Książka | Średnia ocena |
Fr. Nietzsche i jego filozofia (Lichtenberger Henryk (Lichtenberger Henri)) (tom: 370) |
6,00 (1 ocen)
|
Pamiętniki sierżanta Bourgogne'a o wyprawie do Rosyi w r. 1812 (Bourgogne Adrien-Jean-Baptiste-François) (tom: 93-94) |
6,00 (1 ocen)
|
Sprzymierzeniec Napoleona Fryderyk August, król Saski i Wielki Książę Warszawski (Bonnefons Andrzej (Bonnefons André)) (tom: 300-301) |
6,00 (1 ocen)
|
Wiedza magów i jej zastosowania teoretyczne i praktyczne (Papus (właśc. Encausse Gérard Anaclet Vincent)) (tom: 577) |
6,00 (1 ocen)
|
Wspomnienia z mego życia (Siemens Werner) (tom: 334) |
6,00 (1 ocen)
|
Ojciec Kondelik i narzeczony Wejwara (Herrmann Ignát) (tom: 736-738) |
5,50 (1 ocen)
|
Rzeczy widziane, 1848-1849: Z niewydanych rękopisów (Hugo Victor (Hugo Wiktor)) (tom: 115) |
5,50 (2 ocen)
|
Podróż do bieguna północnego (Nansen Fridtjöf) (tom: 38-39) |
5,17 (9 ocen)
|
Bracia Karamazow (Dostojewski Fiodor (Dostojewski Teodor)) (tom: 799) |
5,13 (3231 ocen)
|
Biesy (Dostojewski Fiodor (Dostojewski Teodor)) (tom: 532, 535..) |
5,03 (1648 ocen)
|
Chemia życia codziennego: Wykłady publiczne (Lassar-Cohn Ernst) (tom: 121-122) |
5,00 (1 ocen)
|
Moje wspomnienia o życiu towarzyskiem w Warszawie (Wilkońska Paulina) (tom: 473-475) |
5,00 (1 ocen)
|
Nami-ko (Tokutomi Kenżyro (Tokutomi Kenjirō) (pseud. Tokutomi Roka)) (tom: 375-376) |
5,00 (1 ocen)
|
Nowele (Rittner Tadeusz) (tom: 503) |
5,00 (1 ocen)
|
Obrazy Kaukazu: Kartki z podróży (z ilustracyami) (Strumpf Edward) (tom: 140) |
5,00 (1 ocen)
|
Ostatnia butelka (Hajota (właśc. Pajzderska-Rogozińska Helena Janina)) (tom: 247-249) |
5,00 (1 ocen)
|
Pamiętnik Juliusza Słowackiego (Słowacki Juliusz) (tom: 208) |
5,00 (1 ocen)
|
Podróż do Japonii: Społeczeństwo japońskie (Bellessort André) (tom: 276-277) |
5,00 (1 ocen)
|
Wybór nowel (Wazow Iwan) (tom: 323) |
5,00 (2 ocen)
|
Z przygód Sherlocka Holmesa (Doyle Arthur Conan (Doyle Conan)) (tom: 549) |
4,91 (171 ocen)
|
Anna Karenina (Tołstoj Lew) (tom: 752-760) |
4,89 (3565 ocen)
|
Obrazy z życia na Wschodzie: (Rumunia - Bułgaria - Egipt - Grecya, baśnie i legendy wschodnie) (Neumanowa Anna) (tom: 82-83) |
4,88 (8 ocen)
|
Miasteczko (Asz Szalom) (tom: 668-669) |
4,83 (6 ocen)
|
Nasz wspólny przyjaciel (Dickens Charles (Dickens Karol)) (tom: 851-856) |
4,83 (42 ocen)
|
Sceny z życia cyganerii (Murger Henri (Murger Henry)) (tom: 485-487) |
4,80 (64 ocen)
|
Bruges umarłe (Rodenbach Georges (Rodenbach Jerzy)) |
4,80 (5 ocen)
|
Wacław (Słowacki Juliusz) (tom: 18) |
4,77 (11 ocen)
|
Chiny i Chińczycy (Plauchut Edmund) (tom: 143) |
4,75 (2 ocen)
|
Japonia (Depping Wilhelm) (tom: 326-327) |
4,75 (2 ocen)
|
Ojciec zadżumionych (Słowacki Juliusz) (tom: 18) |
4,74 (140 ocen)
|
Rok dziewięćdziesiąty trzeci (Hugo Victor (Hugo Wiktor)) (tom: 40-42) |
4,68 (31 ocen)
|
Maks Havelaar (Multatuli (właśc. Dekker Eduard Douwes)) (tom: 297-298) |
4,67 (9 ocen)
|
Studium w szkarłacie (Doyle Arthur Conan (Doyle Conan)) (tom: 451) |
4,66 (1411 ocen)
|
Sprawiedliwie: Szkic powieściowy (Reymont Władysław (Reymont Władysław Stanisław; właśc. Rejment Stanisław Władysław)) (tom: 110) |
4,65 (13 ocen)
|
Trzej panowie na rowerach (Jerome Jerome K. (Jerome Jerome Klapka)) (tom: 307;429) |
4,65 (236 ocen)
|
Powieści poetyckie (Słowacki Juliusz) (tom: 1) |
4,64 (33 ocen)
|
Noa Noa (Gauguin Paul (Gauguin Paweł)) (tom: 44) |
4,63 (4 ocen)
|
Tułacze: Opowiadania historyczne (Kraszewski Józef Ignacy (pseud. Bolesławita Bogdan, Bolesławita B.)) (tom: 2-4) |
4,63 (4 ocen)
|
Szkoły historyczne w Polsce: (Główne kierunki poglądów na przeszłość): Studyum (Smoleński Władysław (pseud. T. L., Grabieński Wł.)) (tom: 19) |
4,60 (5 ocen)
|
Znak czterech (Doyle Arthur Conan (Doyle Conan)) (tom: 524) |
4,59 (971 ocen)
|
Straszny dziadunio (Rodziewiczówna Maria) (tom: 62) |
4,57 (344 ocen)
|
Wspomnienia naocznego świadka (Potocka-Wąsowiczowa Anna (Potocka z Tyszkiewiczów Anna)) (tom: 32-33) |
4,55 (11 ocen)
|
Don Kichote (Cervantes Saavedra Miguel de) |
4,54 (1014 ocen)
|
Książę srebrny: Powieść z czasów Iwana Groźnego (Tołstoj Aleksiej Konstantynowicz) (tom: 45-46) |
4,52 (33 ocen)
|
Cyganerya warszawska (Marrené Waleria (Marrené-Morzkowska Waleria, pseud. Rycerski Stefan)) (tom: 374) |
4,50 (1 ocen)
|
Nad rzekami Babilonu (Miłkowski Zygmunt (pseud. Jeż Teodor Tomasz, TTJ, T. T. Jeż)) (tom: 85-86) |
4,50 (2 ocen)
|
Władysław Łokietek: Powieść historyczna (Wężyk Franciszek) (tom: 22-23) |
4,50 (1 ocen)
|
Wyrwani z gruntu ojczystego (Barrés Maurice (Barrés Maurycy)) (tom: 338-339) |
4,50 (2 ocen)
|
Związki niewidzialne (Lagerlöf Selma Ottiliana Lovisa) (tom: 764-765) |
4,50 (2 ocen)
|
Przygody Hucka (Twain Mark (właśc. Clemens Samuel Langhorne)) (tom: 56-67) |
4,46 (884 ocen)
|
Między ustami a brzegiem pucharu (Rodziewiczówna Maria) (tom: 774-775) |
4,44 (785 ocen)
|
Arsène Lupin, dżentelmen-włamywacz (Leblanc Maurice Marie Émile (Leblanc Maurycy)) (tom: 534;538) |
4,43 (197 ocen)
|
Dary (Nesbit Edith) (tom: 666) |
4,42 (6 ocen)
|
Kamienne serce (Jókai Mór (Jokaj Maurycy, Jókai Maurus)) (tom: 98-100) |
4,42 (6 ocen)
|
Opowieść o dwóch miastach (Dickens Charles (Dickens Karol)) (tom: 185-187) |
4,41 (127 ocen)
|
Zapiski myśliwego (Turgieniew Iwan) (tom: 7) |
4,41 (85 ocen)
|
Wiedza tajemna w Egipcie: (Opowiadanie historyczno-przyrodnicze); Istota bytu: (Legenda historyczno-filozoficzna) (Ochorowicz Julian (pseud. Mohort Julian)) (tom: 30) |
4,38 (4 ocen)
|
Diable eliksiry (Hoffmann Ernst Theodor Amadeus) (tom: 646-648) |
4,35 (104 ocen)
|
Godzina myśli (Słowacki Juliusz) (tom: 18) |
4,34 (123 ocen)
|
Magnat (Rodziewiczówna Maria) (tom: 671-672) |
4,32 (127 ocen)
|
Klejnot (Rodziewiczówna Maria) (tom: 371-373) |
4,30 (47 ocen)
|
Podróż do Ziemi Świętej z Neapolu (Słowacki Juliusz) (tom: 18) |
4,29 (29 ocen)
|
Czarna Perełka: Powieść (Kraszewski Józef Ignacy (pseud. Bolesławita Bogdan, Bolesławita B.)) (tom: 14-15) |
4,28 (39 ocen)
|
Psałterz Dawidów (Kochanowski Jan) (tom: 12) |
4,27 (106 ocen)
|
Anima vilis (Rodziewiczówna Maria) (tom: 515-516) |
4,25 (84 ocen)
|
Cecora: Powieść historyczna z pierwszej połowy XVII wieku (Gliński Kazimierz (pseud. Poroh Kazimierz)) (tom: 226-228) |
4,25 (4 ocen)
|
Olbrachtowi rycerze: Powieść (Kaczkowski Zygmunt) (tom: 310-312) |
4,25 (4 ocen)
|
Popiół: Cz. 1-2 (Deledda Grazia Cosima (Deledda Gracja)) (tom: 461-462 ) |
4,25 (2 ocen)
|
Życie w Chinach: (Wrażenia z podróży) (Cumming Gordon C. F.) (tom: 69) |
4,25 (2 ocen)
|
Tajny agent (Conrad Joseph (Conrad-Korzeniowski Joseph; właśc. Korzeniowski Józef Teodor Konrad)) (tom: 557-558) |
4,25 (189 ocen)
|
Dziennik Franciszki Krasińskiej w ostatnich latach panowania Augusta III pisany (Hoffmanowa z Tańskich Klementyna) (tom: 43) |
4,22 (36 ocen)
|
Gösta Berling (Lagerlöf Selma Ottiliana Lovisa) (tom: 406-407) |
4,22 (122 ocen)
|
Benvenuta Celliniego żywot własny spisany przez niego samego (Cellini Benvenuto) (tom: 651-653) |
4,21 (17 ocen)
|
Orland Szalony (Ariosto Ludovico (Ariosto Lodovico)) (tom: 181) |
4,18 (22 ocen)
|
Kim (Kipling Rudyard) (tom: 231-232) |
4,18 (88 ocen)
|
Historia pana Polly (Wells Herbert George (Wells H. G.)) (tom: 807-809) |
4,17 (6 ocen)
|
Jadwiga i Jagiełło (Szajnocha Karol) |
4,17 (3 ocen)
|
Ostatni Rzymianie: Powieść z czasów Teodozjusza Wielkiego (Jeske-Choiński Teodor) (tom: 640-644) |
4,17 (21 ocen)
|
Błękitni (Rodziewiczówna Maria) (tom: 174-175) |
4,14 (114 ocen)
|
Salambo (Flaubert Gustave (Flaubert Gustaw)) (tom: 366-367) |
4,13 (67 ocen)
|
Mój wuj i mój proboszcz (La Bréte Jean de (La Bréte Jan de; właśc. Cherbonnel Alice)) (tom: 112) |
4,13 (12 ocen)
|
W Szwajcarii (Słowacki Juliusz) (tom: 18) |
4,11 (78 ocen)
|
Kapitan Czart: Przygody Cyrana de Bergerac (Gallet Louis (Gallet Ludwik)) (tom: 63-64) |
4,09 (16 ocen)
|
Jerychonka (Rodziewiczówna Maria) (tom: 391-392) |
4,08 (77 ocen)
|
Gasnące słońce: Powieść z czasów Marka Aureliusza (Jeske-Choiński Teodor) (tom: 378-381) |
4,05 (20 ocen)
|
Historia komiczna (France Anatole (właśc. Thibault Jacques Anatole François)) (tom: 318) |
4,05 (10 ocen)
|
Cinq-Mars czyli Spisek za Ludwika XIII (Vigny Alfred de) (tom: 178-180) |
4,05 (22 ocen)
|
Barani Kożuszek: Opowiadanie historyczne z końca XVIII wieku (Kraszewski Józef Ignacy (pseud. Bolesławita Bogdan, Bolesławita B.)) (tom: 60-61) |
4,03 (34 ocen)
|
Dziwy Antychrysta (Lagerlöf Selma Ottiliana Lovisa) (tom: 598-600) |
4,00 (1 ocen)
|
Gabriel Luna (Blasco Ibáñez Vicente) |
4,00 (8 ocen)
|
Liberalizm i obskurantyzm na Litwie i Rusi (1815-1823) (Chmielowski Piotr) (tom: 21) |
4,00 (1 ocen)
|
Oliwia Latham: Powieść (Voynich Ethel Lilian) (tom: 489-490) |
4,00 (1 ocen)
|
Opowiadania o starej Warszawie (Gomulicki Wiktor (pseud. Fantazy)) (tom: 153) |
4,00 (1 ocen)
|
Pamiętniki Franciszka Karpińskiego (Karpiński Franciszek) (tom: 59) |
4,00 (1 ocen)
|
Sachalin (Doroszewicz W. (Doroszewicz Włas, Doroszewicz W. M.)) (tom: 169-171) |
4,00 (1 ocen)
|
Straszliwe przygody (Makuszyński Kornel) |
4,00 (1 ocen)
|
Suryawansa: Powieść na tle życia Ormian tureckich (Sedlaczek Edward Józef (pseud. Zorjan Edward lub Ewweli-Bej)) (tom: 132) |
4,00 (1 ocen)
|
W puszczy: (Pół fantazyi na tle wspomnień) (Dygasiński Adolf) (tom: 55) |
4,00 (1 ocen)
|
Zakopane skarby (Zacharyasiewicz Jan (Zacharjasiewicz Jan, Zachariasiewicz Jan; pseud. Łomża Maciej)) (tom: 13) |
4,00 (1 ocen)
|
Żywe obrazki (Kosiakiewicz Wincenty) (tom: 519) |
4,00 (1 ocen)
|