Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
O, tak! "Prywatne życie..." to całkiem niezła książka. Oceniłam tak jak Akrim na 5.
"Leningrad Cowboys jadą do Ameryki". Połączenie Monty Pythona, Jarmuscha (zresztą sam gra w tym filmie ;) i Blues Brothers. Genialne!
To chyba te kciuki: Wchodzimy do istniejącego stowarzyszenia Przyjazne Pomorze. Nasz projekt statutu i ich były sobie programowo bardzo bliskie. Włączymy tylko do zadań Stowarzyszenia udostępnienie księgozbioru szerokiej publiczności i startujemy. Dziś Miasto spełniło pierwszą obietnicę: bagażówką Biblioteki Miejskiej i Wojewódzkiej przewieźliśmy 25% spakowanych książek do "poczekalni" tejże biblioteki. Prawdopodobnie tragarze...
Bardzo dobrze! Dużo nazwisk, ciekawe angdoty, kawałek historii. Ale, jeśli już jesteś zainteresowany Ludwikiem Sempolińskim to polecam "Wielcy artyści małych scen". Sempoliński opisuje tam najwybitniejsze gwiazdy kabaretów, operetki, musichallów przedwojennej Polski. Bardz ciekawa lektura.
"Pierwsze śledztwo Maigreta" Georges Simenon "Maigret w Vichy" Georges Simenon "Lost. Ukryta tożsamość" Cathy Hapka "Śmierć pustego człowieka" Caoline Graham "Pojedynek detektywów" Arkadiusz Niemirski "Codex" Lev Grosman "Wieści" William Warthon "Morderstwo na plebanii" Agatha Christie "Morderstwo w Orient Expressie" Agatha Christie "Listy do M...
"pro captu lectoris habent sua fata libelli - los książek zależy od pojętności czytelników" Terencjusz Maurus
Co prawda w domowej biblioteczce się nie poniewiera, ale jest w mojej osiedlowej bibliotece. Chętnie przejrzę, poczytam.
"Katedra Marii Panny w Paryżu" Victora Hugo
nastolatka.... pieczywo białe czy pełnoziarniste??
"Prywatne życie Mony Lisy" takie dobre? Czaję się na nie od jakiegoś czasu... Jak również na van Loona, Sołżenicyna i P.D.James:)
Ja właśnie skończyłam "Kołtun się jeży" Cejrowskiego i mam trochę mieszane uczucia, ale postawiłam 4.
Właśnie zaczynam "180 000 kilometrów przygody" Tony Halika
Topor zdaje sie byl Malarzem w Paryzu, dobrze mowie
Polecam Pachnidlo,pomimo ze jest w kinie.
Ja sie nie smieje.Powiedz lepiej o tych piersiach,oczywiscie Topora.Masz mocne struny
W. Markham "Nie calkiem do pary"
odcięta ręka oraz rażony gromem - blaise cendrars
"Rilla ze Złotego Brzegu" Montgomery codzienne życie na pewno ;)
>>>Poeta to rymiarz czy filozof? Och, to zależy, jaki. >>>Kto WIELKIM poetą był? Słowacki ;) I paru Innych. >>>Rymy - po co? By łatwiej spamiętać, czy by było piękniej? Piękniej! Chociaż pamięc też ma wiele do rzeczy. Wiersze z pięknymi rymami przebijają się do podświadomości, natomiast nigdy jeszcze - tak znienacka - nie przypomniały mi się słowa czy choćby melodia wiersza białego...
Ona jest nieuleczalnie-kapitalne
Dziękuję za świetny konkurs - miło czasem pomyśleć, ile to jeszcze grzechów przed nami! A ile już za, niestety. Mam na myśli książki, oczywiście. ;-) Gratulacje dla wszystkich uczestników! Specjalne składam sobie - zapomniałam (!!!) wysłać ostatniego maila z kilkoma odpowiedziami, eh, bez komentarza. Pozdrawiam. :-))
Jak Szczepkowska?
Daj znac o Canettim.Jak sie czyta.
Też lubie Czarodziejska Gore.
Ewelino, jeżeli nie przepisałam Ci 1,5 strony (chyba to było mniej) magdalenki, to tylko dlatego, że byłam podstępnie odcięta i od Swanna i od sieci. Ale po południu postaram się wpisać, nawet jeżeli Ty już znalazłaś, to na pewno inni się ucieszą. :-)
"Miasteczko Middlemarch" - dzisiaj przyszla paczuszka. W planach mam opróżnienie pólek w książkami za zlotówkę w mojej bibliotece.
"Prywatne życie Mony Lisy" - P.La Mure (5) "Ojciec i ojciec" - K.van Loon (4) "Jeden dzień Iwana Denisowicza" - A.Sołżenicyn (5) "Przepraszam za wszystko" - J.Rayner (4) "Na ulicy, gdzie mieszkasz" - M.Higgins Clark (3) "Hobbit" - Tolkien (5) "Jak wytrzymać z Joanną Chmielewską" - M.Węgiel (2) "Śniadanie u Tiffany'ego" - T.Capote (5) "Jak wyprostować koło...
Vemona ciagle sie zmienia.Na pewno przeczytam
Odradzam, chyba że jesteś bardzo odporny. ;-) Ja czytałam fragment, masakra. Tutaj bardzo ładnie Librarianka ubrała moje odczucia w słowa: http://tinyurl.com/288x8m Ech, Misiaku, za piątym razem odnajdziesz dużo więcej, bo wiesz, z Misiakami nic nie wiadomo. :-)) Ps. Ja najwięcej mam w sobie z Puchatka. Codziennie jem łyżkę miodu i też nigdy nie pamiętam gdzie idę i po co. Tylko Sowie zawsze kiwam głową na tak.
Witajcie! sprawa jest trudna, i skierowana głównie do kobiet ponieważ poszukuję książki zdecydowanie przeznaczonej dla płci pieknej. Czytałam ją jakiś rok temu (i nie była wtedy nowością). Niestety czytam dużo i zapomniałam zarówno tytułu jak i autora. Jednak może któraś z Was mi pomoże. Książka jet o dziewczynie pracującej i spędzającej wakacje w Nowym Jorku. Jej chłopak chce zostać aktorem i wyjeżdża na wakacyjny kurs a ona jest gruba, postanaw...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)