Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Najlepsze w tym miesiącu: "Małgorzata Musierowicz i Borejkowie" Biedrzycki (5) "Pochwała macochy" Llosa (5) "Podmiana Joli Grosz" Radczyńska (5) "Romantyzm" Janusz & Gawronkiewicz (6) "Mojry" Soból (6) "Gaza blues" Keret (5) "Historia twojego życia" Chiang (6) "Ugrofińska wampirzyca" Szecsi (5) "Maska arlekina" Kowalewska (5) I Jeżycjada cała. :-) A w czytaniu m. in. Fouts, czyli będzie 6. :-)
W czerwcu przyszło mi przeczytać następujące pozycje: 1."Wiedźmikołaj" T. Pratchett (4-) 2."Mały palec Buddy" W. Pielewin (5-) 3."Upadek ślepców" G. Hofmann (4+) 4."O co nas pytają wielcy filozofowie II" L. Kołakowski (5) 5."Biografia gołdu" A. Nothomb (5)
poprostu zważywszy na to, że autorka stosowała reklamę w internecie, podszywając się pod fanki, twoje zachowanie wygląda podejrzanie.
Proponuję po prostu zignorować temat i podobne do tej "wkładki", bo sami napędzamy tę maszynę "leklamy". To najskuteczniejsza metoda.
Ja tą książke mogę czytać i czytać.
Książka którą czytam z ciekawoscią
Moje przeczytane książki w czerwcu: - "Niewinna pani Duff" E.S.Holding - "Tarcza Arwernów" R.Goscinny & A.Uderzo - "Życie codzienne Jadwigi i Jagiełły" H.Kręt - "Sprawa śmiercionośnej zabawki" E.S.Gardner - "Baśnie carskiej Rosji" - "Kniaź Iwan i inne bajki" S.Bortolussi - "Piórko Finista Jasnego, cud-sokoła" - "Brzytwy kata Sellingera" J.J.Fąfara - "N...
Jedna z najlepszych książek jakie czytałem.
a ja tak też nie za dużo: 1.Barry Trotter i bezczelna parodia (Gerber Michael) * [Ocena: 4 ] całkiem dobre choć niespójne, a szkoda. Jak na tego typu książkę niezłe przesłanie! 2.Kawiarenka Bustera (Dallas Sandra) * [Ocena: 5 ] naprawdę dobre, ale ja lubię te autorkę. 3. Kwietniowa czarownica (Axelsson Majgull) * [Ocena: 6 ] zdenerwowała mnie! 4. Na południe od granicy, na zachód od słońca (Murakami Haruki) * [Ocena: 4 ] spodziewałam ...
Wprawdzie nie o nerwicy natręctw, ale o zespole Tourette'a (a więc też natręctwach, kompulsjach itp.) jest "Osierocony Brooklyn" Lethema. Głównym bohaterem jest detektyw, który na ten zespół cierpi, i Lethem poświęca mu sporo miejsca i całkiem nieźle go opisuje. Można też o tym poczytać w książkach Olivera Sacksa. :-)
chmm... chyba Kurpisz albo Boruń napisał powieśc sf, która jest częściowo opisywana w czasie terażniejszym, a cześciowo w przyszłym.
ksenocyd, Orson Scott Card. Społecznośc której najinteligentniejsi są dręczeni przez nerwice natręctw, uważaną za dar bogów.
"1 października idziesz na pierwszy wykład z cotygodniowej serii 4 wykładów. Jaką datę będzie miał ostatni wykład?" zrozumiałem, że co tydzień odbywają się 4 wykłady, a więc ostatni 4 wykład, odbędzie się tego samego dnia.
Sama zostałam na placu boju? :-) W każdym bądź razie skończyłam Baldacciego. Teraz (a właściwie, to jak tylko odejdę od komputera) zabieram się za "A lasy wiecznie śpiewają" Gulbranssena.
Ja też chciałam dobrze, a jakos tak dziewnie wyszło.
Niewiele w tym miesiącu, jakoś tak wyszło. W lipcu i w sierpniu sobie nadrobię. ;) • Paweł Jasienica "Myśli o dawnej Polsce" (5) • Mark Twain "Przygody Hucka" (4) • Guy Gavriel Kay "Pożeglować do Sarancjum" (5) • Alain Robbe-Grillet "Dżin. Czerwona wyrwa w bruku ulicznym" (5+)
O... bardzo intrygujące zagadnienie. Niedawno oglądałam "Aviatora" (tak na marginesie - bardzo dobry film), i sama poczytałabym trochę na ten temat. Również czekam na jakąś ciekawą propozycję :-)
Trzymamy się. Każdy ma prawo. Ale nie podoba mi się ta sytuacja i z tego co widzę nie tylko mi. Ale nie chcę zaczynać kolejnej dyskusji. Może niepotrzebnie się czepiam. Ale nadal uważam, że coś jest nie tak. Pewnie jestem zły, złośliwy i wredny - trudno.
Z liczenia to wiem, ile przeczytałam w życiu. Widzę po ocenach w Biblionetce. Chociaż pewnie kilka tytułów mi umknęło. Innych statystyk nie prowadzę.
O, widzę, że sprawa już robi się klarowniejsza. Przed chwilą wróciłem.
Ja mam taki dokument w Excelu do którego wpisuję wszystkie przeczytane kisążki wraz z dodanymi kometarzami (to głównie opisy z okładek lub noty wydawcy). Prowadzę go od 2000 roku i jest na nim właśnie 639 pozycji. W osobnym dokumencie mam zgrupowane powieści Agathy Christie (ok. 70 pozycji), ksiązki Margit Sandemo (ok. 140) i inne cykle głownie Wydawnictwa Pol-Nordica... oraz komiksy - do których zdarza mi się sięgnąć od czasu do czasu. Czyli:...
Pozdrawiam was jeszcze raz, I widziecie, tak jak pisałam. Nie porozmawiacie o ksiażce, tylko od razu wystawiacie opinie. No, ale tak jak jjuz pisałam kazdy ma prawo do własnego zdania. Trzymajcie się ciepło.
Tu można swobodnie rozmawiać, tylko Ty tego nie dostrzegasz.
Obawiam się, ze prawda.
Jeszcze jeden antykwariat można znaleźc w sieci pod adresem: www.antykwariat.pl - a jeśli ktoś woli tradycyjne zakupy, może zajrzeć do jego siedziby w Poznaniu. :)
"Pomniejsze bóstwa" T. Pratchett (5) "Pieśń o Nibelungach" (5) "Noc Walpurgi" G. Meyrink (4) "Kot w stanie czystym" T. Pratchett (4) "Historie" G. Grass (4) "Henryk von Ofterdingen" Novalis (3) "Dziennik Zlaty" Z. Filipovic (5) "Mniej niż nic" E. Kim (5)
Dowody same się ujawniły. Bo pretensje maja tylko te same osoby. A nie obrażam niko. Pojęcie jak nastolatki, dałam do tych wypowiedzi, które czepiają się najmniejszych szczegółów. I dlaczego tak złosliwie???????? Może już zaprzestanę rozmowy, bo chciałam porozmawiac o autorach, których lubie, a widzę, że robię im tylko szkodę, bo jak widzę można pisać tylko o książkach, które są juz lata na rynku. Pozdrawiam was wszystkich, nie obrażam sie na wa...
Tak tak.
po turecku. psychologia społeczna czy psychologia kliniczna? :)
Przeczytane w czerwcu: "Chwile wolności. Dziennik" V. Woolf (5) "Szpieg w domu miłości" Anais Nin (1) "Madame Sinobroda" R. Bożek (5-) "Ślad po mamie" M. Dzido (5-) "Regał ostatnich tchnień" A. Veteranyi (4) "Julita i huśtawki" H. Kowalewska (5) "Zupa z granatów" M. Mehran (5) "Księga początku" A. Nasiłkowska (2) "Dom Róży; Krýsuvík" H. Klimko-Dobrz...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)