Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Wojna domowa
Koło Miechowa, gdzie mieszkam Mikołaj jak wszędzie 6 grudnia a w Wigilię prezenty przynosi Gwiazdka...
Czytanie książki wygląda mniej inteligentnie od plotkowania z ochroniarzem??? <rotfl>
Oj nie :( Profesor nie jest na wymienę. Poszukaj, może coś innego znajdziesz.
Niestety, w Biblioteczce mam te książki, których jeszcze nie czytałam. :(
Krańcówka rzeczywiście ślicznie. :-)
Marzę by zobaczyć ten musical. Trochę mi nie po drodze do Warszawy, ale w końcu to bliżej niż do Londynu ;) Przymierzam się do kupna biletu. Nie ma się co ociągać, chociaż w tym roku nie widzę już wolnych dwóch miejsc na weekend. Ach, ciężko będzie doczekać do stycznia! Piszcie proszę swoje opinie, odczucia, kto był, kto planuje. Ja na pewno podzielę się wrażeniami, ale to dopiero w przyszłym roku. O nędzny losie!
Za to u mnie w domu nigdy nie praktykowało się prezentów pod choinką, za to na Mikołaja obdarzaliśmy się nimi obficie. I tak sobie myślę, że jeśli będę miała swoją rodzinę w przyszłości, to też będę chciała podtrzymywać tradycję świąt bez prezentów. Wszyscy się dziwią, jak to, a ja odpowiadam: zwyczajnie. Wtedy chodzi nam o coś innego. I nigdy, przenigdy żadne z nas nie żałowało, że tego nie ma. Bo nie było i już. Za to Mikołaj 6 grudnia zawsze b...
Ja na próby w teatrze przemycałam "Sztukę kochania" Owidiusza albo pikantne fraszki Sztaudyngera. Nie muszę chyba dodawać, że reżyser, jeśli odkrył, nad czym tak "całą kupą" siedzimy, raczej nie bywał zadowolony... ;-)
Pyszne! :-D To tylko odkryło rozmiar nietolerancji owej pani. Trzeba było złośliwie wytknąć jej jakiś niedostatek urody, a co! ;-)
A czy jest możliwość wybrania czegoś z Twojej Biblioteczki, interesuje mnie: Mroczne sekrety, Zabójstwa w Badger's Drift lub Ciała i dusze.
"Opowiadania o miłości" Aleksandra Kuprina
O, jest kilku takich. I to niekoniecznie idealni, czasem draństwo też fascynuje. Ale do rzeczy. Moje serce kradli: 1. Locke Lamora ( Kłamstwa Locke'a Lamory ) 2. Vuko Drakkainen ( Pan Lodowego Ogrodu: Tom 1 ) 3. Forrest Gump ( Forrest Gump ) 4. Jon Snow ( Gra o tron ) 5. John Blackthorne ( Shogun: Powieść o Japonii ) 6. Paul Atryda ( Diuna ) 7. Ender Wiggin ( Gra Endera ) 8. Jean Valjean ( Nędznicy ) 9. Wilczarz ( Wilcz...
Albo w ogóle recenzji, bo kto wie, czy to te polecane nie są właśnie pierwszymi, jakie wielu ludzi w biblionetce czyta... No naprawdę mam teraz nieodparte wrażenie, że reklamy są ważniejsze od recenzji. A to już przesada.
Jesteście z Joyem niesamowici! :-))) Gratuluję!
I ja również, bo zanim przyszłam z pracy, to już wszystkie podziękowania, jakie mogłabym potencjalnie wymyślić, już zostały wymyślone :).
No to nam się zrobił mały konkursik: "Co Krzyś ma na myśli?" :-)) Chyba nie... śmierć?
Znalazłam: Mini wykłady o maxi sprawach jak: O władzy, o sławie, o równości, o kłamstwie, o tolerancji, o podróżach, o cnocie, o odpowiedzialności zbiorowej (...) hm?
już nie aktualne
A wiesz, właściwie mam pożyczoną i skonczyłam czytać. :) Nie zgadniesz kto mi pożyczył. ;)
Robalami to się tylko brzydzę, a konkursowego coś, to się boję, ale jednocześnie jestem tym zafascynowany, i darzę to coś, ogromnym szacunkiem.:)
Chętnie przygarnęłabym "Pannę młodą w śniegu" :) Proponuję za nią Trzeci znak.
Hej, kochani! Jestem tegoroczną maturzystką i na ustną wybrałam następujący temat: "Obraz rewolucji w utworach Krasińskiego, Żeromskiego i Witkacego". Z literaturą podmiotu nie mam większych problemów, znacznie gorzej z literaturą przedmiotu, czyli opracowaniami :( Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to teksty Marii Janion o Krasińskim, ale to za mało. Proszę o pomoc!
Wypatrzyłam sobie "Niebezpieczna fortuna" lub "Samira i Samir". Za jedną z nich mogłabym jeszcze coś dołożyć. Co ty na to?
Hej Czy znajdziesz w mojej biblioteczce coś za Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz ? Szukaj nie tylko w oddam/wymienie ale też w dziale "w biblioteczce" Pozdrawiam :)
Dziękuję za podany ogrom wiedzy o "Biblionetce". Na ciekawe hasło, sentencje w dalszym ciągu oczekuję.
Hej Czy znajdziesz coś w mojej biblioteczce za obie ksążki : "...A lasy wiecznie śpiewają" Trygve Gulbranssen (1963) "Dziedzictwo na Bjorndal" Trygve Gulbranssen (1963) Tej drugiej jeszcze nie czytałam a z checią bede miała obie na własność ;) Pozdrawiam
Ja również się podpiszę, bo i tak lepiej bym tego nie ujęła :) I (nie)skromnie się pochwalę, że to mój pierwszy konkurs z kompletem odpowiedzi :)
Krzyś nie boi się niczego! No, chyba że chamstwa i podobnych zachowań, ale przecież nie zrobłbyś konkursu o czymś takim, prawda? Wszędzie wokół nas jest jakiś rodzaj energii. I bakterie. Oj, chyba teraz ja zaczynam się bać! ;)
Posiadam książki na wymianę,chętnie wymienię je na ciekawe kryminały. "Panna młoda w śniegu" Jan Seghers. "Chłopiec, który spał pod pierzyną ze śniegu" Mankell. "Opowieści z Moulin du Bruit" William Wharton. "Nawiedzony" Shirley Jackson. "I nie było już nikogo" Agatha Christie. "Dwa Światy" Michał Dobrakowski. I coś starszego: "Wyklęty" Graham Masterton (1990) "Czarny anioł" Graham Masterton (1992) "Dama tyfusowa" Hanns Heinz Ewers (1...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)