Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
No, ktos tu przekopiował nie tylko link, ale większosc tekstu. Co mi nie wolno, ale innym tak.
Cóż za skromność... Od dłuższego czasu przypatrywałem się Biblionetce zanim założyłem tu konto, ale nigdy nie przyszło mi przez myśl stwierdzenie, że "bawią się" na tym forum tylko nastolatki. Twierdząc tak obrażasz wprost nas wszystkich jako Użytkowników, i tych którzy są tutaj od chwili powstania Bnetki, i tych którzy dopiero niedawno dołączyli do tej społeczności. Sam co prawda nie mogę się pochwalić długim stażem, ale nie podoba mi ...
Nie znam Danuski be. Ale skoro juz jestem królową, to chetnie bym ja poznała.
Ojejku, jaki zaszczyt mnie spotkał. Czyżbym z autorki została juz włascicielka wydawnictwa? Świetnie zaczynam się bawic. Tylko jakby ona się o tym dowiedziała, to by się bała, że będzie miała we mnie konkurencję.
Hania podała tylko link, a nie pół wywiadu.
Już... no dobrze. Choć może jeszcze do jurtra przeczytam jeszcze jedną pozycję :-) Właśnie zaczynam "A lasy wiecznie spiewają". Niemniej jednak mój czerwiec wyglądał tak: "Hamlet" - William Shakespeare (5) "Laleczka" - Joy Fielding (3) "Mary, Mary" - James Patterson (5) "Bez skrupułów" - Harlan Coben (4) "Obiecaj mi" - HarlanCoben (5) "Śpiąca królewna" - Phillip Margol...
Witaj veverico. W czerwcu przeczytalam kilka ciekawych pozycji. Nie za dużo, ale wszystkie moge polecić. "Boską" przeczytałam, bo jestem za daleko aby sobie zobaczyć przedstawienie Jandy. A tak by mi się chciało. ;) "Spirit catchers" to młodzieżowa, zbeletryzowany odcinek życia Georgii O'Keeffe, ciekawa i ogromnie zachęciła mnie do poznania tej malarki. Jej życie i twórczość są w pewien sposób imponujące. Pewnie trudno akurat...
1. Domofon (Miłoszewski Zygmunt). Zamiast dobrego polskiego kryminału (jak to gdzieś ktoś napisał) - średni polski thriller-horror. I niesamowicie kiepskie sceny seksu. :/ 2. Dziewczyna z zapałkami (Janko Anna). Miła, emocjonalna poezjo-proza. 3. Most San Luis Rey (Wilder Thornton). Zaskakująco przyjemna lektura, gdyby nie polecanka BNetkowa, pewnie nigdy nie trafiłaby do moich rąk. 4. Bracia Lwie Serce (Lindgren Astrid). 5. Foe (Coetzee John...
Do wszystkich, którzy to czytają :) :D :D :D :D Pozdrawiam.
Taa, królowa, a danuskabe to twoja prawa ręka, nie?
Czesć, jestem królowa. To moge napisac. Nie mam jednak prawa witać się w imieniu autorów. Chciała bym pisac książki, ale nie umiem. Umiem tylko czytac i wypowiadac sie na ich temat.
Być może nie pomyslałam. Byłam akurat przy jej ksiązkach i załozyłam temat. Ale chyba inne wątki nie były załozone przy niej, i tez było źle. I to mnie zdenerwowało.
Hih. Dzięki, Syrenko. Ale po co mi dwa samochody? ;-) Szkoda, że Cię nie będzie w Łodzi... (A może jednak? A może? A?). "Ptactwo i młódź Zwiedza miasto Łódź!" Wyłaźcie z Sieci i dołączajcie do klucza (biblionetkowicze trzymają się w kluczach, tych, co to "Przyślę panu list i klucz"), okazja niebywała, żeby razem poby(wa)ć i po Łodzi polatać:-))).
Myslę, że pierwsza zaprezentowała angielski Hania B, więc dlaczego jej nie zwrócono uwagi. Podejrzane?
Wyzej Hania B przekopiowała tez jakies informacje, to dlaczego ich nie usunałes? Czy tylko wybrani mogą kopiować? To bardzo dziwne i podejrzliwe.
Jeżeli była bym autorka to z chęcią bym z wami porozmawiała. Ale nią nie jestem. Niestety!! ! I nie wiem, co by ona na to powiedziała, że rozmawiała bym z wami w jej imieniu, czy w imieniu jakiego kolwiek autora. Z drugiej strony chciala bym nia byc. A także chciała bym byc Sienkiewiczem lub pania Ala Pisarska, bo jej książki tez lubię, więc na to wychodzi, że chyba i pania Alą tez mogła bym być. A to ze znajduję różne wiadomosci w gazetach i prz...
Bardzo mało książek przeczytałem, ale jest to spowodowane brakiem czasu, więc chyba mogę być usprawiedliwiony. Lista, lista, gdzież ona jest? O, mam! O Boże! Tylko 3! 1. Bracia Strugaccy - Koniec akcji 'Arka' 2. Bracia Strugaccy - Drugi najazd Marsjan 3. Różewicz - Kartoteka Wstyd, wstyd, wstyd. Trzeba się poprawić w wakacje. "Kartotekę" trzeba przeczytać, natomiast te dwie pozycje Strugackich tylko dla najwierniejszych fanów.
Z listy nominowanych książek czytałem jedynie "Reisefieber" i "Baltazara". Obydwie pozycje dosyć dobre, aczkolwiek nie na tyle, aby zdobyć nagrodę. Chociaż "Jadąc do Babadag" też mnie nie zachwyciło, a mimo wszystko zostało uhonorowane nagrodą. Myślę, że niekiedy w nominacjach powinny znaleźć się utwory fantastyczne. Bowiem nie wierzę, że taki Grzędowicz, czy Kossakowska są gorsi od nominowanych autorów. Ale w tym kr...
Ja czytałam ją dość dawno, ale pamiętam ją jako jedną z lepszych "Replik". Może jeszcze podobały mi się dwójka, zapomniałam tytułu, i czwórka "Doskonałe dziewczęta". Zaczęłam czytać właśnie od czwórki. Na pierwszej części zakończyłam czytanie "Replik". Dawno czytałam tą serię, teraz ostatnio do niej nie wracam. Możże kiedyś...
laptop.Kawa po turecku czy po włosku?
Wszyscy wiedzą o co chodzi... Zapraszam serdecznie do kolejnego odcinka:)
karolinko86, moim zdaniem jest to celowy zabieg autorki, aby na przełomowym dla bohaterek momencie zakończyć narrację. Odczuwa się coś w rodzaju niedosytu, jakby zabrakło właściwego zakończenia, ale pewnie o to chodziło. Książka ma pozostać na długo w pamięci, skłonić do zadumy i oczywiście pogdybać sobie o dalszych losach bohaterek.
Jestem teraz świeżo po przeczytaniu "Idola nastolatek". Pisałam już o tym na stronie Biblionetki dt."Idola nastolatek" - uważam ją za lepszą od "Pamiętników księżniczki". Zamiast dziewczyny, króra nagle okazuje się następczynią tronu małego państewka Genowii mamy normalną "dziewczynę z sąsiedztwa" i jej, w miarę jeszcze prawdopodobne przygody. Ogólnie pięć. Chodzi też o to, że według mnie pomysł, jaki zos...
No to zachęcam do lektury:)
Za mni przeczytane książki liczy bibliotekarka:), a na pamiątkę po każdym roku daje mi kopię moich kart z wypożyczeniami. Kolekcjonuję je sobie od 1999 roku i jest tego trochę. Gdyby tak zliczyć ze wszystkich bibliotek do których należę, to suma byłaby niebagatelna:)
jakozak, jak pisałem wyżej jest trochę polityki, bo wiadomo, że urząd prezydenta jest z tym bezpośrednio związany, ale bardzo ciekawe są życiorysy prezydentów, autor na szczęście nie stroni od anrgdot i innych ciekawych faktów z ich życia. Zachęcam:)
co sądzicie o 1 tomie książek "replika", mi się ona bardzo podobała, nie jest to jakaś książka, która coś wnosi, ale miło się ją czytało, szczególnie, ostatnie rodziały, w których Amy dowiedziała się że nie jest zwykłą nastolatką.
Dobrze, ściągnę to z najwyższej półki. Mówisz, że to raczej biografie? Nie polityka? Przełożyć? :-)
jakozak, jest owszem trochę polityki, ale życiorysy są bardzo ciekawe. Nie musisz od razu czytać całości, tylko tak rzuć sobie okiem:)
Kawał czasu do tej matury...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)