Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Witam ,właśnie przed chwilą zapisałam się do Biblioteki,tej wirtualnej biblioteki.Mam nadzieję że spełni moje oczekiwania.Czytam namiętnie ,bo w zasadzie siedząc na wózku inwalidzkim nie mam zbyt wiele innych możliwości.A pod choinkę od córki dostałam "Stokrotki w śniegu"-przeczytałam w jeden dzień świąteczny .A książkę czyta się bardzo szybko i jest ciekawa ,ale nie wciągająca za to dająca wiele do myślenia. Pozdrawiam.
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 40 2. Georgina "Gina" Vitay ("Tajemnica Abigél" - Magda Szabó) 56 save 3. Edward Rochester ("Dziwne losy Jane Eyre" Charlotte Bronte) 30 4. Jan Smuga (cykl "Przygody Tomka" - Alfred Szklarski) 28 out 5. Petyr "Littlefinger" Baelish (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George R.R. Martin) 52 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 30 7. Ajok ("Córka Czarownic" - Dorota Terakowska) 10 8. R...
Druga asystentka
Smilla w labiryntach śniegu
Kaja widziałam film z Nicolasem Cagem oraz Penelope Cruz :)
Czytałam " Mężczyżni którzy nienawidzą kobiet", ale nie bardzo mi przypadło do gustu.
A ja chciałabym osobno podziękować mojemu Mikołajowi za kartkę, której ja, ślepota, nie zauważyłam wcześniej! :) Na pewno w tej książce zostanie na wieki.
[książka niedostępna]
'Spiski' Kuczoka. i połknęłam jednym tchem! K. jak zwykle nie zawiódł :)
Z akcesoriów do czytania też dostałam piżamę. I herbatę "Sen nocy letniej". Od razu kojarzy mi się z Borejkami. :))
Wymienię od razu i te spod choinki i te, które przyniósł Mikołaj w dniu swoich imienin. ;) Małgorzata Gutowska-Adamczyk "Cukiernia pod Amorem - tom 1" Beata Pawlikowska "Blondynka w Tanzanii" oraz "Blondynka na Wyspie Wielkanocnej" Peter Lovesey "Samotność detektywa Diamonda" Stephen Clarke "Jak rozmawiać ze ślimakiem" Elisabeth Duda "Mój Paryż" Witold Casetti, Agata Jakóbczak "Moja Toskania"
Uwięziona w bursztynie (Gabaldon Diana)
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 40 2. Georgina "Gina" Vitay ("Tajemnica Abigél" - Magda Szabó) 54 3. Edward Rochester ("Dziwne losy Jane Eyre" Charlotte Bronte) 30 4. Jan Smuga (cykl "Przygody Tomka" - Alfred Szklarski) 30 5. Petyr "Littlefinger" Baelish (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George R.R. Martin) 52 SAVE 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 30 7. Ajok ("Córka Czarownic" - Dorota Terakowska) 10 OUT 8. Reinma...
Może "Więcej niż dobra"?
Dziękuję za zabawę. Szkoda mi tylko, że Święta + Rodzinka sprawiły, że musiałam zrezygnować w połowie. Nie spodziewałam się aż tylu punktów!
Smok i Jerzy
Ja dostałam piżamę, cóż nie ma to jak wieczorna lektura :) I bilet na spektakl "Biała bluzka" - niedaleko pada teatr od literatury. Albo literatura od teatru...
Haha, dobre :)
Czy w niedalekiej przyszłości będzie można się uśmiechnąć o małe smoczę?? :))
Dodam od siebie 3 grosze... W kwestii Białorusi, to akurat Piotr ma rację. Cała Białoruś wielbi Łukaszenkę, dlatego, że o innych postaciach ze świata polityki nie mówi się w mediach, a ludzie opozycji nie istnieją w świadomości obywateli. Dlatego opozycja ma tylko i wyłącznie poparcie w Mińsku, mieście ludzi relatywnie wykształconych. Im dalej od stolicy, w każdych miasteczkach, wsiach Łukaszenko wygrywa w wyborach, nawet bez potrzeby przekłamywa...
"Glizdawców" bym o to nie podejrzewała.:) Wielu z tych tytułów nie znam nawet ze słyszenia, więc zapowiada się ciekawie.
Jak już nie musisz wydawać na akcesoria, to Ci zostanie mamona na jakąś książkę! ;)
Bo Czajka jest damą i jak czyta, to pachnie. :)
Hm... Kubek do czytania - rozumiem, ale perfumy?:)
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 40 2. Georgina "Gina" Vitay ("Tajemnica Abigél" - Magda Szabó) 54 save 3. Edward Rochester ("Dziwne losy Jane Eyre" Charlotte Bronte) 30 4. Jan Smuga (cykl "Przygody Tomka" - Alfred Szklarski) 30 5. Petyr "Littlefinger" Baelish (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George R.R. Martin) 50 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 30 out 7. Ajok ("Córka Czarownic" - Dorota Terakowska) 12 8. ...
Ja nie znalazłam żadnej książki, za to znalazłam akcesoria do czytania czyli perfumy i kubek. :)
Ja filmu dobrze nie pamiętam, oglądałam go znacznie później niż książkę, ale książkę warto przeczytać. Jedna z nielicznych książek, której czytanie w dzieciństwie pamiętam ze szczegółami (czyli książka ważna). Miałam wtedy może jedenaście lat, może dziesięć. Oczywiście płakałam przez całą jej drogę do domu, ale to są wzruszenia, których trzeba doznawać - to przecież książka o ogromnej, bezwarunkowej miłości. I dobrze się kończy. :)
Witam! Parę lat temu czytałam książkę-duet dwóch pań, których nazwisk nie jestem w stanie sobie przypomnieć. Akcja toczy się w Hollywood, gdzie przenosi się główna bohaterka prosto z Waszyngtonu. Dostaje tam pracę, chyba w agencji gwiazd. Zajmuje tam podrzędne stanowisko, coś jak asystentka asystentki. Wkrótce pomaga w redagowaniu scenariusza swojemu koledze i oboje odnoszą sukces, poznaje blaski i cienie życia sławnych ludzi w Hollywood. Może k...
Uśmiech porcelanowej świnki
Tzn. wcześniej, ze dwa razy.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)