bardzo żałuję, że nie ma żadnej recenzji, ani opinii o tej książce ( Dysonans). Jestem głodna polemiki na jej temat. Książka jest interesująca ze względu na pokazanie życia na emigracji, oraz "walki" dwóch kochających kobiet. Po przeczytaniu opisu powyżej ( jak powstawała książka), faktycznie czuje się, że nie powstała na ziemi polskiej. Pierwszy raz zetknęłam się z opisem życia emigrantów ( może dlatego, że za mało czytam). Książka przedstawia m...
Gratuluję! Trudny był konkurs, ciężko wskoczyć na podium! :)
Ale pierwszy już czytałam
Strasznie emocjonujący konkursik, dzienx Cirillo :) Nie spodziewałam się, że cokolwiek zgadnę, ale jak zwykle dzięki podpowiedziom Szajki Podpowiadaczy i Komisarz Ciri oraz Wszechwładnej Sieci - udało się :) Specjalne podziękowania dla Hermetycznego Mamutka :)
;-) To ja się już wybieram. Będę zapewne o 13.52 w Katowicach na dworcu, więc w Czardaszu pewnie niedługo potem.
Chciałabym, bardzo.
Skoro Cirilla mówi dobranoc, to znaczy, że jest po pracowitej nocce; wesołych snów Cirillo:-) Konkurs był trudny i ponieważ Cirilla ogłosiła, że Joy D zajął miejsce ponadkonkusowe, to Janmamut awansuje na specjalistę konkursowego, gratulacje! Wszyscy spisali się dzielnie! Szczególne pochwały należą się, jak już napisała Cirilla, Brzydocie ; debiut i 54 punkty, wspaniale! Następny konkurs jak zwykle 2 czerwca (wtorek/środa); poprowadzi go...
Dostałam od Cirilli mail, że ma kłopoty z zalogowaniem się do BiblioNETki. W jej imieniu podaję rozwiązanie i wyniki konkursu: Miejsce najpierwsze i ponadkonkursowe: Joy D 60 Miejsce pierwsze: Janmamut 60 Miejsce drugie: Szaraczek 58 Miejsce trzecie i najbardziej imponujące: brzydota 54 McAgnes 52 December 32 aramona 26 tuliusz7171 24 dot59 22 pawelw 22 Don Kichot 18 bluejane...
Tak, masz rację. K3n, czyń honory! :)
Ja już poprawiłam ;) przy okazji: 1. Anna Karenin ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj) 12 2. Dolores Umbridge (cykl "Harry Potter" - J.K. Rowling) 30 3. Win Lockwood (cykl "Myron Bolitar" - Harlan Coben) 4 out 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 30 5. Rybak Santiago ("Stary człowiek i morze" - Ernest Hemingway) 34 6. Randle McMurphy ("Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey) 12 7. Jaskier (cykl o Wiedźminie, Andrzej Sapkowsk...
POPRAWKA 1. Anna Karenin ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj) 12 2. Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle - wiele opowiadań) 60 !!! 3. Win Lockwood (cykl "Myron Bolitar" - Harlan Coben) 6 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 30 5. Rybak Santiago ("Stary człowiek i morze" - Ernest Hemingway) 34 6. Randle McMurphy ("Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey) 12 7. Jaskier (cykl o Wiedźminie, Andrzej Sapkowski)38 8. Paul Atryd...
Korekta: 1. Anna Karenin ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj) 12 2. Dolores Umbridge (cykl "Harry Potter" - J.K. Rowling) 30 3. Win Lockwood (cykl "Myron Bolitar" - Harlan Coben) 4 out 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 30 5. Rybak Santiago ("Stary człowiek i morze" - Ernest Hemingway) 34 6. Randle McMurphy ("Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey) 12 7. Jaskier (cykl o Wiedźminie, Andrzej Sapkowski)38 8. Paul Atryda (cykl "...
1. Anna Karenin ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj) 12 2. Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle - wiele opowiadań) 58 3. Win Lockwood (cykl "Myron Bolitar" - Harlan Coben) OUT 8 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 30 5. Rybak Santiago ("Stary człowiek i morze" - Ernest Hemingway) SAVE 34 6. Randle McMurphy ("Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey) 12 7. Jaskier (cykl o Wiedźminie, Andrzej Sapkowski)38 8. Paul Atryda (cyk...
1. Anna Karenin ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj) 12 2. Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle - wiele opowiadań) 60 save! 3. Win Lockwood (cykl "Myron Bolitar" - Harlan Coben) 8 OUT 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 30 5. Rybak Santiago ("Stary człowiek i morze" - Ernest Hemingway) 32 6. Randle McMurphy ("Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey) 12 7. Jaskier (cykl o Wiedźminie, Andrzej Sapkowski)38 8. Paul Atryda (cykl "Diun...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)