Książka | Średnia ocena |
Źródło (Rand Ayn (właśc. Rosenbaum Alissa)) |
5,12 (494 ocen)
|
Zabić drozda (Lee Harper) |
5,10 (4317 ocen)
|
Atlas zbuntowany (Rand Ayn (właśc. Rosenbaum Alissa)) |
5,02 (530 ocen)
|
Biblia jadowitego drzewa (Kingsolver Barbara) |
5,02 (70 ocen)
|
Kuszące wołanie ciszy (Le Hunte Bem) |
5,00 (5 ocen)
|
Doktorzy (Segal Erich) |
4,99 (1342 ocen)
|
Lewiatan (Shea Robert, Wilson Robert Anton) |
4,98 (29 ocen)
|
Książę przypływów (Conroy Pat) |
4,97 (376 ocen)
|
Dziecko (Hayden Torey L.) |
4,92 (152 ocen)
|
Pięcioksiąg Izaaka (Wagenstein Angel) |
4,92 (32 ocen)
|
Mały Wielki Człowiek (Berger Thomas) |
4,91 (293 ocen)
|
Bastion (King Stephen (pseud. Bachman Richard, Evans Beryl)) |
4,90 (1699 ocen)
|
Kwinkunks: Spuścizna Johna Huffama (Palliser Charles) |
4,90 (43 ocen)
|
Muzyka plaży (Conroy Pat) |
4,88 (229 ocen)
|
Siostra mojego serca (Divakaruni Chitra Banerjee) |
4,87 (113 ocen)
|
Gormenghast (Peake Mervyn Laurence) |
4,86 (88 ocen)
|
Dzieci Boga (Russell Mary Doria) |
4,86 (38 ocen)
|
Zamieć (Stephenson Neal) |
4,85 (474 ocen)
|
Co gryzie Gilberta Grape'a (Hedges Peter) |
4,84 (813 ocen)
|
Afrykańskie noce (Gallmann Kuki) |
4,83 (27 ocen)
|
Perfumy w rytmie jitterbuga (Robbins Tom) |
4,83 (47 ocen)
|
Cichy pokój: Powrót z szaleństwa i tortury (Schiller Lori, Benett Amanda) |
4,83 (98 ocen)
|
Odmieniec (Bodsworth Fred) |
4,83 (92 ocen)
|
Absolwenci: Saga o pokoleniu, które chciało zmienić świat (Segal Erich) |
4,83 (1095 ocen)
|
Ślepy zabójca (Atwood Margaret) |
4,83 (266 ocen)
|
Biały oleander (Fitch Janet) |
4,82 (571 ocen)
|
Diamentowy wiek (Stephenson Neal) |
4,82 (429 ocen)
|
Tajemna historia (Tartt Donna) |
4,82 (607 ocen)
|
Szklany klosz (Plath Sylvia) |
4,81 (1875 ocen)
|
Coś na progu (Lovecraft H. P. (Lovecraft Howard Phillips)) |
4,81 (327 ocen)
|
Kalekie dzikusy z gorących krajów (Robbins Tom) |
4,80 (46 ocen)
|
Klej (Welsh Irvine) |
4,80 (58 ocen)
|
To! (King Stephen (pseud. Bachman Richard, Evans Beryl)) |
4,80 (1962 ocen)
|
Wywiad z wampirem (Rice Anne (pseud. Roquelaure A. N. lub Rampling Anne)) |
4,80 (2714 ocen)
|
Wampir Lestat (Rice Anne (pseud. Roquelaure A. N. lub Rampling Anne)) |
4,79 (1335 ocen)
|
Dar (O'Leary Patrick) |
4,79 (14 ocen)
|
W górach szaleństwa [Zysk i S-ka] (antologia; Lovecraft H. P. (Lovecraft Howard Phillips), Houdini Harry, Sterling Kenneth i inni) |
4,78 (301 ocen)
|
Złote jabłko (Shea Robert, Wilson Robert Anton) |
4,78 (37 ocen)
|
Mag (Fowles John) |
4,78 (1493 ocen)
|
Na tej górze (Karon Jan) |
4,78 (18 ocen)
|
Forrest Gump (Groom Winston) |
4,78 (3029 ocen)
|
Dom z obserwatorium (Carey Edward) |
4,77 (43 ocen)
|
Nogi jak patyki (Robbins Tom) |
4,77 (47 ocen)
|
Przeprawa (McCarthy Cormac (właśc. McCarthy Charles)) |
4,76 (107 ocen)
|
Te wysokie, zielone wzgórza (Karon Jan) |
4,76 (46 ocen)
|
Valis (Dick Philip K. (Dick Philip Kindred)) |
4,76 (616 ocen)
|
Smażone zielone pomidory (Flagg Fannie (właśc. Neal Patricia)) |
4,75 (2343 ocen)
|
Hymn (Rand Ayn (właśc. Rosenbaum Alissa)) |
4,75 (162 ocen)
|
Ślepe tory (Welsh Irvine) |
4,75 (466 ocen)
|
Harry Angel (Hjortsberg William) |
4,74 (144 ocen)
|
Mma Ramotswe i łzy żyrafy (McCall Smith Alexander) |
4,74 (93 ocen)
|
Dziewczyna z perłą (Chevalier Tracy) |
4,74 (890 ocen)
|
Wróbel (Russell Mary Doria) |
4,74 (78 ocen)
|
W księżycową jasną noc (Wharton William (właśc. Du Aime Albert)) |
4,74 (1809 ocen)
|
Opowieść podręcznej (Atwood Margaret) |
4,73 (1360 ocen)
|
Restauracja na końcu wszechświata (Adams Douglas) |
4,73 (983 ocen)
|
Buddy Holly żyje i pozdrawia z Ganimedesa (Denton Bradley) |
4,73 (20 ocen)
|
Wilt (Sharpe Tom) |
4,72 (392 ocen)
|
Fioletowy hibiskus (Adichie Chimamanda Ngozi) |
4,71 (201 ocen)
|
Pekińska koma (Ma Jian) |
4,71 (26 ocen)
|
Zapiski z wielkiego kraju (Bryson Bill) |
4,71 (180 ocen)
|
Dziecko czarownicy (Rees Celia) |
4,70 (98 ocen)
|
Przejście (Willis Connie (Willis Constance Elaine Trimmer)) |
4,70 (136 ocen)
|
Ostatnia odzywka (Powers Tim) |
4,70 (28 ocen)
|
Oryks i Derkacz (Atwood Margaret) |
4,70 (187 ocen)
|
Do Kanaanu (Karon Jan) |
4,70 (41 ocen)
|
Moralność dla pięknych dziewcząt (McCall Smith Alexander) |
4,70 (82 ocen)
|
Szklany pałac (Ghosh Amitav) |
4,69 (18 ocen)
|
Męska szkoła maszynopisania "Kalahari" (McCall Smith Alexander) |
4,69 (65 ocen)
|
Babunia (O'Carroll Brendan) |
4,69 (53 ocen)
|
Światełko w oknie (Karon Jan) |
4,69 (53 ocen)
|
Zbójecka narzeczona (Atwood Margaret) |
4,69 (157 ocen)
|
Chaotyczne akty bezsensownej przemocy (Womack Jack) |
4,69 (54 ocen)
|
Bóg rzeczy małych (Roy Arundhati) |
4,68 (575 ocen)
|
Gwiezdna rzeka (Reid Carey P.) |
4,68 (11 ocen)
|
Fragmenty (David James F.) |
4,67 (29 ocen)
|
Miecz Liktora (Wolfe Gene) |
4,67 (223 ocen)
|
Wędrowny grajek (Trapido Barbara) |
4,67 (6 ocen)
|
Wielkie małpy (Self Will) |
4,67 (3 ocen)
|
Rącze konie (McCarthy Cormac (właśc. McCarthy Charles)) |
4,66 (235 ocen)
|
Tytus Groan (Peake Mervyn Laurence) |
4,66 (151 ocen)
|
Naiwny. Super (Loe Erlend) |
4,66 (115 ocen)
|
Autostopem przez Galaktykę (Adams Douglas) |
4,65 (2188 ocen)
|
Outsiderzy (Hinton Susan Eloise) |
4,65 (64 ocen)
|
Boża inwazja (Dick Philip K. (Dick Philip Kindred)) |
4,64 (352 ocen)
|
Pachnidło (Süskind Patrick) |
4,64 (8283 ocen)
|
Sława aż do śmierci (Elton Ben) |
4,64 (38 ocen)
|
Odjazd według Wilta (Sharpe Tom) |
4,64 (130 ocen)
|
Płyńcie łzy moje, rzekł policjant (Dick Philip K. (Dick Philip Kindred)) |
4,64 (534 ocen)
|
Dogonić tęczę (Flagg Fannie (właśc. Neal Patricia)) |
4,63 (345 ocen)
|
Twarze w wodzie (Frame Janet) |
4,63 (38 ocen)
|
Serce w ogniu (Evans Nicholas) |
4,63 (368 ocen)
|
W moim stylu (Calman Claire) |
4,63 (16 ocen)
|
W pętli (Evans Nicholas) |
4,62 (279 ocen)
|
Cześć, i dzięki za ryby (Adams Douglas) |
4,62 (518 ocen)
|
Kolekcjoner (Fowles John) |
4,62 (625 ocen)
|
Życie to nie bajka (Greenberg Joanne) |
4,62 (124 ocen)
|
Mona Liza Turbo (Gibson William) |
4,62 (240 ocen)
|
Przybieżeli pasterze (Karon Jan) |
4,61 (22 ocen)
|
Na wpół uśpieni w żabich piżamach (Robbins Tom) |
4,61 (40 ocen)
|