Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Ja proponuję jeszcze: 1. pismo "Katedra" 2. Badinter Elisabeth - XY. Tożsamość mężczyzny 3. Tej samej autorki - Historię miłości macierzyńskiej 4. Wielkie tomisko "Feminizm" Kazimierza Ślęczki 5. Ellen Kaschak "nowa psychologia kobiety" 6. Sandra Lipsitz Bem - "Męskość - kobiecość" 7. German Ritz - Nić w labiryncie pożadania 8. Ciało, płeć, literatura - dzieło zbiorowe na cześć Ritza 9. Jane Dunn -...
Tylko, że jak się spotkamy w centrum to pewnie bez Verdiany :( A szkoda, bo jest tam jedna fajna herbaciarnia połączona z antykwariatem z książkami (chociaż dawno tam nie byłam i nie wiem jak to miejsce wygląda teraz). Chodzi mi o Cafe Antykwariat na Żurawiej, ktoś kojarzy może?
Ja mam właśnie przed sobą wykańczanie Sandmana, Edenu... Hiroszimę. W Sandmanie bardzo, ale to bardzo podobają mi się grafiki. Kakumei mnie zainteresował szczególnie - dzięki za tę tropę! :)
Ja właśnie jem pyszne ciastko, a wczoraj przeczytałam wspaniałą książkę. To chyba dobre zakończenie wakacji ;-)
Tak se gadacie... a mnie ochota na smażone banany z cynamonem i na naprawdę dobrą książkę naszła...
O tak! Takie gesty, chwile niby błahe, nie mające znaczenia, a takie piękne i takie potrzebne!
Au! Au! Tak se woła dusza durna, dusza zła. Nie rozumie psiakrwia jedna, że jakozak głoda ma! :-)
W sierpniu, tak samo jak w porzednich miesiącach dominują u mnie książki lekkie, łatwe i przyjemne: G.R.R. Martin – Starcie królów L. Hearn – Na posłaniu z trawy S. O’Flanagan – Nagle sama A. Christie – Tajemnica Bladego Konia S. Mlynowski – Koktajl mleczny K. Grochola – Ja wam pokażę! J. Chmielewska – Wszystko czerwone J. Chmielewska – Klin J. Chmielewska – Wszyscy jesteśmy pod...
Ano jest tego troche, szkoda tylko ze wiekszosc z nich nie wyszla w Polsce :( Z tych co wyszly polecam Kaznodzieje i Vagabond (bardzo dobrze narysowana manga o samurajach, na razie wyszlo 5 tomow, szosty ma sie pojawic na dniach). Z reszty szczegolnie polecam Strain (w Polsce wychodzi inna manga tworcow Strain - HEAT, jest rownie dobra), Hajime no Ippo (sportowa manga o boksie, glowne zalety to swietnie rozrysowane walki oraz humor) i Ludwig Ka...
Ja najchętniej kupuję książki, bo jeśli jest ciekawa to z chęcią czytam ją po kilka razy. Jednak jestem zdecydowaną fanką bibliotek, bo mogę tam znaleźć ksiązki, których już nie ma w sprzedaży, w dodatku czytam je za darmoche:P
Nie widziałam filmu Tarkowskiego, więc odnośnie tego obrazu nie mogę nic napisać. Za to z wielką przyjemnością obejrzałam adaptację Soderbergha. Do dzisiaj, pomimo upływu czasu, jestem zachwycona tym filmem, samą pierwszą scenę, kiedy krople deszczu spływają gęsto po szybie mogłabym ogladać w nieskończoność. Dialogi, poprzeplatanie pobytu na Solaris ze wspomnieniami z Ziemi,powrót Kelvina i jego spotkanie z Harey na Ziemi, muzyka - wszystko to św...
Z książęk Kinga najbardziej spodobała mi się "Currie". Mimo, że jest krótka bardzo wciąga,a takze "Sklepik z marzeniami".
Uśmiech, spojrzenie przyjaznej osoby, wyciągnięta ręka na powitanie... Drobiazgi.
"Wrażliwe słowo czuły dotyk wystarczą..." - to z jakiejś piosenki. A poza tym? Kukurydza z puszki, piasek po stopami... Leżenie na trawie i wpatrywanie się w gwiazdy... Rozmowa z kims przerywana wybuchami śmiechu... Słowa skierowane tylko i wyłącznie do mnie... Kot uczący się wspinac po drzewie... Mogłabym tak wyliczac do końca świata, zwłaszcza że cały czas odkrywa się takie rzeczy. Małe i drobne. Jak bukiet stokrotek.
Duuuuużo tych komiksów! Czy jakieś szczególnie polecasz?
Czy ten "Balzac" to książka, na której podstawie nakręcono "Balzaca i małą Chinkę"? Film był przepiękny... czy książka też?
Ja właśnie z powodu samotności patrzę w gwiazdy... Wtedy czuję się mniej samotna. Dlatego kocham gwiazdy.
Widać, że nie masz pojęcia o życiu tego filozofa, szkoda. Poza tym atakujesz ludzi w dyskusji w sposób zajadły i przykry.
a ja wybrałabym się nad Amazonkę. Marzy mi się taka podróż przez dzikie krainy, chociaż pewnie po jednym dniu miałabym dość:)
Tym razem podaje w troche innej formie. Sporo tego, ale w wiekszosci sa to komiksy (czyli gora godzina czytania na tom ;) Dana data oznacza, ze tego dnia skonczylem czytac dany tytul. 4 sierpien Eatman vol 1-3 - Akihito Yoshitomi One Piece ch. 419 - Eiichiro Oda Claymore vol 1 - Norihiro Yagi Vagabond vol 21 - Takehiko Inoue Strain vol 1 - Buronson & Ryoichi Ikegami Project ARMS vol 1 - Kyoichi Nanatsuki & Ryoji Minagawa 5 sierpien ...
Tak, słyszałam i bardzo pomysł popieram :-)
piwko wystarczy
A ja po raz drugi podczytuję "Władcę Pierścieni" Tolkiena
"Stąd do wieczności" James Jones "Noc nad oceanem" Ken Follett "Dymisja nadinspektora Wilburna" i "Zagadka w Punham" Andrzej Szczypiorski "Amerykanin" Henry James "Smażone zielone pomidory" Fannie Flagg "S@motność w sieci" Janusz Leon Wiśniewski "Aksamitne pazurki" Erle Stanley Gardner
,,Sprawiedliwość owiec'' Leonie Swann i,, Hobbit'' Tolkiena.
o tak... gwiazdy są piękne... ale ja się boję sama patrzeć w niebo... więc rzadko patrzę na gwiazdy... "samotność ciężki los... " :)
kuchnia
Ja lubiłam Smerfy, a właściwie to Gargamela ;) Zawsze miałam nadzieję, że kiedyś w końcu uda mu się złapać te niebieskie ludki ;) I Muminki jeszcze, ale za to nigdy nie polubiłam Gumisiów. Tylko piosenka mi się podobała :P Zobacz saaaam, jak Gumisie skaczą tam i siam... :)
Dziedzic migotliwego świata- Cynthia Ozick Wariatki- Chantal Delsol Kult- Lubko Deresz Moja afrykańska miłość- Corinne Hofmann Życie oddać i duszę- Marina Mayoral Msza za miasto Arras- Andrzej Szczypiorski Deepaka Chopry władcy światła- Deepak Chopra & Martin Greenberg Potęga uroku- Peggy Waide Opowieści Ewy Luny- Isabel Allende Balzac i Chińska Krawcówna- Dai Sijie Duża ryba- Daniel Wallace
Odrzuć precz udręki widmo, łakoć, to rzecz miła.. Nie poświęcaj go dla ciała, bo Ci dusza będzie wyła.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)