Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Z tego co mi wiadomo - nie jestem niczyim klonem :)
Omatko, kochana, wcale nie jest łatwe. :-) Na razie nasuwają mi się trzy tytuły i mam podejrzenia co do dwóch, więc z pewnością zajmie mi trochę czasu kombinowanie.
hej, krótka historia.. . jest spopularyzowana wersja pelnej ksizaki nie wydanej po polsku 'sex, ecology, spirituality' (SES) i tam sa wszelkie odwolania. SES nigdy pewnie nie bedzie po polsku wydana bo ma ponad 800 stron i nikt by tego u nas nie kupil, ale zawsze mozna siegnac do oryginalu i studiowac w pelni. Na pewno krotka historia jest najlepszym wprowadzeniem do teorii Wilbera, a jak daleko chce sie zabrnac w jego mysli to juz kazdy wybie...
Jeśli brakuje młodych wiekiem, to proszę młodych duchem o zabawę. Wiem, że dla Was jest za łatwe... Ale tak to zostawić? Bez odpowiedzi? Liczę na jakieś życzliwie do mnie usposobione dusze... :)
Bardzo dziękuję za konkurs, choć był dla mnie trudny. :-) Gratuluję wszystkim uczestnikom, tradycyjnie zwycięzcom, a szczególnie porzeczkowej, dla której to był o ile dobrze myślę - debiut konkursowy. :-))
Oj, jak mnie kusi przyjść!! Zapraszają mnie na pożegnanie kolegi w teatrze, a jak czytam Was, to zaraz mi się odechciewa tamtej imprezy...
Dla mnie konkurs był trrrrudny, tym większa satysfakcja, że parę punktów mam. Dziękuję!
No to wspieraj, tylko się nie klonuj.
Nie czytuję jedynie książek pani Sykulskiej, ale podobają mi się i uważam ze trzeba wspierać polskich pisarzy. Poza tym w tym gatunku jest niewiele książek na rynku. A prośbę moją ponawiam: czy ktoś z was zna i natrafił ostatnio na jakiegoś ciekawego pisarza?
tu na stronie nie ma żadnych książek, to strona O KSIĄŻKACH, ale zobacz tu: http://tinyurl.com/4vn6s8
Dziękuję bardzo za konkurs, gratuluję wszystkim mamom i mamopodobnym oraz mutacjom!! :)) I wszystko zgadłam co znałam, jestem z siebie dumna.
Mamo Organizatorko, Dziękuję Ci z całego serca za konkurs, który dostarczył mi tak wielu emocji. Była radość (taki łatwy, na pierwszy rzut oka tyle przecież znam), było zaskoczenie (24 to zapewne "Obietnica poranka"), była chęć polemizowania (fragment z "Imperium" łudząco podobny do tego z "Buszu po polsku" - "Ćwiczeń pamięci"), było rozgoryczenie (bo średnio łatwy ten konkurs), był moment krytyczny (m...
Widocznie jeszcze byłam zaspana, jak to pisałam :-))) Już poprawiłam datę.
Kochana Bogno, ale dlaczego każesz czekać nam aż rok? No chyba, że w tej zapowiedzi kryje się już przedsmak nowego konkursu... :)
Wszystke Mamy, wszyscy składający życzenia, a więc wszyscy biorący udział w konkursowej zabawie, zadowoleni są na pewno ze świętowania. Było wesoło, a to najważniejsze. Gratuluję Wszystkim! Następny konkurs przygotowała bluejanet . Początek jak zwykle w pierwszych minutach 2 czerwca , czyli w nocy z niedzieli na poniedziałek :-))
No cóż, ja się poddałam, ale cieszy mnie, że odgadłam poprawnie tych parę tytułów. Może następnym razem będzie lepiej :)? Gratuluję wszystkim wytrwałym. Jestescie wielcy! Dziekuję Librarianko za miły konkurs.
Witajcie kochani. Dziękuję uczestnikom za udział w konkursie. Było was 31. Gratuluję zwycięzcom i wszystkim uczestnikom, a szczególnie tym którzy nie poddali się do końca. 1. beatrixCenci, Akrim, Janmamut, Sherlock, Hanna Burdon, Joy – 50 punktów. 2. agnesines – 42 3. Teofila – 37 4. porzeczkowa – 36 5. Izabela S. - 34 6. kala175 – 31 7. Nulka – 30 8. mayellka – 26 9. Nika – 23 10. McAgnes – 22 11. Vemona – 21 12. Nisha, N...
21 - Maksim Gorki "Matka".
Tak, choć nie w sensie zasłony dymnej, czy jak to tam sugerowano. W 8 jest pewna pułapka, w którą wpadłem. Tym bardziej podziwiam Pawła, który po 50 minutach miał już odgadnięte hasło.
I starszą - ze wskazaniem na Brela (Au Suivant, Sur la place, La valse a mille temps i nieśmiertelny Port d'Amsterdam, którego tekst polski jest chyba bardziej poetycki od oryginału :)) i Piaf, i młodszą - ze wskazaniem bardzo silnym na Noir Desir (tak, znam kryminalne historie a propos, ale muzykę uwielbiam). A francuski hiphop, a właściwie francuski funk strrrasznie mnie bawi. :)
Mylene Farmer, co prawda ona urodziła się w Kanadzie ale jej rodzice to rodowici Francuzi i powrócili na ziemię francuską gdy Mylene miała 8lat.
Celine Dion jest Kanadyjką:}}} Ja także polecam Patricię Kaas zwłaszcza album"Je te dis vous".
O, dziękuję Joy, zapomniałam o Brelu :)
To samo pomyślałam o Twojej ;)
A to już jest mamuczenie czy jeszcze nie?
czy jest ona dostępna tu na stronie? a może, mógłby mi ktoś przesłać ją na maila? jestem bardzo zainteresowana tą książką:) pozdrawiam.
Najlepsza i niepowtarzalna, tu nie mam żadnych kłopotów - Joy Division - "Closer". Ulubione, brakło by miejsca, powiedzmy, że wszystko: Joy Division, Nick Cave, Placebo, Lacrimosa, The Cure, Roger Waters, Leonard Cohen, Jacques Brel... Z ostatnio poznanych to: A Fine Frenzy, The Leaves, Kent czy Matt Kearney.:)
No właśnie ja lubię bardzo drugą :-) Wolę od pierwszej. Na drugiej jest większy rozmach, więcej się dzieje i słodki Damien wypowiada nieprzyzwoite słowo na *f*. A najbardziej lubię i tak piosenkę, która jest na 3. płycie - z singlami. Damien podskakuje w niej (widziałam na YouTube) i wydziera się (mniej żałośnie, ale za to głośniej). ;-)
Całego Rice'a? Bo mnie druga płyta rozczarowała straszliwie. :(
Podpisałabym się pod Twoją listą.... Także pod Bloodflowers. (oprócz tego, że ja sie nie przyznaję do Placebo; a z Verdiany listy do Damiena Rice'a);-)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)