Książka | Średnia ocena |
Zło (Guillou Jan) |
5,12 (847 ocen)
|
Pieśni bełkotu: Mamine godzinki (Mortier Erwin) |
5,10 (10 ocen)
|
Nieznośna lekkość bytu (Kundera Milan) |
5,02 (5216 ocen)
|
Śmierć (Gardell Jonas) |
5,00 (59 ocen)
|
Wymazywanie: Rozpad (Bernhard Thomas) |
4,97 (223 ocen)
|
Pierścienie Saturna: Angielska pielgrzymka (Sebald W. G.) |
4,91 (106 ocen)
|
Niewidzialne miasta (Calvino Italo) |
4,91 (150 ocen)
|
Choroba (Gardell Jonas) |
4,90 (65 ocen)
|
Po rozstaniu (Shalev Zeruya (Szalew Ceruja)) |
4,90 (103 ocen)
|
Jeśli zimową nocą podróżny (Calvino Italo) |
4,87 (519 ocen)
|
Strasznie głośno, niesamowicie blisko (Foer Jonathan Safran) |
4,87 (364 ocen)
|
Nieśmiertelność (Kundera Milan) |
4,87 (704 ocen)
|
Kwietniowa czarownica (Axelsson Majgull) |
4,86 (1214 ocen)
|
Niewola (Spiró György) |
4,85 (24 ocen)
|
Wszystko jest iluminacją (Foer Jonathan Safran) |
4,83 (327 ocen)
|
Śmieszne miłości: Anegdoty melancholijne (Kundera Milan) |
4,82 (780 ocen)
|
Grzech miłosierdzia (Richards David Adams) |
4,82 (114 ocen)
|
Wyjechali (Sebald W. G.) |
4,82 (94 ocen)
|
Miłość (Gardell Jonas) |
4,81 (78 ocen)
|
Szkarłatny płatek i biały (Faber Michel) |
4,81 (768 ocen)
|
Irańska historia miłosna: Ocenzurowano (Mandanipour Shahriar) |
4,81 (47 ocen)
|
Życie jest gdzie indziej (Kundera Milan) |
4,80 (623 ocen)
|
Żart (Kundera Milan) |
4,79 (1425 ocen)
|
Księga śmiechu i zapomnienia (Kundera Milan) |
4,77 (673 ocen)
|
Co nam zostało (Shalev Zeruya (Szalew Ceruja)) |
4,77 (41 ocen)
|
Marcovaldo czyli Pory roku w mieście (Calvino Italo) |
4,77 (43 ocen)
|
Spokój (Bartis Attila) |
4,77 (73 ocen)
|
Ludowy akt miłości (Meek James) |
4,77 (47 ocen)
|
Walc pożegnalny (Kundera Milan) |
4,77 (596 ocen)
|
Instynkt gry (Zeh Juli) |
4,76 (143 ocen)
|
Etta, Otto, Russell i James (Hooper Emma) |
4,75 (8 ocen)
|
Austerlitz (Sebald W. G.) |
4,74 (113 ocen)
|
Sonata Gustava (Tremain Rose) |
4,74 (25 ocen)
|
Twierdza Beaufort (Leshem Ron) |
4,74 (21 ocen)
|
Dziecko wojny (Nović Sara) |
4,74 (19 ocen)
|
Zdradzone testamenty (Kundera Milan) |
4,73 (69 ocen)
|
Daleko od Niflheimu (Axelsson Majgull) |
4,73 (483 ocen)
|
Żaby (Mo Yan (właśc. Guan Moye)) |
4,72 (46 ocen)
|
Nie wiedzą, co czynią (Valtonen Jussi) |
4,71 (24 ocen)
|
Czuję: Zawrót głowy (Sebald W. G.) |
4,71 (56 ocen)
|
Inni niż my (Kinnunen Tommi) |
4,70 (20 ocen)
|
Tęsknota (Faye Gaël) |
4,70 (15 ocen)
|
Mały palec Buddy (Pielewin Wiktor) |
4,68 (250 ocen)
|
Omon Ra i inne opowieści (Pielewin Wiktor) |
4,68 (116 ocen)
|
T (Pielewin Wiktor) |
4,68 (50 ocen)
|
Mąż i żona (Shalev Zeruya (Szalew Ceruja)) |
4,68 (156 ocen)
|
Odkrycie nieba (Mulisch Harry) |
4,67 (101 ocen)
|
Ból (Shalev Zeruya (Szalew Ceruja)) |
4,67 (97 ocen)
|
Między frontami (Rosero Evelio) |
4,67 (33 ocen)
|
Tatulo (Oates Joyce Carol (pseud. Smith Rosamond)) |
4,67 (45 ocen)
|
Siostra (Topol Jáchym) |
4,66 (29 ocen)
|
Smutek aniołów (Stefánsson Jón Kalman) |
4,65 (13 ocen)
|
Niewiedza (Kundera Milan) |
4,65 (606 ocen)
|
Muzeum porzuconych sekretów (Zabużko Oksana) |
4,65 (41 ocen)
|
O sztuce oraz sposobach usidlenia kierownika działu w celu upomnienia się o podwyżkę (Perec Georges) |
4,65 (41 ocen)
|
Ciemna materia (Zeh Juli) |
4,64 (45 ocen)
|
Sztuka powieści (Kundera Milan) |
4,64 (127 ocen)
|
W poszukiwaniu istoty czasu (Ozeki Ruth) |
4,64 (32 ocen)
|
Warsztat diabła (Topol Jáchym) |
4,64 (18 ocen)
|
Los utracony (Kertész Imre) |
4,63 (1209 ocen)
|
Rzekomo fajna rzecz, której nigdy więcej nie zrobię (Wallace David Foster) |
4,63 (31 ocen)
|
Niebo i piekło (Stefánsson Jón Kalman) |
4,62 (37 ocen)
|
Mapa i terytorium (Houellebecq Michel) |
4,60 (521 ocen)
|
Sensei i miłość (Kawakami Hiromi) |
4,60 (47 ocen)
|
Święta księga wilkołaka (Pielewin Wiktor) |
4,59 (216 ocen)
|
Krzesło Eliasza (Štiks Igor) |
4,57 (37 ocen)
|
Klan czerwonego sorga (Mo Yan (właśc. Guan Moye)) |
4,55 (49 ocen)
|
Empire V: Opowieść o prawdziwym nadczłowieku (Pielewin Wiktor) |
4,55 (168 ocen)
|
Cztery Drogi (Kinnunen Tommi) |
4,54 (50 ocen)
|
Kryształowy świat (Pielewin Wiktor) |
4,53 (60 ocen)
|
Południca (Franck Julia) |
4,53 (62 ocen)
|
Cząstki elementarne (Houellebecq Michel) |
4,53 (1398 ocen)
|
Platforma (Houellebecq Michel) |
4,52 (708 ocen)
|
Powolność (Kundera Milan) |
4,50 (321 ocen)
|
Tożsamość (Kundera Milan) |
4,50 (516 ocen)
|
Pewnego rodzaju miłość (Gęścińska Alicja) |
4,50 (3 ocen)
|
Montedidio (Luca Erri De) |
4,49 (49 ocen)
|
Słońce Scortów (Gaudé Laurent) |
4,49 (89 ocen)
|
Stacja Tajga (Hůlová Petra) |
4,49 (44 ocen)
|
Strefa cyrkowa (Topol Jáchym) |
4,49 (38 ocen)
|
Świat w płomieniach (Hustvedt Siri) |
4,48 (32 ocen)
|
Możliwość wyspy (Houellebecq Michel) |
4,48 (505 ocen)
|
Joe Speedboat (Wieringa Tommy) |
4,48 (23 ocen)
|
Obfite piersi, pełne biodra (Mo Yan (właśc. Guan Moye)) |
4,47 (256 ocen)
|
Huragan (Gaudé Laurent) |
4,46 (13 ocen)
|
Nikt mnie nie ma (Linderborg Åsa) |
4,46 (13 ocen)
|
W imię matki (Luca Erri De) |
4,45 (11 ocen)
|
Życie owadów (Pielewin Wiktor) |
4,45 (186 ocen)
|
Życie miłosne (Shalev Zeruya (Szalew Ceruja)) |
4,45 (246 ocen)
|
Napój ananasowy dla pięknej damy (Pielewin Wiktor) |
4,44 (34 ocen)
|
Ofiara (Oates Joyce Carol (pseud. Smith Rosamond)) |
4,44 (24 ocen)
|
List miłosny pismem klinowym (Zmeškal Tomáš) |
4,43 (35 ocen)
|
Ludwig (Albahari David) |
4,43 (14 ocen)
|
Zabójstwo z premedytacją (Selenić Slobodan) |
4,43 (47 ocen)
|
Hotel Finna (Joyce James) |
4,42 (12 ocen)
|
Orły i anioły (Zeh Juli) |
4,42 (84 ocen)
|
Za kogo ty się uważasz? (Munro Alice) |
4,40 (184 ocen)
|
Uległość (Houellebecq Michel) |
4,40 (555 ocen)
|
Deo gratias (Servin Michel (pseud. Motte Michel)) |
4,40 (41 ocen)
|
Procedura (Mulisch Harry) |
4,40 (60 ocen)
|