Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Tak, jak najbardziej - proszę o kontakt mailowy:)
Katharsis: O uzdrowicielskiej mocy natury i sztuki
Dziękuję, dziękuję ;) A ja wróciłam z 26 książkami... do Joli mi daleko, ale to mój rekord. Ponieważ obecnie czytuję około 2-3 książek miesięcznie, wiecie, kiedy je dostaniecie z powrotem? Ale nie mogłam się powstrzymać!!! To nałóg jakiś, czy co? Było cudownie! Do domu wróciłam z chrypką gigant, ale co tam gardło, grunt, że mózgownica dzięki Wam odzyskała trochę formy, bo od wiecznego siedzenia w domu już robiła się całkiem gładka.
Ile nowych bohaterów ! Ale Wy szalejecie! Tylko przez weekend mnie nie było, a tu już tyle postaci w halach. Naprawdę się zaskoczyłam. A co to za zabiegi na McMurphy'm !On na to nie zasłużył ! Ja Wam dam! 1. Anna Karenin ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj) 10 2. Dolores Umbridge (cykl "Harry Potter" - J.K. Rowling) 10 3. Cirilla (cykl "Saga o Wiedźminie" - Andrzej Sapkowski) 32 OUT 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 30 5...
Tak Mamucie, jednym słowem dałeś trąby :P Jak dla mnie, to można w czerwcu coś wykombinować :).
1. Anna Karenin ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj) 10 2. Dolores Umbridge (cykl "Harry Potter" - J.K. Rowling) 10 3. Cirilla (cykl "Saga o Wiedźminie" - Andrzej Sapkowski) 34 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 30 5. Rybak Santiago ("Stary człowiek i morze" - Ernest Hemingway) 38 6. Randle McMurphy ("Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey) 12 7. Jaskier (cykl o Wiedźminie - Andrzej Sapkowski) 48 8. Paul Atryda (cykl "D...
! Proszę nie dodawać punktów :) Otwieram część trzecią ! Dopiero dziś, bo nie było mnie przez chwile :>
1. Anna Karenin ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj) 10 2. Dolores Umbridge (cykl "Harry Potter" - J.K. Rowling) 10 3. Cirilla (cykl "Saga o Wiedźminie" - Andrzej Sapkowski) DZIELNA! 34 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 30 5. Rybak Santiago ("Stary człowiek i morze" - Ernest Hemingway) 38 6. Randle McMurphy ("Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey) LOBOTOMY! 12 7. Jaskier (cykl o Wiedźminie, Andrzej Sapkowski) 48 8. Paul A...
Jeszcze zdążysz. :-)
No masz! Zupełnie zapomniałam :o(
Nie wiem czemu ta książka Cie umęczyła. Dla mnie to była rewelacja. Chattam chyba do dziś jedt moim ulubionym autorem thrillerów. Czekam na kolejną książkę Teoria Gaia, która powinna byc już w czerwcu 2010r.
Czy wymiana "Czarnoksiężników..." na jakiegoś Pratchetta jest jeszcze aktualna?
Wielkie, ogromne dzięki i gratulacje dla całego rodzinnego SPAPu!!! :)
:) Tak. Ostatnio znalazłam zdjęcia ślubne moich dziadków. Z 1926 roku. W świetnym stanie. Moje prawnuki musiałyby mieć sprzęt na poziomie dzisiejszym, żeby ewentualnie znaleźć w jakimś zakątku ichniego "twardziela" podobne fotki. Przy obecnym tempie zmian nośników może być ciężko. ;) Od czasu rozpowszechnienia się technologii cyfrowej praktycznie nie mam zdjęć. Owszem, coś sie tam poniewiera w sieci, coś na dysku, ale żeby to obejrzeć trzeba ...
Można by zastosować manewr okrążający i trąbobloczek :)
1. Anna Karenin ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj) 10 2. Dolores Umbridge (cykl "Harry Potter" - J.K. Rowling) 10 out 3. Cirilla (cykl "Saga o Wiedźminie" - Andrzej Sapkowski) 32 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 30 5. Rybak Santiago ("Stary człowiek i morze" - Ernest Hemingway) 38 6. Randle McMurphy ("Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey) 14 Save 7. Jaskier (cykl o Wiedźminie, Andrzej Sapkowski) 48 8. Paul Atryda (cykl ...
O "Psach" zapomniałam. Kiedy mi przypomniałeś było już za późno żeby cokolwiek zmieniać. Musiało już tak zostać: bezpsowo i bezpsio... :|
Wcale nie tak trudno - przecież niewiele Ci zabrakło. :) Dziękuję za udział i gratuluję wspaniałego wyniku! :)))
Herbaciarnia, po drugiej stronie placu Miarki, w tej samej dzielnicy co Czardasz. Z dywanami i poduchami do siedzenia. Campari obiecała zarezerwować odrębną salkę, gdzieś na tyłach. :)
Z radością polecam się na przyszłość :)))
Każdy powód jest dobry, jeśli tłumacz był zły. Chociaż może zamiast go rozstrzeliwać lepiej by było kazać mu poszukać i znaleźć swojego lepszego odpowiednika. :)
Bardzo się cieszę.Mam nadzieję, że Ci przypadnie do gustu.
Obecnie czytam " Dzieci ze schowka" Murakamiego
Dziękuję wszystkim, a Tobie szczególnie za pożyczenie książki - już ją nawet zaczęłam czekając na autobus. :-)
Ja prowadzę dwa zeszyty.Jeden to lista książek przeczytanych a drugi to zeszyt z książkami ze schowka i polecanymi przez Biblionetkę.Jak kończę książkę to zaznaczam to w Biblionetce a potem w zeszycie.Mój mąż się śmieję, że jestem straszną biurokratką i jest ciekaw co jeszcze wymyślę.
Należało nam się po ostatniej przymusowej wstrzemięźliwości. ;)))
I ja się dołączam do podziękowań :-) Spotkanie było jak zwykle cudowne, a Wy wspaniałe :-))) A ja mam znowy tyyyyleeee do czytania... Pozdrawiam
1. Anna Karenin ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj) 10 2. Dolores Umbridge (cykl "Harry Potter" - J.K. Rowling) 12 out 3. Cirilla (cykl "Saga o Wiedźminie" - Andrzej Sapkowski) 32 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 30 5. Rybak Santiago ("Stary człowiek i morze" - Ernest Hemingway) 38 6. Randle McMurphy ("Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey) 12 7. Jaskier (cykl o Wiedźminie, Andrzej Sapkowski) 48 save 8. Paul Atryda (cykl ...
Messaliny nie zgadłaś, bo nie słuchasz, co tam mamut jąka. ;-) Spostrzeżenie o szpadzie bardzo trafne. W oryginale jest hunting-knife. Niemcy już tłumacza rozstrzelali, choć nie jestem pewien, czy akurat za to.
Rzeczywiści "Fiordy" i pozostałe książki z cyklu Wiking są cienkie. Zaczęłaś od złej książki, bo autorka ma kilka fajnych romansów np. z cykl Czar szczególnie "Czar letniej nocy" i mój ulubiony cykl Panna Młoda.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)