Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Słucham muzyki poważnej i sprawia mi to przyjemność niesamowitą. W przeciwieństwie do radiowych przebojów - te irytują mnie coraz bardziej, a mieszkam z koleżanką, która bez radia nie może się uczyć (a niestety nie słucha programu drugiego), więc jestem jakby na to skazana. Wtedy zakładam słuchawki i wsłuchuję się w muzykę... Bacha, Mozarta, Berlioza, Mahlera, Czajkowskiego, czasami Chopina, częściej Schumanna, Schuberta, Paganiniego, Dvoraka, Gr...
"Mikołajek i inne chłopaki"
"Wakacje Mikołajka"
wakacje
Tak, przeczytałam "Oskara i panią Różę" zachęcona opiniami znajomych i nie tylko - mówiło się o niej prawie wszędzie, często górowała w listach bestsellerów. Wzięłam ją do ręki i byłam przygotowana na coś wyjątkowego. Muszę przyznać, że dawno się tak nie rozczarowałam... zazwyczaj nie jestem zbyt wymagająca jeśli chodzi o książki, ale widocznie spodziewałam się czegoś więcej :) Nie cierpię, gdy porównuje się ją do "Małego księcia&q...
A ja się właśnie przyczepię. Zanim się w nią wczułam, już się skończyła. I nie zdążyłam nawet zauważyć tego, że jest mądra, zabawna, czy błyskotliwa. Szczerze mówiąc, nawet nie zrobiło mi się smutno na sam koniec.
Ja również życzę wszystkim maturzystom połamania pióra/długopisa/języka :P:P Życzę wam żebyście się dostali na wymarzone studia. Powodzenie :*
widokówka
widok :-) tak jakoś i się skojarzyło =)
Jamesa Blunta ;)
"Homo ludens" polecam. Przygotowywalam referat o tej ksiazce na studiach. I powiem wam, ze pare rzeczy zostalo mi nie tylko w pamieci, ale trafilo tez mocno do przekonania. Bowiem nie sama praca żyje człowiek. Gdzie ja mialam te notatki, moze nawet cos w rodzaju recenzji wysmaze? :)
Z ciekawości, bo dużo o tej książce słyszałam :)
:)
Zucchero i John Lee Hooker "I lay down". Słucham dzisiaj po raz dziesiąty i posłucham jeszcze z dziesięć razy.
Bez "do" powinno być.... :]
Kult do Kultu to ja tez wyznaję;)
Kult
Hendrix, Bach, Telemann...
To prawda. Bach potrafi być surowy, ascetyczny, a zarazem radosny i pełen fantazji. Jego dźwięki jak nic porządkują otaczającą rzeczywistość. To prawdziwa esencja muzyki!
Poluję na tę płytę od dawna. Nie stać mnie niestety:( Muszę czekać az jakaś dobra dusza zgodzi się pożyczyć. Słyszałam kiedyś w Trójce fragmenty - powala na kolana!
Hop hop! Ja jestem :-)
Płytę Lao Che "Powstanie warszawskie". Zdaje mi się, że radiowa Trójka ogłosiła ją najlepszą alternatywną płytą roku. Stylizacja na piosenki warszawskich "partyzantów". Świetne.
Szkoda :(
Tori Amos / Leonard Cohen - Famous blue raincoat
We Wrocławu będę wyłącznie duchem. Ciałem, niestety, w Węglińcu (m.in.), buuuuuu :(
Mam takie pytanie czy jest ktoś z biaŁegostoku??
Maxim, będziesz w piątek?
Jak mam być szczery, to znacznie wyżej ceniłem płyty wydawane przez radziecką wytwórnię "Melodia". Jakość techniczna naszych płyt była nieciekawa (zbyt dużo trzasków i szumów). Z pozostałych wytwórni zagranicznych, oprócz wspomnianego "Supraphonu" (niewiele "Melodii" ustępował) warta wspomnienia jest "Pepita". Co do repertuaru to mistrzem kompozycji jest, dla mnie, Chopin. Oczywiście nie odrzucam innych. sł...
Icon of Coil - Shelter, a potem Guns'n'Roses i ukochany Rammstein :-))
Ale macie oboje zgodne mysli...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)