Książka | Średnia ocena |
Miłość i śmierć w Pradze (Kerr Philip (Kerr P. B.)) |
4,93 (15 ocen)
|
O krok (Mankell Henning) |
4,92 (1276 ocen)
|
Ziarno prawdy (Miłoszewski Zygmunt) |
4,90 (1872 ocen)
|
Gniew (Miłoszewski Zygmunt) |
4,82 (1534 ocen)
|
Piąta kobieta (Mankell Henning) |
4,79 (1024 ocen)
|
Fałszywy trop (Mankell Henning) |
4,79 (1097 ocen)
|
Gliny z innej gliny (antologia; Wroński Marcin, Ćwirlej Ryszard, Ostaszewski Robert i inni) |
4,73 (46 ocen)
|
Trauma (Czornyj Max (właśc. Czornyj Maksymilian Dymitr)) |
4,72 (93 ocen)
|
Uwikłanie (Miłoszewski Zygmunt) |
4,70 (2145 ocen)
|
Zapora (Mankell Henning) |
4,70 (807 ocen)
|
Głowa Minotaura (Krajewski Marek (ur. 1966)) |
4,67 (814 ocen)
|
Śmierć i trochę miłości (Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina)) |
4,63 (445 ocen)
|
Był pan w Smoleńsku, kapitanie? (Kerr Philip (Kerr P. B.)) |
4,62 (17 ocen)
|
Długi kamienny sen (Russell Craig) |
4,62 (17 ocen)
|
Ukradziony sen (Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina)) |
4,61 (569 ocen)
|
Gra na cudzym boisku (Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina)) |
4,61 (532 ocen)
|
Długi weekend (Talko Leszek K. (pseud. Hagen Wiktor)) |
4,61 (85 ocen)
|
Niemieckie requiem (Kerr Philip (Kerr P. B.)) |
4,61 (19 ocen)
|
Powrót nauczyciela tańca (Mankell Henning) |
4,60 (496 ocen)
|
Mocne uderzenie (Ćwirlej Ryszard) |
4,59 (88 ocen)
|
Martwa godzina (Mina Denise) |
4,58 (40 ocen)
|
Grobowa cisza (Indriðason Arnaldur) |
4,57 (313 ocen)
|
Pod Przechytrzonym Lisem (Grimes Martha) |
4,57 (218 ocen)
|
Niespokojny człowiek (Mankell Henning) |
4,56 (534 ocen)
|
Płotki giną pierwsze (Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina)) |
4,56 (288 ocen)
|
Pod Huncwotem (Grimes Martha) |
4,56 (267 ocen)
|
Pod Anodynowym Naszyjnikiem (Grimes Martha) |
4,56 (188 ocen)
|
Za wszystko trzeba płacić (Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina)) |
4,55 (173 ocen)
|
Dżuma w Breslau (Krajewski Marek (ur. 1966)) |
4,55 (1118 ocen)
|
Granatowa krew (Talko Leszek K. (pseud. Hagen Wiktor)) |
4,55 (92 ocen)
|
Pogrom w przyszły wtorek (Wroński Marcin) |
4,54 (134 ocen)
|
Mężczyzna, który się uśmiechał (Mankell Henning) |
4,54 (1091 ocen)
|
Zabójca mimo woli (Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina)) |
4,54 (320 ocen)
|
Kino Venus (Wroński Marcin) |
4,54 (255 ocen)
|
Złowroga pętla (Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina)) |
4,53 (341 ocen)
|
Cudza maska (Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina)) |
4,52 (140 ocen)
|
Iluzja grzechu (Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina)) |
4,51 (82 ocen)
|
Przystań Nieszczęsnych Dusz (Grimes Martha) |
4,51 (57 ocen)
|
Ręczna robota (Ćwirlej Ryszard) |
4,51 (149 ocen)
|
Biała lwica (Mankell Henning) |
4,50 (965 ocen)
|
Pieśń Walkirii (Russell Craig) |
4,50 (20 ocen)
|
Męskie gry (Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina)) |
4,50 (298 ocen)
|
Koniec świata w Breslau (Krajewski Marek (ur. 1966)) |
4,49 (1598 ocen)
|
Obraz pośmiertny (Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina)) |
4,49 (214 ocen)
|
Stacja Cold Flat Junction (Grimes Martha) |
4,49 (113 ocen)
|
Widma w mieście Breslau (Krajewski Marek (ur. 1966)) |
4,49 (1429 ocen)
|
A na imię jej będzie Aniela (Wroński Marcin) |
4,47 (201 ocen)
|
Stylista (Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina)) |
4,47 (108 ocen)
|
Kolacja z zabójcą (Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina)) |
4,46 (556 ocen)
|
Szybki cash: Głód, nienawiść, pogoń (Lapidus Jens) |
4,46 (71 ocen)
|
Ostatni oddech (Bryndza Robert) |
4,45 (30 ocen)
|
Ulotna doskonałość (Carofiglio Gianrico) |
4,45 (38 ocen)
|
Nim nadejdzie mróz (Mankell Henning) |
4,44 (342 ocen)
|
Cicha fala (Carofiglio Gianrico) |
4,44 (17 ocen)
|
Blady przestępca (Kerr Philip (Kerr P. B.)) |
4,44 (25 ocen)
|
Dzień Zwycięstwa (Talko Leszek K. (pseud. Hagen Wiktor)) |
4,44 (39 ocen)
|
Zajazd "Jerozolima" (Grimes Martha) |
4,42 (90 ocen)
|
Morderca bez twarzy (Mankell Henning) |
4,40 (1624 ocen)
|
Festung Breslau (Krajewski Marek (ur. 1966)) |
4,39 (1211 ocen)
|
Głos (Indriðason Arnaldur) |
4,38 (240 ocen)
|
Kwestja krwi (Wroński Marcin) |
4,38 (108 ocen)
|
Piramida (Mankell Henning) |
4,37 (317 ocen)
|
W bagnie (Indriðason Arnaldur) |
4,37 (396 ocen)
|
Czas Herkulesów (Wroński Marcin) |
4,36 (65 ocen)
|
Solea (Izzo Jean-Claude) |
4,35 (98 ocen)
|
Kołysanka dla mordercy (Czubaj Mariusz) |
4,35 (218 ocen)
|
Ponad wszelką wątpliwość (Carofiglio Gianrico) |
4,34 (65 ocen)
|
Zanim znowu zabiję (Czubaj Mariusz) |
4,34 (153 ocen)
|
Hipotermia (Indriðason Arnaldur) |
4,33 (86 ocen)
|
Haiti (Wroński Marcin) |
4,33 (99 ocen)
|
Chińczyk (Mankell Henning) |
4,33 (461 ocen)
|
Ostatnie tchnienie (Mina Denise) |
4,31 (16 ocen)
|
Strach przed ciemną wodą (Russell Craig) |
4,31 (18 ocen)
|
Marcowe fiołki (Kerr Philip (Kerr P. B.)) |
4,30 (94 ocen)
|
Pod Zawianym Kaczorem (Grimes Martha) |
4,30 (137 ocen)
|
Z zamkniętymi oczami (Carofiglio Gianrico) |
4,30 (99 ocen)
|
Ostatni dzień lipca (Rychter Bartłomiej) |
4,29 (48 ocen)
|
Długi pocałunek z Glasgow (Russell Craig) |
4,28 (9 ocen)
|
Morderstwo pod cenzurą (Wroński Marcin) |
4,28 (343 ocen)
|
Skrzydlata trumna (Wroński Marcin) |
4,27 (154 ocen)
|
Hotel Belle Rouen (Grimes Martha) |
4,27 (82 ocen)
|
Psy z Rygi (Mankell Henning) |
4,26 (1211 ocen)
|
Jezioro (Indriðason Arnaldur) |
4,26 (184 ocen)
|
Czarna lista (Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina)) |
4,25 (260 ocen)
|
Przystanek śmierć (Konatkowski Tomasz) |
4,25 (255 ocen)
|
Portret wisielca (Wroński Marcin) |
4,23 (75 ocen)
|
Szurmo (Izzo Jean-Claude) |
4,22 (116 ocen)
|
Zimny wiatr (Indriðason Arnaldur) |
4,22 (123 ocen)
|
Nie przysyłajcie kwiatów (Solares Martín) |
4,21 (7 ocen)
|
Róże cmentarne (Krajewski Marek (ur. 1966), Czubaj Mariusz) |
4,21 (414 ocen)
|
Piękne kłamstwa (Unger Lisa) |
4,20 (133 ocen)
|
21:37 (Czubaj Mariusz) |
4,19 (306 ocen)
|
Możliwość przemocy (Mishani Dror A.) |
4,19 (8 ocen)
|
Zmartwychwstały (Russell Craig) |
4,18 (25 ocen)
|
Morderstwo w alei Róż (Cegielski Tadeusz) |
4,16 (65 ocen)
|
Hotel Paradise (Grimes Martha) |
4,16 (267 ocen)
|
Biała wódka, czarny ptak (Weiss Wiesław) |
4,16 (16 ocen)
|
Świadek mimo woli (Carofiglio Gianrico) |
4,15 (133 ocen)
|
Duchy przeszłości (Temple Peter) |
4,13 (8 ocen)
|
I że Cię nie opuszczę aż do śmierci (White Kate) |
4,13 (4 ocen)
|