Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
"Maskarada" Pratchett (5) "Norwegian Wood" Haruki Murakami (5) "Listy do Małgorzaty Musierowicz" Z. Raszewski (4) "Jaszczur" Honoriusz Balzac (5) "Miarka za miarkę" William Shakespeare (5) "Porwanie Jane E." Jasper Fforde (4) "O niedogodności narodzin" Emil Cioran (6!) "Asteriks w Disneylandzie" Burszta (5) "Nawigacje słowa: Strategie werbalne w przekazac...
Zgadzam się z czarną wdową, przecież dziecko w tym wieku nie ma pojęcia co oznacza słowo homoseksualizm! A to że będą oglądały jednego z Teletubisiów chodzącego z czerwoną torebką oznacza, że jak dorosną to staną się gejami/lesbijkami? Zupełnie tego nie rozumiem... Jak można zajmować się takimi pierdołami kiedy dzieciaki całymi dniami mają dostęp do bajek w których aż kipi od przemocy?? Czy oni uważają że taki Tinky-Winky może dzieciakom jeszcze ...
:)) A już myślałam, że nie starczyło Ci skali, bo tak Cię olśniło :)
Przeczytałam: "Całe zdanie nieboszczyka" Joanna Chmielewska "Bracia Lwie Serce" Astrid Lindgren "Piękna kobieta w obłoku spalin" Jeremi Bożkowski "Msza za mordercę" Jeremi Bożkowski "Kamizelka" Bolesław Prus "Mendel Gdański" Maria Konopnicka "Gloria victis" Eliza Orzeszkowa "Każdy marzy o psie" Władimir Żeleznikow Teraz kończę "Stawiam na Tolka Banana&...
Zazdroszczę Ci szczególnie tego Klimowicza...
Siódemka miała być czwórką, ale rzeczywiście tomik był ciekawy ;)
Tak!! :)
:)
W stronę Swanna, Marcel Proust (ponad połowę) :)
Kusi mnie ta "Poetyka mitu", napiszesz choć kilka słów?? :-)
Też oglądam i CSI:Miami/Nowego Yorku,ale czegoś im jednak brakuje-chyba klimatu i bohaterów,którzy w Las Vegas są genialni(uwielbiam Grissoma i Sandersa:))
e tam. Mówią, że jestem cierpliwa i ślą mnie na nauczycielską filologię polską (póki co, nie mówię nie - zawsze można uczyć w Anglii; wykwalifikowani poloniści będą tam niedługo potrzebni).
Moim ulubionym serialem jest zdecydowanie "Prison Break", też mogłabym o nim bez końca opowiadać :)) No i wolę angielski tytuł od polskiego tłumaczenia... A tak poza tym to lubie sobie czasem obejrzeć "Pierwszą miłość" (chociaż powoli mnie nudzić zaczyna), "Na wspólnej" no i oczywiście "13 posterunek" :)Natomiast "Modę na sukces" ogląda moja babcia, która zaraziła tym moją mamę i teraz dzień w dzi...
W tym miesiącu lekko, łatwo i przyjemnie, kilka zasłużonych 5, reszta przeciętna. Jerzy Jurandot – Operacja Sodoma (5) Jola, dziękuję!!! Wspaniała historia, z ogromnym ładunkiem humoru, a zarazem obserwacją ludzkich zachowań.:-)) I nie przeczytałabym, gdybyś mnie nie namówiła i nie wetknęła do ręki, jestem ogromnie wdzięczna.:-) Amanda Quick – Wynajęta narzeczona (4) Mary Balogh – Złodziej marzeń (2) Georgette Heyer –...
Manula Kalicka "Szczęście za progiem" John Grisham "Wezwanie" Dean R.Koontz "Odwieczny wróg" Jeefery Deaver "Łzy diabła" Katarzyna Grochola "Osobowość ćmy" Molier "Świętoszek"
Taki sobie miesiąc - sporo rzeczy, których nie przeczytałabym, gdybym z różnych względów nie była do tego zmuszona, poza tym większość z nich to książeczki cieniutkie, bardziej opowiadania niż powieści - kończą się, nim się na dobre zaczną. Sebald W.G., Czuję. Zawrót głowy (5) - Ciekawa mieszanina fikcji, autobiografii i eseju, która za pretekst wybiera sobie motyw podróży, a bohaterami czyni m.in. Stendhala. Herling - Grudziński Gustaw, Wę...
Dr. Quinn- serial mojego nie tak odległego dzieciństwa:)) Oglądam teraz powtórki tego serialu,chociaż znam już go na pamięć- tyle razy był emitowany:))
Bardzo proszę: Mao: Prywatne życie przewodniczącego (Li Zhisui) Człowiek, który stworzył Hitlera (Lewis David) Śmierć Adolfa Hitlera: Legendy i dokumenty (Joachimsthaler Anton) Autobiografia Stalina (Lourie Richard) Pozdrawiam
I co chciałabyś robić, jak już skończysz te studia? Jakie zawody można po nich wykonywać? :>
Ja kończę pedagogikę i to jest typowo humanistyczny kierunek. Jest duuużo psychologii, socjologii, pedagogiki, filozofia, antropologia kulturowa, psychoterapia i wiele innych, a ze ścisłych statystyka (okropność!) i informatyka.
Erica Jong "Czarownice" :-))
Dobrze, że zdązyłaś przeczytać "Zbrodnie i karę". Może będzie zabroniona, bo nakłania do mordowania staruszek? :( Przepraszam, ale przez to wszystko sarkastyczna dzisiaj jestem...
Też ją bardzo lubię :-)
Ta 7 wygląda zachęcająco :)
838. Dostojewski - Zbrodnia i kara (6) 839. Barry - Karaibski płomień (3) 840. Dziewczyna na Times Square - Simons (5) 841. Oko Jadeitu - Wei Lang Diane (5) 842. Wszystkie boże dzieci tańczą - Murakami Haruki (5) 843. Bujko - Złoty pociąg (5)
Zainteresowało mnie szczególnie "Bro" (o "Spokoju" czytam to co napisałaś). Napisz proszę coś więcej...
Czas (Kalwas Piotr Ibrahim) * 3 Część i całość: Rozmowy o fizyce atomu (Heisenberg Werner) 4 Dlatego żyjemy (Szymborska Wisława) * 7 Małodobry (< antologia >) * [Ocena: 3 zmień] Nogi Izoldy Morgan (Jasieński Bruno (właśc. Zysman Wiktor Bruno)) 4 Pod Mocnym Aniołem (Pilch Jerzy) * 3 w trakcie czytania : Most nad Driną (Ivo Andrić) 3/4/5 jeszcze nie wiem ;)
Przeczytałam: "Tomek w krainie kangurów", "Melania w Akademii Aniołów", "Melania i wojownicy ninja", Wrota Czasu", "Dom szczurów", Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi". Mało książek, ale zaczęłam czytać od 21 maja, czyli od kiedy skończyły mi się egzaminy maturalne. Nadrabiam teraz literaturę dziecięcą, którą uwielbiam :)
Przeczytane w maju 2007: Christie A. "Zło czai się wszędzie" (6) Puzo M. "Ojciec chrzestny" (6) Sapkowski A. "Pani Jeziora" (5) Christie A. "Godzina zero" (4) Sapkowski A. "Wieża jaskółki" (4) Raspail J. "Pierścień rybaka" (2) Raspail J. "Sire" (2)
Dzień Dobry Państwu. Już myślałam, że nie doczekam się mojego ulubionego wątku :) Miesiąc dość ciekawy, ale długoweekendowy, więc obfitował w literaturę lekką, łatwą i przyjemną, choć nie tylko… 59."Milczący, niepokonani" Włodzimierz Odojewski (5+) – gorące podziękowania dla Michotki, jestem zachwycona, to "mój" typ literatury i „mój” pisarz, zamierzam kontynuować edukację „odojewskową”...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)