Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Dzięki za linka, ja ze swojej strony dorzucę jeszcze: http://www.passwordincorrect.com/2009/10/25/kindle-eclicto-sony-cool-er-nook-ktory-wybrac-1/
Ale dla Barns& Noble świat kończy się na USA. Biorąc pod uwagę ile Amazonowi zajęło wypuszczenie międzynarodowej wersji Kindle'a, to jeszcze kilka lat zajmie zanim konkurencja w Europie, a zwłaszcza w Polsce się rozkręci. Mi do tego czasu pewnie zabraknie cierpliwości (no ile lat można czekać, ile?) i sprawię sobie Kindle'a- "lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu".
Kota Mruczysława poglądy na życie oraz Fragmenty biografii kapelmistrza Jana Kreislera przypadkiem na strzępach makulatury zachowane
To, co wystąpi w sobotę w Spodku, to jak dla mnie nie będzie żadne Yes! Bez Jona? Z młody Wakemanem zamiast starego, żeby nikt nie zauważył? Eeee, widziałem Yes, prawdziwe Yes, już 3 razy... chętnie oglądałbym w nieskończoność, ale w sobotę w spodku się nie zjawiam. Ciekawe, ilu ludzi na to pójdzie...
:((( Czyli, że nie ma się co podniecać? Szkoda, bo miałem nadzieję, że mimo dziwnej tematyki, Sapek jednak da radę...
mam do niej sentyment... moja pierwsza książka tego pisarza.... czytałąm jednym tchem...
czytałam jego książki tylko dlatego że chciałam się przekonać czy naprawdę są fajne..... i empik wywala je zawsze w najbardziej reprezentacyjne miejsce a tym samym wciska je potencjalnym klientom... by nie czuć się poza nawiasem wszystkich tych co go bardzo cenią, brałam je do rąk i czytałam...Rzeczywiście książki Coelho są dobre dla tych co lubią sobie trochę pofilozofować i to w odpowiednim etapie życia... szkoda tylko że ja nie należę do tego ...
O 21 powiem, że jeśli weźmiesz pod uwagę kluczowe słowo (jest w przedostatnim zdaniu) i zaczniesz szukać w gatunku, to w Biblionetce, owszem, znajdziesz autora, ale akurat tę książkę sklasyfikowano nie na podstawie czasu i miejsca akcji, a przeznaczonego jej odbiorcy. Nie jest to dzieło nowe, na własnej piersi wyhodowałam drugie pokolenie sympatyków. Może jeszcze o autorze: jeśli już znajdziesz to kluczowe słowo z przedostatniego zdania i wy...
Wie ktoś może coś o kolejnej części "Pieśni lodu i ognia", o "Tańcu ze smokami"? Kiedy jest planowane wydanie tej książki lub tym podobne?
Tak dla przypomnienia. Już tylko jeden dzień został na przełamanie strachu i przysłanie odpowiedzi.
Moje ulubione fragmenty? Od Rdz 1,1 do Ap 22,21 ;) A tak na poważnie to chyba Psalmy, zwłaszcza 4, 23, 24, 51, 63,... Prorocy, pieśni o Słudze Pańskim z Izajasza... Mój ulubiony łamacz języka z Wigilii Paschalnej: :"i Mojżesz wyciągnął rękę nad morze, i morze pochłonęło faraona, jego rydwany i jeźdźców" - bo faraon, jego rydwany i jeźdźcy pojawiają się w tym tekście w co drugim wersie ;) Kazanie na Górze, przypowieści, Flp 2,6-11: On,...
Łosoś zwątpienia: Autostopem przez galaktykę po raz ostatni
Wyjący młynarz (Arto Paasilinna); Córka Wikingów (Vera Henriksen) oraz Mika Waltari-w zasadzie cała twórczość.
Oto jest pytanie!
Oj, nie!!! Bardzo proszę!!! Całokształt jest wspólny i dwustronny!!! :)))
Delektuj się, delektuj! I baw się dobrze. :-)
Ależ drobiazg, doprawdy... i tak Ci się nie wywdzięczę za całokształt! :-)
W internecie natknęłam się na notkę o tej "nowej" książce i jest tam m.in. tekst: "Długo sądzono, że opublikowana w 1974 r. "The Road to Yesterday" to ostatnia część cyklu o Ani. Była to jednak tylko skrócona o 100 stron wersja pełnego tekstu książki. Czyli będzie to poniższa książka poszerzona o 100 stron: Spełnione marzenia Swoją drogą to ten tytuł chyba też powinien trafić w katalogu do cyklu o Ani. A ta poszerzona "nowa" książka to "pięt...
Przed chwilą w radiowych wiadomościach usłyszałam, że w Kanadzie wydano nowy tom o Ani. Lucy Moud Montgomery napisała go tuż przed śmiercią. W nowej książce ukazane jest życie Ani i Gilberta z całkiem innej strony. Pełne ciemnych spraw, a Gilbert jest przedstawiony jest jako niezbyt przyjemny w obyciu człowiek. Wiecie coś na ten temat? Chcielibyście przeczytać?
Pan Rubinstein już w Poznaniu!!! :))) Baaardzo Ci dziękuję! Już wysłałam mailika. :))) Pozdrawiam Cię najnajnajserdeczniej!
O tak. Bardzo miło ją wspominam. Czytałam ją chyba ze trzy razy. Ale to było daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawno temu. Chyba pora na powtórkę. :-)
Dusza zaczarowana - Romain Rolland
Przygody dobrego wojaka Szwejka: Po przesławnym laniu
Aniu, działasz jak błyskawica. Książka już do mnie dotarła i zaczynam się nią delektować.
"Ten obcy" to książka, która zafascynowała mnie, gdy byłam nastolatką. Mimo upływu wielu lat, nadal jestem nią zauroczona i w ponure dni wracam do niej dla poprawy nastroju. "Inna?" jest (moim zdaniem) trochę słabsza. Nie tylko my doceniamy tę książkę, świadczy o tym choćby fakt, że znalazła się na Międzynarodowej Liście Honorowej im. H.C. Andersena.
Sknocony kryminał
No widzisz, nie trzeba się poddawać :) Długo, niedługo, w takim miejscu jak 17 to wieczność, a na przykład moje studia, które trwały tyle samo wydają mi się strasznie krótkie ;) Ja też tego fragmentu z 29 nie pamiętam, ale to jedyne, co mi przyszło do głowy i strzeliłam, i było dobrze... Ten dialog może naprowadzić... 13 - powtórzę "niemożliwe, żeby to było aż takie proste!" Ale Ty pięknie mataczysz, jak na początkującą konkursowiczkę :)...
Ach, 17 już wiem! To "długo" mnie naprowadziło! 29 - prawie wiem, choć tego fragmentu nie pamiętam... 13 - na pewno czytałaś, bo prawie każdy czytał, niekoniecznie z własnej inicjatywy. Czasy nieco dawniejsze - nie jestem za dobra w liczeniu, ale na oko połowa XIX wieku - a bohater ostatecznie trafił w miejsce co nieco przypominające to z 17, lecz znajdujące się dużo bardziej po prawej stronie mapy i w odróżnieniu od tych z 17 całkiem zasłużeni...
Gdzie znajdziesz tak ciekawa postac jak Lisbeth Salander? Chocby w ksiazce "Smilla w labiryntach sniegu". Nie wiem, czy Smilla nie jest nawet lepsza od Lisbeth, nie potrafie sie zdecydowac:))
Mam, choć nie wiem, czy trafne - zaraz zacznę szukać!
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)