Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
W końcu trafiłam na jakiś bardziej ambitny post. Owszem, 'Poczwarka' jest książką wręcz niesamowitą. Jest jedną z pięciu książke, które zmieniły tok mojego myślenia. To niesamowite jak doskonale i bez żadnych fałszywych prób dobierania barwnych słów Terakowska przedstawiła schemat życia, rozbitego życia, rodziny. Niesamowite wzbudza uczucia. Czasem człowiek zaczyna bać się sam siebie, ponieważ czegoś takiego się od tak nie czuje. Dziękuję za zało...
Od dość długiego czasu usilnie poszukuję tej książki, czy ktoś mógłby mi pomóc? Zamawiałam w wielu księgarniach i bez skutku. Bardzo mi zależy na jej przeczytaniu. Czekam na podpowiedzi. :)
A mogłabyś napisać kilka słów o powieści "Milion małych kawałków"?
Eros na Olimpie Jan Parandowski (4) - ocena podwyższona za piękny styl Autora, mity nijakie, niepogłębione
Mój listopad: Wojciech Cejrowski - Rio Anaconda: Gringo i ostatni szaman plemienia Carapana (5) Krystyna Januszewska - Przytulać kamienie (5) Aleksander Fredro - Damy i huzary (4) Harlan Coben - Ostatni szczegół (4) Erica Spindler - Zakazany owoc (5) James Frey - Milion małych kawałków (4) James Frey - Mój przyjaciel Leonard (4) Haruki Murakami - Tańcz, tańcz, tańcz (2) Wojciech Tochman - Jakbyś kamień jadła (5) Peter Høeg - Smil...
Tak jak piszesz, miło było znaleźć się znowu w tym świecie. Książka sympatyczna i podobała mi się dużo bardziej od poprzedniej, strasznej "Czarnej polewki". Ale denerwuje mnie, że to jest kolejny odcinek serialu, a nie osobna, zamknięta całość, jak drzewiej bywało.
"to chyba normalne, że 8-miesięcznemu dziecku może się ulać, prawda?" Pewnie, ale czy trzeba o tym pisać na co drugiej stronie?
Może jeszcze "Fight Club" Palahniuka? :)
Oto i moje plony - kompletne, bo nawet jeśli dzisiaj zdążę coś zacząć (a pewnie zdążę), to pewno nie skończę. - Maria Dernałowicz - Cudze życie (5; bardzo interesujące, bogate, napisane językiem kształtnym i nie zniechęcającym nadmiarem superfachowych terminów, eseje o literatach i literaturze. W tym o twórcach stosunkowo mało dziś pamiętanych, np. Jędrzeju Kitowiczu, Marii Komornickiej) - Stanisław Bereś - Historia literatury polskiej w rozmow...
Przepraszam za takie wstawienie linków, myślałam, że będzie dobrze. Całe szczęście, że chociaż działają.
Przeczytane w listopadzie w kolejności od najlepszej: Bóg urojony (Richard Dawkins) -ocena 6- bardzo polecam, książka momentami trudna i wymagająca czasu, ale naprawdę warto przeczytać Myśli nieuczesane (Stanisław Jerzy Lec) -ocena 6- niezwykła trafność spostrzeżeń, polot i wielka inteligencja w każdej myśli Prowadził nas los (Kinga Choszcz & Chopin)-ocena 5- świetna książka o kilkuletniej podróży dookoła świata autostopem ilustrowa...
A proszę!: http://bitwa-na-sniezki.pl/526258 :P
Tak, oczywiście, nie wiem, o czym ja myślałam, wpisując to nazwisko. :-)
No, mam nadzieję! :-)
Elias Canetti, Czytelnik 2004, stan niemal idealny (ale opieczętowane moją osobistą pieczątką)... Co bym chciał w zamian? Czekam na interesujące propozycje :)
Ja kupuję w księgarniach internetowych: www.empik.com- salon internetowy i na www.stereo.pl W powyższych sklepach już kilkakrotnie dokonywałam zakupów książek i muszę przyznać,że jestem zadowolona. Przesyłki są szybkie i z powiadomieniem:))Książki są tam tańsze o kilka złotych... Właśnie przypomniałam sobie... niekiedy kupuję także w antykwariacie Słówko. Tam znajduję często książki, których nie ma gdzie indziej, tylko,że tutaj koszt wysyłki zbl...
O, tego nie widziałam :-) Do Schowka.
Proszę bardzo! Też mam od jakiegoś czasu swoją śnieżkową stronę :) http://bitwa-na-sniezki.pl/267874
:D No punkcika, czy dwa, byś miała na pewno :P Ale w tym przypadku zemsta będzie miała metaliczny posmak :)
I ja bardzo dziękuję za świetny konkurs, Joy:) Żałuję, że już mi nie wystarczyło czasu na uzupełnienie tytułu 6 i poszukanie 13. Ale i tak jestem zaraz za najlepszymi - i bardzo dumna się czuję:) Bo nie sądziłam, że aż tyle zdążę upolować. Dziękuję mataczom - sznurek był rewelacyjny!:) Ale co też ja się nakombinowałam, co też może być na końcu sznurka...;) Swoją drogą, wyjątkowo dużo filmów obejrzałam w trakcie trwania konkursu:) Na konkurs Sz...
Dziękuję za konkursowe zmagania. Specjalne podziękowania dla reżysera za suflerowanie ;) Bez wskazówek miałabym pewnie tylko 2 punkty ;)
Wejdź na jej oficjalną stronę, tam jest zakładka: kontakt i można wysłać bezpośrednio maila do autorki.
pani bibliotekarka w bibliotece do której należe też jest świetna, muszę pamiętać o Dniu Bibliotekarza
super książka, świetnie się czyta, poruszajaca opowieść
Chciałabym napisać list lub e-mail do pani Małgorzaty Musierowicz.Niestety nigdzie nie mogę znaleźć żadnego adresu.Wiem,że nie powinno się podawać tutaj adresu innych bez ich zgody.Prosiłabym więc abyście podali mi stronę na której się coś takiego znajduje. Z góry dziękuje.
Szkoda, że nie miałam czasu wgłębić się bardziej w konkurs :(
Odcinków było znacznie więcej, bo nie tylko w te wakacje pokazywała je polska telewizja. Rok, dwa lata temu, w poniedziałkowe baaaardzo późne wieczory można było obejrzeć w TVP1 kilka krótkich serii tego kryminału, chyba po cztery odcinki każda. Mroczne i ciężkie, ale bardzo interesujące, przede wszystkim właśnie ze względu na postać pana psychologa i psychologiczny, jeśli nie psychiatryczny, aspekt zbrodni i śledztw. Nie wiem, czy wiesz, ale ...
Przepraszam, że z takim opóźnieniem, ale postaram się byc. Tak też wstępnie deklaruję swoją obecnośc;)
No nie wiem. W "Czarnym wietrze" zamieszcza informacje o japonskich okretach podwodnych, ktore pod koniec wojny korzystaly z sondy (cokolwiek to znaczy) w celu unikania bomb glebinowych. To nonsens!
Paula Cykl: Niebieski rower
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)