Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Janko Muzykant-marzyciel i Werter-marzenie o miłości.Wiele ich jest, co do idealistów to lepiej zajrzyj do opracowań
Jeśli lubisz wartką akcję to polecam "Dolinę Lalek" S. Jacqueline.:-)
I ja też słucham :-)
A nie mówiłam??? :-)))))))))
No, masz! Pewnie, że reklamuję. Zapałałam do niego ogromną sympatią. Canek górą! ;-)
Może coś z klasyki:Anna Karenina,Trędowata,Dama Kameliowa.Wybitne!
Domówka kaseta czy CD?
Faktycznie to była Toksyna.Pomyliłam tytuły,bo dawno czytałam!
John Grisham-"Ława przysięgłych"
To poczekaj jak przyjdzie moment w którym będziecie musieli wygłaszać same zachwyty nad twórczością naszych romatyków. Dla mnie Mickiewicz do dziś stanowi horror. Przesłodzony, niespójny. Krótko mówiąc : nie moje klimaty. Na szczęście przymusowy zachwyt nad nim mam już za sobą. Ufffffffff........
F.Forsyth-"Upiór Manhattanu" H.Piecuch-"Brudne gry:Ostatnie akcje tajnych służb specjalnych"
A mi najbardziej utkwiła "Toksyna" w pamięci. ;-)
Tylko antykwariat i to tani. :-)
Tak, chętnie bym to wszystko zobaczyła w realu, bo książka też mnie oczarowała - nie mogłam się oderwać.
A ja uwielbiam angielski humor! a zwłaszcza Jasia Fasolę.Mogłabym go oglądać godzinami i mi się nie znudzi! Odcinek jak był w kinie, hotelu i jak drygował orkiestrą doprowadzają mnie do łez. Pozdrawiam jego wielbicieli :)
Ciężkie są powieści historyczne typu Potop i Krzyżacy.Nie spaliłabym ich, ale przez nie cała moja klasa dostała pały z odpowiedzi. Najwidoczniej nikomu nie podpasowały.
Chyba Paryski Orfeusz. Zobaczymy, czy przyjdzie. Jest to jedna z tych moich wymarzonych, wyśnionych.
Nie widziałam jej ani nie słyszałam nigdy na żywo. Ciekawa jestem czy mówi tak szybko jak pisze. Tempo jej prozy jest szalone. Równie szybko się to czyta, bo nie ma rady trzeba dorównać autorce.
Ja kocham jego książki,ale szanuję zdanie innych.Może po prostu nie odnaleźli w nich siebie,a to jest potrzebne do tego,aby go polubić.
Jasne. Zdarzają się przecież znakomite romanse - Przeminęło z wiatrem i bardzo ambitne tematycznie, a głupio napisane inne dzieła z wyższej półki. Akurat tytuł mi żaden teraz nie przychodzi na myśl.
A cha! Jak mogłabym zapomnieć o naszym Janku Muzykancie!
Zatem przyjedzie do Ciebie. :-). Po przeczytaniu Kariery Nikodema Dyzmy i Stu lat samotności biore się zatem za Krystynę...
O ciekawa audycja. Pewnie jak znam życie zapomnę sobie :).
Reklamuj "Canka", reklamuj ;)))
Oj,sporo tego:tytułowa Marta Orzeszkowej, Anna Karenina, Tredowata, Dama Kameliowa i wiele innych...
Na pewno "Cień wiatru" Zafona Na pewno "Myśli i impresje" Coelha Na pewno "Co widziały wrony" MacDonald Na pewno ukochane "Dziady" i "Anna karenina"
Albo "Rok interny", też polecam.:-)
Z pewnością przeczytam książkę Richarda Bauscha "Dwa życia,dwie miłości"
No właśnie moje sylwestrowe plany trafił jasny... fajerwerk. Antybiotyk i parę dni w łóżku...
A może tylko wybrałaś ocenę ale nie klikałaś na każdej stronie "oceń"? Mnie się tak zdarzało i mam wrażenie, że to "oceń" nie odnosi się do wszystkich wybranych ocenach... Ale oczywiście tylko pod warunkiem, że oceniałaś te książki na stronach polecanek... Czy się mylę i nie jest tak?
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)