Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Witajcie. Już jestem w domku - cała szczęśliwa. Znów było mi dane spotkać się z Wami. Dziękuję Wam najserdeczniej za te cudowne chwile. Najbardziej dziękuję Mafii za to, że zorganizowała nam tak pięknie nasze spotkanie. :-)
Jasne dz. Wiadomo co chodzi o połączenie muzyki poważnej i jakieś innego gatunku muzyki (może być też rock).Czasem powstaje tak świetna muzyka.
"Dotknięcie ziemi" Rani Manicka - bardzo polecam
Polecam "Muchy w zupie i inne dramaty" Małgorzaty Żurakowskiej. Nie przebrniecie ani jednej strony bez śmiechu o różnym stopniu natężenia. To taki dzienniczek matki trojga dzieci, żony i właścicielki psa w jednym. Dla obciążonych pociechami doskonałe antidotum na codzienne doły; dla tych, co jeszcze bez dzieci, okazja do przemyśleń...
Nie za dużo tego: Faraon (6) Przygody Meliklesa Greka (3) Ostatni kontynent (3) Wybór opowiadań [Czytelnik] (3,5) Kochanek Wielkiej Niedźwiedzicy (5,5) Władca much (4) Egipcjanin Sinuhe (4)
Bardzo dziękuję za spotkanie i czekam z niecierpliwością na następne :)
Nędza, nędza, aż płakać się chce Szósta klepka powtórka (tym razem 5,5) Opowiadania zebrane [Czytelnik] (5)- klasa sama w sobie, ich głównym atutem jest niepowtarzalna atmosfera Sprężyna powtórka (nadal 5)- najlepsza na chandrę Tom Kultury: Lata siedemdziesiąte (4)- świetny pomysł na publikację,trafny wybór haseł przedmiotowych, niestety błędy stylistyczne i językowe obniżają jej jakość Audiobooki: Doktor Faustus (5) Boża Podszewka ...
Kometa zawraca
Tak czytałam Harrego pierwszy raz:))) Niektórzy mi bardzo tego zazdrościli.
A twórcy tzw. rocka progresywnego, jak Yes mieszczą się w definicji takiego połączenia?
Kawa bez tajemnic -Fiedoruk Andrzej 3 Pasja życia -Stone Irving 6 Ślepe szczęście -Chmielewska Joanna 6 Woda różana i chleb na sodzie -Mehran Marsha 5,5 Wyspa skarbów -Stevenson Robert Louis 4,5 Życie nie jest romansem, ale... -Pruszkowska Maria 6 Bardzo mało w tym miesiącu, ale to dlatego, że zaczęłam pracę i nie mam za dużo wolnego czasu:(
Philippa Gregory "Kochanice króla" - polecam naprawdę!
Philippa Gregory "Kochanice króla" Stieg Larsson "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" i "Dziewczyna, która igrała z ogniem"
Kochani! Było fantastycznie! Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim za cudownie spędzony czas. :-))) Krzysiu, piękne zdjęcia. :)
Sierpień spędzałam raczej na wędrówkach niż czytaniu, ale trochę audiobooków dałam radę odsłuchać. ;) Wakacje to jednak czas powtórek starych lektur, więc moja lista wygląda skromnie, choć jakościowo bardzo miło: Torill T. Hauger, Porwani przez Wikingów (powtórka, jak się okazało, 4) Torill T. Hauger, Sigurd, syn Wikinga (4) Ann-Marie MacDonald, Zapach cedru (5) Kornel Makuszyński, Szatan z siódmej klasy (powtórka, 5) Juliusz Verne, Piętna...
Nie wiem wprawdzie, co masz dokładnie na myśli, ale czy chodzi Ci o to, co jest w polecankach? Użytkownicy czytający podobne książki jak Ty Sortuj według: [liczby wspólnie ocenionych książek] [zgodności ocen]
Dom z piasku i mgły (4) Korytarz (5,5) Śmierć dyktatora: Raport spod kul (4,5) Dziękuję za ogień(5) Europejski alfabet (5) Ta, którą nigdy nie byłam (5,5)
Ta książka, o której wszystko zostało powiedziane, to Świat według Garpa oczywiście. Za pomyłkę przepraszam.
Ten miesiąc był wprost powalający: 08/15 w koszarach (5) 08/15 na wojnie (5) 08/15 walczy do końca (5) - nie sądziłam, że powieści o II wojnie światowej, w dodatku skupiające się głównie na walce wewnętrznej w Wehrmachcie mogą być dla mnie tak pasjonujące. Wilki (4,5) - kolejna historia o niesnaskach wśród mieszkańców pewnej mazurskiej wsi w latach 1933-45, z typowym dla Kirsta czarnym humorem. Z woli boskiej i katowskiej: Nader pouczające i...
Antybaśnie z 1001 dnia - 5 Carrie - 5 Cztery wesela i pogrzeb - 3 Forrest Gump - 6 Jestem nudziarą - 3 Kasztanek - 4 Mroczna rzeka - 4,5 Niezrównane usługi swata z Périgord - 3,5 Perła - 4 Pięć osób, które spotykamy w niebie - 4,5 Pokręcony świat - 4 Smażone zielone pomidory - 5 Tam, gdzie spadają anioły - 4,5 Tylko dla kobiet: Przewodnik po tym, co kryje się w duszy mężczyzny - 5
:))) Kochani było przecudownie, przepięknie i tylko szkoda, że tak krótko. Dziękuję Wszystkim.:) Można już obejrzeć pierwsze zdjęcia, które zrobiłem podczas spotkania w Kamienicy. http://picasaweb.google.pl/JoyKrzysiek/IIOgolnopolskieSpotkanieBiblioNETkoweKamienica2009 Link do picassa również na mojej stronie w BiblioNETce.
:D A czytałaś pierwszy raz? Moje przeczytane w sierpniu: Przeczytane w sierpniu: Śmierć o północy (4,5) Magia i krew (1,5) Kamień Pogan (3,5) Książę Kaspian (3,5) Koniokrady: Wspomnienie (5) Atramentowa krew (3,5) Czerwony Kapturek (6) ;) Wrota (powrót, zostaje 6, gdybym mogła, dałabym ocenę 100/6, ta książka jest genialna xD ) Wrota 2 (5,5) Sanktuarium (1) Antek (4) Nawrócony (3) Michałko (5) Czyli trochę kiczu. Gdyby nie ...
Czy to prawda, że Meyer pisze jakąś nową część sagi, niebędąca "Midnight Sun"?
Przeczytane w sierpniu (tytuł po angielsku oznacza, że przeczytałam książkę w oryginale) ~ Andrew Davidson, "Gargulec" (5+) Osoby mające przesyt osadzonych w historii, sensacyjnych opowieści w stylu Dana B. pragnę uspokoić, że to jest zupełnie inna bajka. Jestem zachwycona „Gargulcem”, nie mogłam się oderwać od lektury i na pewno sięgnę po kolejne książki Davidsona. Czytelników bardzo wrażliwych uprzedzam, że opisy oparzeń są dość naturalisty...
Zastanawiam się, czy zabrać się za jego książki:D Co radzicie na początek?...16-latce?
1.Bohun 5.5 2.Harry Potter i kamień filozoficzny 5 zaczęłam czytać i 3.Harry Potter i komnata tajemnic 5.5 co było 4.Harry Potter i więzień Azkabanu 5.5 do przewidzenia 5.Harry Potter i czara ognia 6 ......... 6.Harry Potter i Zakon Feniksa 6 pokochałam Harrego 7.Harry Potter i Książę Półkrwi 6 8.Harry Potter i insygnia śmierci 6:))) 9.Kwietniowa czarownica 4.5 10.Wiedźmikołaj 5.5 11.Ból kamieni 4 12.Naznaczeni błękitem: Część ...
Czy ja jestem ślepa i nierozgarnięta, czy gdzieś "wcięło" instrument do wyliczania powinowactwa z innymi biblionetkowiczami? Wypróbowałam go w wersji testowej nowej B-netki i bardzo mi odpowiadało jego działanie, a teraz dysponując chwilką czasu chciałam sobie uaktualnić wyniki i w żaden sposób nie umiem tej funkcji znaleźć. Wiem, że o tym była mowa jeszcze w starej wersji B-netki (i dlatego weszłam wtedy na testową), ale również nie widzę, jak ...
Przykro mi bardzo, ale zachował się jedynie tom 1. :(
Ja polecam książkę w postaci dziennika pani Karoliny Lanckorońskiej pt. "Wspomnienia wojenne". Mi się bardzo podobała, ponieważ napisana jest w dość ciekawym stylu, nie nudziła mnie. A z racji tego, że lubię książki na faktach, zwłaszcza jeśli napisała ją osoba, która brała udział w wydarzeniach to utwór jest bardziej ciekawy. Gorąco polecam :)
Miesiąc wyjątkowo udany pod względem jakościowym. :-) Władczynie: Kobiety, które tworzyły historię (3,5)- miałam nadzieję na coś ciekawszego. Dziewczyna, która igrała z ogniem (6) - drugi tom moim zdaniem nie ustępuje pierwszemu. Ofiara (4) - lekki, łatwy i przyjemny romansik. Wojny dziecięce: Macierzyństwo, ojcostwo i waśnie rodzinne (5) - niezwykle ciekawie przedstawione biologiczne uwarunkowania ludzkich zachowań. Ex libris: Wyznania czyt...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)