Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Przeniosłem reklamę na lewą stronę, najlepsze recenzje wróciły na swoje miejsce. We wtorek, przy okazji kilku poprawek, powinien zniknąć też AdSense w lewej, żeby nie przeładowywać strony reklamami.
To wstępnie piątek piątego o piątej :-). Kto nie może na piątą, może dojdzie później i tak też będzie OK?
Kochana, ja się dostosuję. :-) To tak wstępnie piątek (5 listopada)? Siedemnasta za wcześnie dla pracujących? Osiemnasta? Każdy inny termin jest dla mnie dobry; decydujcie.
A teraz i na Targach ma być jakaś herbaciarnia! A jeśli po, to można, dla odmiany, iść do tej herbaciarni na Studenckiej 15 (tam, gdzie dawniej była Galeria Przyrody) - też mają herbaty, do tego kawę, gorące czekolady i inne :) Na mapie: http://tnij.org/studencka-15 Najłatwiej wysiąść na przystanku Teatr Bagatela i stamtąd dotuptać na miejsce, bo nie jest specjalnie daleko.
Dołączam! Projektodawczyni - zarzuć, proszę, jakiś termin wstępnie, żeby można było ustalić, co komu tak albo nie ;-).
I ja :)
Dorzucę jeszcze "Sputnik Sweet Heart" Murakamiego. Poetyckim bywa, na tle realistycznej, współczesnej, lekko tajemniczej prozy. I wówczas przenosi w inny wymiar. Nastraja. Prowadzi w atmosferze niepewności, nieprzewidywalności, niekończącym się korytarzem słów...
Ja mam bilet na 11 lutego i strasznie się niecierpliwię. Przd wielu laty widziałam "Nędzników" w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Cudo.
Bryniu, będziesz na pewno w czwartek? Chcę wziąć Twoje dwie książki. ;-)
Ja się pojawię na pewno. ;-)
http://livretto.pl/produkty/szczegoly/ksiega-diny/
"Wybraniec" Tomasza Manna
Przeczytałem, widziałem, czytam ponownie by odreagować ten koszmar! Film spłaszcza każdy wymiar książki: emocjonalny (zgubiła się generalnie empatyczna narracja G.), intelektualny (nie czułem przełożenia: jednostka <- system <- Stalin), faktograficzny (pomieszane życiorysy, 10 cm śnieg na Kołymie <czujecie?!>). Ze spraw subiektywnych, to mnie ten film jeszcze znudził. Gorąco polecam książkę.
W starym tłumaczeniu. Połączono dwie - uprzednio oddzielnie wydawane - części w jedną książkę, tak jak chciała Ginzburgowa.
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 26 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 58 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 30 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 8 out 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Prosiaczek ("Władca much" - William Golding) 38 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 28 8. Dolores Claiborne ("Dolores Claibor...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 26 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 58 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 30 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 10 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Prosiaczek ("Władca much" - William Golding) 38 SAVE 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 28 8. Dolores Claiborne ("Dolores Clai...
Pod-dopiusuję się:)!
Też bym chciała znaleźć coś napisanego podobnie... Freya kocham, mój ulubiony autor.
Myślę, że gdyby zarejestrować klub AKK byłaby w nim zaraz pokaźna ilość nałogowców ;) przyznaję, z przyjemnością, bez poczucia winy, że też do takowych należę! I wypożyczam i kupuję, wszystko zależy od dostępności i zasobności portfela ;p i wyżej zadane pytanie, czy ktoś kupuje książki już kiedyś przeczytane? Jak najbardziej tak! Książki, które mi się spodobały, poruszyły i zafascynowały, wzruszyły czy wywołały inne emocje CHCĘ MIEĆ NA SWOJEJ PÓŁ...
A może spotkanie pod wezwaniem Św. Mikołaja? ;) 4/5 grudnia też nie jest chyba zły :D (chociaż jeszcze nie wiem, czy nie będę służyć noclegiem pewnej osóbce :D).
Jak najbardziej, czekam!
Uprzejmie donoszę, że od 4 listopada (czwartek) będę we Wrocławiu; do kiedy – nie mam pojęcia, ale ze 2 tygodnie na pewno. Nie mogę od 11 do 14 listopada. W każdym innym terminie jestem dostępna i otwarta na propozycje nie-do-odrzucenia. Pod Pręgierzem a potem w Graciarni. Nie musi być sobota, może być dzień powszedni. Omatko! I tak to będzie święto! :-)
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 26 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 58 SAVE 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 30 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 10 OUT 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Prosiaczek ("Władca much" - William Golding) 36 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 28 8. Dolores Claiborne ("Dolores C...
Witam Mam w schowku kilka pozycji, których bardzo chętnie się pozbędę. Najchętniej wymieniłabym je na coś również ze schowka (niekoniecznie tylko z poszukiwanych), ale jestem otwarta na propozycje. Za coś szczególnie ciekawego mogę oddać dwie moje, a gdyby komuś na czymś zależało, to niektóre oddam nawet za jeden uśmiech ;) pozdrawiam i zapraszam do schowka
Oczywiście! :) Za kilka dni zacznę "Mroczne sekrety", potem się odezwę, ok? :-)
Chyba wszystko, co na jej temat myślę napisałam już tutaj: http://ksiazkowo.wordpress.com/2010/08/04/ogrod-wiecznej-wiosny-cristina-lopez-barrio/ :)
Stolik zamówiony na 18 w Lilu Cafe na ok 8-10 osób na hasło Biblionetka lub moje imię ;). Mam nadzieję, że osoby które się deklarują od kilku dni, faktycznie się pojawią... Na a może ktoś nowy będzie chętny? Podobno nie gryziemy :D
Moje typy (kolejność chronologicznie odwrotna:)) 1. "Mistrz" Andy Andrew Książka pozwoliła mi spojrzeć na życie z innej perspektywy. Daje łatwe odpowiedzi na trudne problemy. 2. "Szklany klosz" Sylvia Plath W trudnych momentach identyfikuję się z bohaterką. 3. "Buszujący w zbożu" J.D. Salinger Bo każdy potrzebuje trochę buntu:)
Szkoda, bo "Trzeci znak" średnio mnie interesuje, czy mogę poczekać i przytrzymać Ci książkę?
Bardzo chętnie, ale obie książki są trochę zniszczone,napisz do mnie na katarzynaiwanczak@interia.pl i podaj adres, wyślę je za "Niebezpieczną fortunę", a jak przeczytasz drugą, daj znać,to jeszcze coś wymyślimy.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)