Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
A moim zdaniem najlepszym romansem są "Wichrowe wzgórza". Ach ten Heathcliff... ;)
Poszukuję książki "Henryk VIII" Georga Eriksona. Mogę odkupić
Poszukuję: M.Michalak"Diabeł piątej kolumny" Ogromnie mi zalezy na tej pozycji.
duże emocje i przy tym pisne dużymi literami jeśli jest to jakiś problem to obiecuje poprawę pozdrawiam:)))
Witam Cię! Miło, że polecasz książkę, która wywarła na Ciebie duże wrażenie. W BiblioNetce użytkownicy ocenili ją wysoko. A tak przy okazji, czy zauważyłaś, że nikt nie pisze tutaj drukowanymi literami. Pozdrawiam!
WITAM WSZYSTKICH JESTEM NOWYM UŻYTKOWNIKIEM LUB RACZEJ UŻYTKOWNICZKĄ PROPONUJĘ ABY KAŻDE Z WAS PRZECZYTAŁO NIEBANALNA HISTORIĘ MIŁOSNĄ. KSIĄŻKA PT." JEDWAB " PRZENIESIE WAS W INNY WYMIAR SAMA JEJ FORMA NIE JEST MOŻE IMPONUJĄCA KILKANAŚCIE STRON W MIĘKKIEJ OPRAWCE NIE ZACHĘCA FANATYKÓW CZYTANIA NA KSIĘGARNIANYCH PÓŁKACH KSIĄŻECZKA GINIE WŚRÓD TOMISZCZY LECZ ZAWIERA ONA NIEZAPRZECZALNIE SKARB PO KTÓRY WARO SIĘGNĄĆ JA DO TEJ PORY JESTEM PO...
Czytam wszędzie! A gdzie najlepiej? hmm... najchętniej gdzieś schowany, z dala od ludzi i "ich szumu" niestety życie jest takie a nie inne, teraz jedynym azylem jest wanna :)))
Nie jestem do końca pewien czy można to tak zakwalifikować ale dla mnie to Mary i Ethan w "Zimie naszej goryczy" Steinbeck'a. Na pewno nie jest to płomienny romans ale z cała pewnością jest to płomienna i piękna miłość.
Na mojej sofie, ze szklanką dobrego piwa albo kawy, papierosami i muzyką.
Wbrew pozorom najlepiej czyta mi się w tramwaju, gdy jadę do pracy (albo z pracy). W domu raczej nie mogę odciąć się od otoczenia i wyciszyć. :-))))
Ja z kolei mogę czytać prawie wszędzie, w domu przy muzyce, podczas nudnych wykładów :D, w zatłoczonym tramwaju, w pociągu, na przystanku, zdarza mi się czasem czytać po drodze z biblioteki (nie polecam, bo można się zderzyć z ludźmi i nie tylko :)). Ale najchętniej czytam wieczorkiem w moim łóżeczku :)
Taak..."Love story". Zgadzam się, to także piękna historia. Tylko nie pamiętam jak miała na imie ta dziewczyna, bo on to był chyba Olivier (?)
Ja muszę podczas czytania słuchać dobrej muzy(oczywiście niezbyt głośno)! Niektórzy mówią że to ich rozprasza, ale mnie wtedy się lepiej czyta. Nie lubię za to kiedy ktoś nade mną stoi lub cały czas do mnie gada (nie tylko wtedy gdy czytam). Moim ulubionym miejscem do czytania jest mój pokój!
Zastanawiam się gdzie najlepiej Wam się czyta ksiązki? No i czy to miejsce musi spełniać jakieś określone warunki:) W moim przyapadku nie ma zbyt wielu wymagań- cisza, spokój i brak tłumu :)
Wcześniej, dopóki w moje ręce nie trafiła "Dolina Światła" ,ta `ulubiona` zmieniała się z każdą kolejną przeczytaną książką. Jednak po powieści Minkowskiego okupuje pierwsze miejsce od..dawna :)
Ja również "Romeo i Julia" Shekspira... Po prostu klasyka :)
Mnie się spodobało LOVE STORY -Ericha Segala, uważam, że świetnie pisze, naprawde polecam:)
Moją ulubioną parą są Silje i Tengel z Ludzi Lodu.
Czytałam tego autora tylko: "Chłopca z salskich stepów", i to była dobra książka.
drodzy użytkownicy Wydawnictwo Bertelsman wpadło na ciekawy, przyciągający uwagę czytelników pomysł wydania książki składającej sie z 10 nazwisk - najpopularniejszych polskich pisarzy oraz osób ze swiat kultury, które większość z nas zna mniej lub bardziej.. Wybuchowa mieszanka..chciałabym zachęcić was do ocenienia poszczególnych opowiadań, sposób: 10pkt dla najlepszego z nich aż do 1pkt dla najgorszego.. moje typy: 10 pkt - JANUSZ LEON...
dorzucam Sołżenicyna.
Książka jest zdecydowanie lepsza od filmu (chociaż też mi się podobał)Przede wszystkim film pomija wiele treści. Ja najpierw obejrzałam film i gdy potem przeczytałam powieść byłam zaskoczona, na plus oczywiście. Oglądaniu filmu nie towarzysza tak wielkie emocje jak podczas czytania. Książka jest cudowna...przeczytałam ja dwa razy i mam ochotę na jeszcze raz....:)
Przeminęło z Wiatrem nie czytałam, ale film mi się podobał. Wiem że czasami film zupełnie odchodzi od książki dlatego jeszcze jej nie przeczytałam! Warto???
Moją ukochaną książką jest "Przeminęło z wiatrem". Lubię też twórczość Dostojewskiego. A z współczesnych pisarzy najchętniej sięgam po Terakowską. ("Tam, gdzie spadaja anioły"- to także jedna z moich ulubionych książek).
Czy ktoś widział to w jakimś antykwariacie, serwisie itp, albo moze sprzedać, pozyczyć? Szukam bezskutecznie już bardzo długo... ania z zielonego
A tak wogóle to oczym są Filary Ziemi Bo tytuł brzmi zachęcająco!?!
Spróbuj "Mikołajka" Sempe i Gościnnego (tak, tak, to ten sam Gościnny!!!). Jesli lubisz troszkę współczesnej satyry, to zdecydowanie "W tył zwrot pani Lot!" Ephraima Kishona. Oczywiście, wspomniani wyżej "Trzej panowie w łódce, nie licząc psa" jak najbardziej jest godne polecenia, ale spróbuj z BiblioNETkowymi polecankami.
Zależy od Twojego wieku i upodobań. Strzelam: Leśne morze - Igor Newerly Wzgórza błękitnego snu - j.w. Trzech panów w łódce, nie licząc psa - Jerome K.Jerome Ja, Dago ( trzy tomy) - Zbigniew Nienacki Cień Ojca - Jan Dobraczyński Filary Ziemi - Ken Follet :-)
Albertus, Merlin i jakas prawnicza (nie pamietam dokladnie), tylko z tych korzystalem. Wszystkie bez zarzutu :) Raz tylko Merlin po kilku dniach odpisal, ze nie maja ksiazki (na ktora sie bardzo napalilem), po czym 2 dni pozniej znow byla na stronie jako dostepna. Zamowilem wiec, i znowu po kilku dniach ten sam list z przeprosinami. Ale to tylko jeden raz tak bylo ;)
Po przemyśleniu całej sprawy, to ja myślę, że najelpszy jest Woland z "Mistrza i Małgorzaty" i Gollum z "Władcy Pierścieni".
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)