Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
1. Do dziesięciu. Chyba. Nie liczę. 2. 10x12=120... 3. Oj, nie wiem, oceniłam z tysiąc. Drugie tyle pewnie zapomniałam. 4. Oczywiście, często. Szczególnie te trójkowe, czwórkowe, dwójkowe. 5. W którymś momencie nawet zaczęłam to robić, ale zarzuciłam. W końcu jest Bnetka. A ona spełnia między innym role ogromniastego notesu. :-)
1) "Pasożyty: przyjaciele i wrogowie" Blech Jörg /6/ 2) "Panie z Missalonghi" McCullough Coleen /1/- Beznadziejna, jak na razie najgorsza książka jaką w życiu czytałam. Totalna bzdura. 3) "Bajki" August Strindberg /5/ 4) "Jak wam się podoba" Szekspir /4/ 5) "Wiele hałasu o nic" Szekspir /6/ 6) "Sceny z życia małżeńskiego" Ingmar Berman /5/ 7) "Opętanie" Antonia Susan Byat...
Miasto śniących książek czeka sobie na mnie u Mamy. Gdy widzę tu dobrą ocenę i pozytywną opinię książki - cieszę się. Gdy słabą - martwię się. Kupiłam ją Mamie w prezencie i chciałabym, żeby była NAJpiękniejsza. :-)
6,7 i 9 nawet by mnie interesowało. Masz może swoje, Iwona?
Przygody Hucka to jest moja kochana szósteczka. Wiem, wiem, że musiałeś. :-)
Muszę poszukać Foe. Jeszcze nie czytałam.
Akunina bardzo lubię, Krajewskiego mam na kupce do czytania, notes Michała Anioła to coś w rodzaju Kodu..., Aniołów..., Videa z Jezusem? Napisz coś.
Gorsze od Poniedziałek zaczyna się w sobotę? Podobało mi się.
- Dziewczyna z pomarańczami - Jostein Gaarder (3). Nie odpowiada mi sposób pisania tego autora - wydaje mi się taki bardzo dziecinny. - Sprawiedliwość owiec - Swann Leonie (3). Ktoś z tyłu książki napisał, że podobne do Folwarku zwierzęcego. Gorsze, moim zdaniem, za długie. Wyżąć o połowę i mogłoby być świetne. - Król Maciuś I - Janusz Korczak (5). Piękna książeczka, no i tak bardzo, bardzo smutno się kojarzy. - Krypta kapucynów - Józef Roth (...
przyjemność
sok. Spódnica czy spodnie?
1. Martin R. R. George - Gra o tron (6) 2. Wassmo Herbjørg - Dom ze ślepą werandą (4) 3. Kidd Sue Monk - Opactwo Świętego Grzechu (5) 4. Wilhelm Kate - Gdzie dawniej śpiewał ptak (4) 5. Musierowicz Małgorzata - Czarna polewka (5) 6. Sparks Nicholas - Jesienna miłość (4) 7. Janczarski Czesław - Nowi przyjaciele Misia Uszatka (5)
Skomplikowane...
Nie ubię Bogumiła z "Nocy i dni". Sprawiał zawsze wrażenie zimnej, nieczułej ryby, nie troszczył się o wychowanie dzieci, a poza tym raz zdradził żonę. Nie rozumiem, czemu wszyscy wolą go od Barbary :/
Mirosław Wawrzyn. :-)))
O ile pamiętam to jej zakończenie też jest tak napisane, żeby można było kontunuować.
Pani Steel jest bardzo nierówna. Na razie mam jej dosyć, ale pamiętam, że miała książki i piątkowe i słabiutkie.
Ano, co racja to racja racja. :-). Każdy ma prawo czytać i oglądać, co chce. :-)
A widzisz, Kuba. :-))) Nie obraź się, bo nie chcę Cię wcale obrazić. Byłby z Ciebie dobry filozof. Nadmyślisz! :-)))
Lapidarium V - Kapuściński. Oj, lubię. :-)))
Doniu! Przestań. Proszę. Może po prostu cierpliwość się akurat przypadkiem na Twoim angielskim tekście wyczerpała? Każdy ma w sobie jakiś zakres tolerancji. Drażnić zaczyna, gdy nastapi przesyt. Przecież to polska strona, w polskim języku. Uśmiechnij się. :-) Doprowadzisz do tego, że każdy będzie zostawiał Twoje wypowiedzi bez odpowiedzi. Chcesz tego? :-)
3 opasłe tomiska, wydanie drugie rok 1989. Już są na właściwym-nowym miejscu. Nawet mnie nie odstraszają tak bardzo. Zdziałałeś pierwszy cud, Maharana. Zobaczymy, co będzie dalej. :-)
Dzięki, Maharana. Właśnie ją idę zdjąć z półki i położyć na wierzch do czytania. Będziesz mnie miał na sumieniu. :-)))
No u mnie "Ania z Zielonego Wzgórza" akurat nie była lekturą. ;-)
Tak, jednak zauważ, kiedy omawiana była 'Ania z Zielonego Wzgórza'. W podstawówce miałam czas na przeanalizowanie lektury i zainteresowanie się nią, a na pewno na przeczytanie! W mojej klasie JEDNA osoba przeczytała wszystkie lektury! Tylko jedna! I to czytała jedną po drugiej. Gdy omawialiśmy jedną, ona czytała już następną.
Wal śmiało:) sorry za poślizg:)
A to legalne chociaż? :)
Podobało. Może nie tak jak Tobie, bo w ostateczności dałam 4 ale jednak... Nie ma to jak duet Bolitar & Lockwood od czasu do czasu :-)
- "Kadysz za nienarodzone dziecko" Kertész Imre 4 (męczyły mnie te rozbudowane zdania) - "Miasto Śniących Książek: Powieść z Camonii autorstwa Hildegunsta Rzeźbiarza Mitów" Moers Walter 6 - "Portret Doriana Graya" Wilde Oscar 6 - "Skandalista Wojaczek: legendy prowokacje życie" Srokowski Stanisław 4 - "Konstanty, syn Konstantego" Gałczyńska Kira 4 - "Rok 1984" Orwell George 5 - &q...
1. zdecydowanie za mało, 2. w 2006 r. ponad 70, a wcześniej miałam ponad 100, ale to był rok, kiedy czytałam Sagę o Ludziach Lodu, 3. Nie mam pojęcia, w Biblionetce mam ocenionych ok. 650, ale to z pewnością nie wszystkie, 4. bardzo często nie pamiętam treści, 5. nie, jedynie wypisuję cytaty; robiłam streszczenia z lektur na studiach.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: Jerzy Lengauer
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)