Książka | Średnia ocena |
Zabić drozda (Lee Harper) |
5,10 (4318 ocen)
|
Ubik (Dick Philip K. (Dick Philip Kindred)) |
5,02 (3179 ocen)
|
Madonna w futrze (Sabahattin Ali) |
4,91 (16 ocen)
|
Blade Runner: Czy androidy marzą o elektrycznych owcach? (Dick Philip K. (Dick Philip Kindred)) |
4,90 (2356 ocen)
|
Powtórka (Grimwood Ken) |
4,88 (112 ocen)
|
Wojna końca świata (Vargas Llosa Mario) |
4,86 (375 ocen)
|
Planety (Boylan James Finney) |
4,84 (19 ocen)
|
Co gryzie Gilberta Grape'a (Hedges Peter) |
4,84 (813 ocen)
|
Kościana góra (Pattison Eliot) |
4,83 (54 ocen)
|
Anioł ciemności (Carr Caleb) |
4,83 (75 ocen)
|
Tajemna historia (Tartt Donna) |
4,82 (607 ocen)
|
Trzy stygmaty Palmera Eldritcha (Dick Philip K. (Dick Philip Kindred)) |
4,81 (1213 ocen)
|
Córka grabarza (Oates Joyce Carol (pseud. Smith Rosamond)) |
4,80 (144 ocen)
|
Po skończonej walce (Jones Thom) |
4,79 (7 ocen)
|
Mag (Fowles John) |
4,78 (1493 ocen)
|
Piękne duchy (Pattison Eliot) |
4,78 (43 ocen)
|
Lista pana Rosenbluma (Solomons Natasha) |
4,78 (63 ocen)
|
Woda omywa kamień (Pattison Eliot) |
4,78 (76 ocen)
|
Lira Orfeusza (Davies Robertson) |
4,76 (19 ocen)
|
Valis (Dick Philip K. (Dick Philip Kindred)) |
4,76 (616 ocen)
|
Z ciała i z duszy (Cunningham Michael) |
4,76 (193 ocen)
|
Wyznania Maksa Tivolego (Greer Andrew Sean) |
4,75 (38 ocen)
|
Czym skorupka... (Davies Robertson) |
4,74 (27 ocen)
|
W księżycową jasną noc (Wharton William (właśc. Du Aime Albert)) |
4,74 (1809 ocen)
|
Człowiek z Wysokiego Zamku (Dick Philip K. (Dick Philip Kindred)) |
4,73 (1827 ocen)
|
Lektor (Schlink Bernhard) |
4,72 (1558 ocen)
|
Zapisane na ciele (Winterson Jeanette) |
4,72 (206 ocen)
|
Stowarzyszenie umarłych poetów (Kleinbaum Nancy Horowitz) |
4,72 (2821 ocen)
|
Oko dnia (Carroll Jonathan) |
4,71 (249 ocen)
|
Kartagina (Oates Joyce Carol (pseud. Smith Rosamond)) |
4,71 (12 ocen)
|
Alienista (Carr Caleb) |
4,71 (297 ocen)
|
Wodospad (Oates Joyce Carol (pseud. Smith Rosamond)) |
4,70 (120 ocen)
|
Powieść w altówce (Solomons Natasha) |
4,70 (25 ocen)
|
Wbrew regułom (Irving John) |
4,69 (91 ocen)
|
Symfonia w bieli (Lisboa Adriana) |
4,68 (14 ocen)
|
Pan śmierci (Pattison Eliot) |
4,68 (17 ocen)
|
Mantra czaszki (Pattison Eliot) |
4,68 (173 ocen)
|
Jasper Jones (Silvey Craig) |
4,67 (41 ocen)
|
Jak przemijający cień (Muñoz Molina Antonio) |
4,67 (6 ocen)
|
Zgliszcza (Harrison Colin) |
4,67 (12 ocen)
|
Moja siostra, moja miłość (Oates Joyce Carol (pseud. Smith Rosamond)) |
4,66 (82 ocen)
|
Pantaleon i wizytantki (Vargas Llosa Mario) |
4,65 (1089 ocen)
|
Woda dla słoni (Gruen Sara) |
4,65 (462 ocen)
|
Boża inwazja (Dick Philip K. (Dick Philip Kindred)) |
4,64 (352 ocen)
|
Witajcie w Ciężkich Czasach (Doctorow Edgar Lawrence) |
4,64 (139 ocen)
|
Zapadła dziura Bone Gap (Ruby Laura) |
4,64 (7 ocen)
|
Ciotka Julia i skryba (Vargas Llosa Mario) |
4,64 (1200 ocen)
|
Ptasiek (Wharton William (właśc. Du Aime Albert)) |
4,64 (5057 ocen)
|
Ogród kobiet (Montero Carla) |
4,64 (22 ocen)
|
Śpiąc w płomieniu (Carroll Jonathan) |
4,63 (757 ocen)
|
Dziecko Rosemary (Levin Ira) |
4,63 (1060 ocen)
|
Opowieść wdowy (Oates Joyce Carol (pseud. Smith Rosamond)) |
4,63 (27 ocen)
|
Tato (Wharton William (właśc. Du Aime Albert)) |
4,63 (2038 ocen)
|
Dokąd odchodzą parasolki (Cruz Afonso) |
4,63 (24 ocen)
|
Dziewczyna Houdiniego (Bedford Martyn) |
4,63 (44 ocen)
|
Pewnej nocy w parku: Opowiadania baskijskie (antologia; Mirande Jon (Mirande Ayphasorho Jon), Atxaga Bernardo (właśc. Irazu Garmendia Joseba), Saizarbitoria Ramón i inni) |
4,63 (24 ocen)
|
Północ w ogrodzie dobra i zła: Opowieść o Savannah (Berendt John) |
4,62 (70 ocen)
|
Kraina Chichów (Carroll Jonathan) |
4,62 (3606 ocen)
|
As w rękawie (Proulx Annie E.) |
4,62 (39 ocen)
|
Pieśń żeglarzy (Kesey Ken) |
4,61 (114 ocen)
|
Ostatnie wyznanie Mabel Stark (Hough Robert) |
4,61 (18 ocen)
|
Kochanica Francuza (Fowles John) |
4,61 (836 ocen)
|
Myśląc... (Lodge David) |
4,60 (153 ocen)
|
Broda zalana krwią (Galera Daniel) |
4,60 (25 ocen)
|
Ostatni taki Amerykanin (Gilbert Elizabeth) |
4,60 (26 ocen)
|
Akordeonowe zbrodnie (Proulx Annie E.) |
4,59 (29 ocen)
|
Na pastwę aniołów (Carroll Jonathan) |
4,58 (795 ocen)
|
Skazani na ciszę (Lodge David) |
4,58 (135 ocen)
|
Podtrzymywanie światła (Winterson Jeanette) |
4,57 (110 ocen)
|
Zimowy żołnierz (Mason Daniel Philippe) |
4,57 (7 ocen)
|
Terapia (Lodge David) |
4,57 (199 ocen)
|
Mały światek: Romans akademicki (Lodge David) |
4,57 (207 ocen)
|
Czasami wielka chętka (Kesey Ken) |
4,56 (104 ocen)
|
Ostatni obraz Sary de Vos (Smith Dominic) |
4,56 (8 ocen)
|
Dom na krańcu świata (Cunningham Michael) |
4,56 (342 ocen)
|
Godziny (Cunningham Michael) |
4,56 (983 ocen)
|
Obrona szaleństwa (Allen Woody (właśc. Konigsberg Allen Stewart)) |
4,56 (224 ocen)
|
Poza ciszą (Carroll Jonathan) |
4,54 (671 ocen)
|
Maratończyk (Goldman William) |
4,54 (97 ocen)
|
Opowieść o dwóch uniwersytetach (Lodge David) |
4,54 (308 ocen)
|
Ósemka (Neville Katherine) |
4,54 (276 ocen)
|
Alarm odwołany (Lodge David) |
4,54 (66 ocen)
|
Umierając żyjemy (Silverberg Robert) |
4,54 (110 ocen)
|
Noc wyroczni (Auster Paul) |
4,53 (117 ocen)
|
Ona pierwsza (O'Farrell Maggie) |
4,53 (16 ocen)
|
Głos naszego cienia (Carroll Jonathan) |
4,53 (625 ocen)
|
Fajna robota (Lodge David) |
4,53 (151 ocen)
|
Miłość, ciekawość, prozac i wątpliwości (Etxebarría Lucía) |
4,53 (51 ocen)
|
Akty miłości (Kazan Elia (właśc. Kazanjoglous Elia)) |
4,53 (124 ocen)
|
Euforia (King Lily) |
4,53 (71 ocen)
|
Szklana zupa (Carroll Jonathan) |
4,53 (531 ocen)
|
Repetycje (Bedford Martyn) |
4,52 (21 ocen)
|
Kości księżyca (Carroll Jonathan) |
4,52 (1073 ocen)
|
Sztuka i kłamstwa (Winterson Jeanette) |
4,52 (47 ocen)
|
Terra Nostra (Fuentes Carlos) |
4,52 (58 ocen)
|
Drewniane morze (Carroll Jonathan) |
4,51 (548 ocen)
|
Namiętność (Winterson Jeanette) |
4,51 (244 ocen)
|
Król rzeki (Hoffman Alice) |
4,50 (45 ocen)
|
Martin Dressler: Opowieść o amerykańskim marzycielu (Millhauser Steven) |
4,50 (8 ocen)
|
Pod słońce (Barnes Julian (pseud. Kavanagh Dan)) |
4,50 (32 ocen)
|