Książka | Średnia ocena |
Domy schadzek (Wiedemann Adam) (tom: 46) |
5,50 (1 ocen)
|
Fortepian i jego cień (Baczewski Marek Krystian Emanuel) (tom: 16) |
5,50 (2 ocen)
|
Włos Bregueta (Podsiadło Jacek) (tom: 92) |
5,50 (1 ocen)
|
Wiersze wybrane (Czycz Stanisław) (tom: 63) |
5,42 (6 ocen)
|
Czerwie (Oparek Joanna) (tom: 45) |
5,33 (3 ocen)
|
Wiersze wybrane (Zadura Bohdan) (tom: 34) |
5,25 (4 ocen)
|
Rano na ziemi: (Wiersze z lat 1968-1998) (Sommer Piotr) (tom: 5) |
5,17 (3 ocen)
|
Cele (Kaczanowski Adam) (tom: 162) |
5,00 (2 ocen)
|
Choroba Morgellonów (Wróblewski Grzegorz) (tom: 153) |
5,00 (1 ocen)
|
Ciemność resort SPA (Zdanowicz Katarzyna Ewa) (tom: 66) |
5,00 (1 ocen)
|
Co jest nie tak z tymi ludźmi? (Kaczanowski Adam) (tom: 112) |
5,00 (1 ocen)
|
Copyright (Dalasiński Tomasz) (tom: 123) |
5,00 (3 ocen)
|
Debordaż (Foks Darek) (tom: 83) |
5,00 (1 ocen)
|
Dni (Marcinkiewicz Paweł) (tom: 6) |
5,00 (2 ocen)
|
Dziewięć dni w ścianie (Kornhauser Jakub) (tom: 179) |
5,00 (1 ocen)
|
Dzikie lilie (Niewiadomski Andrzej) (tom: 43) |
5,00 (1 ocen)
|
Dzikie strony (Skonieczny Rafał) (tom: 25) |
5,00 (3 ocen)
|
Gdzie indziej jest teraz (Siwczyk Krzysztof) (tom: 33) |
5,00 (2 ocen)
|
Komu kibicują umarli? (Engelking Leszek) (tom: 68) |
5,00 (1 ocen)
|
Luminal (Sawicki Bartosz) (tom: 165) |
5,00 (1 ocen)
|
miłość (Janiak Kamila) (tom: 273) |
5,00 (1 ocen)
|
Mniej, więcej, wszystko (Baran Marcin) (tom: 31) |
5,00 (1 ocen)
|
Muzeum dzieciństwa (Engelking Leszek) (tom: 37) |
5,00 (1 ocen)
|
Nautilus (Robert Maciej) (tom: 120) |
5,00 (2 ocen)
|
Obóz zabaw (Kulikowska Justyna) (tom: 282) |
5,00 (2 ocen)
|
Performance (Jakubowska-Fijałkowska Genowefa) (tom: 40) |
5,00 (2 ocen)
|
Pod wezwaniem (Honek Urszula) (tom: 173) |
5,00 (2 ocen)
|
Poetki na czas zarazy (antologia; Adamowicz Anna, Jabłońska Agata, Lech Joanna i inni) (tom: 250) |
5,00 (1 ocen)
|
Sny uckermärkerów (Lebda Małgorzata) (tom: 164) |
5,00 (3 ocen)
|
Sporysz (Honek Urszula) (tom: 103) |
5,00 (1 ocen)
|
Sto najlepszych polskich reklam i jedna niemiecka (Foks Darek) (tom: 10) |
5,00 (3 ocen)
|
Sztuka zbierania mgły (Dalasiński Tomasz) (tom: 232) |
5,00 (2 ocen)
|
Święto otwartych przestrzeni (Staszczyk Dawid) (tom: 144) |
5,00 (2 ocen)
|
Tego dnia (Roszak Joanna) (tom: 110) |
5,00 (2 ocen)
|
W każdym momencie, na przyjście i odejście (Brzoska Wojciech) (tom: 97) |
5,00 (1 ocen)
|
Wszyscy o nas mówią (Sikora Patrycja) (tom: 256) |
5,00 (1 ocen)
|
XXI. Nagi wodnik w śródmieściu (Bąk Tomasz) (tom: 230) |
5,00 (1 ocen)
|
Dywan (Wiedemann Adam) (tom: 18) |
4,75 (4 ocen)
|
Dżajfa & Gibana (Śliwka Krzysztof) (tom: 2) |
4,75 (4 ocen)
|
Granica lasu (Lebda Małgorzata) (tom: 75) |
4,75 (2 ocen)
|
Jeszcze ciszej (Janczak Hanna) (tom: 155) |
4,75 (4 ocen)
|
Nice (Klicka Barbara) (tom: 93) |
4,75 (2 ocen)
|
Sfory (Czaja Michał) (tom: 101) |
4,75 (2 ocen)
|
Wanna Hansenów (Wróblewski Grzegorz) (tom: 76) |
4,75 (2 ocen)
|
Wiersze przeciwko ludzkości (Janiak Kamila) (tom: 171) |
4,75 (2 ocen)
|
Potrawy pośmiertne (Maliszewski Karol) (tom: 22) |
4,70 (5 ocen)
|
Gram, mózgu (Rybicki Robert) (tom: 15) |
4,67 (3 ocen)
|
Nowe zoo (Kaczanowski Adam) (tom: 7) |
4,67 (3 ocen)
|
Pokój widzeń (Góra Konrad) (tom: 38) |
4,64 (7 ocen)
|
Matecznik (Lebda Małgorzata) (tom: 115) |
4,63 (4 ocen)
|
gift. z Podlasia (Kulikowska Justyna) (tom: 234) |
4,60 (5 ocen)
|
Studium przypadku (Mansztajn Jakobe (pseud. Maciej)) (tom: 90) |
4,60 (5 ocen)
|
[beep] Generation (Bąk Tomasz) (tom: 114) |
4,50 (2 ocen)
|
Agresty (Kaźmierczak Łukasz / Kuttig Łucja) (tom: 197) |
4,50 (1 ocen)
|
Asortyment (Pióro Tadeusz (ur. 1960)) (tom: 3) |
4,50 (3 ocen)
|
Biały album (Olszański Grzegorz) (tom: 142) |
4,50 (1 ocen)
|
Budda Show (Śliwka Krzysztof) (tom: 59) |
4,50 (1 ocen)
|
Delta (Wieser Anna) (tom: 9) |
4,50 (4 ocen)
|
Dzięki bogu (Augustyniak Anna) (tom: 151) |
4,50 (1 ocen)
|
Dziury w policzkach (Szymaniak Michał) (tom: 170) |
4,50 (2 ocen)
|
Erwin i Fatum (Podgórnik Marta) (tom: 277) |
4,50 (1 ocen)
|
Jeszcze inna historia (Maliszewski Karol) (tom: 100) |
4,50 (1 ocen)
|
Klaustrofobia na wynos (Pawluś Kamila) (tom: 52) |
4,50 (1 ocen)
|
Księga meldunkowa (Robert Maciej) (tom: 86) |
4,50 (3 ocen)
|
Lewe strony widoków (Ficowski Jerzy) (tom: 81) |
4,50 (1 ocen)
|
Metro na Żerań (Wiedemann Adam) (tom: 113) |
4,50 (1 ocen)
|
Obręcze (Malek Natalia) (tom: 257) |
4,50 (1 ocen)
|
Ogrodnicy z Marly (Żabnicka Joanna) (tom: 118) |
4,50 (2 ocen)
|
Orzechnia (Kaźmierczak Łukasz / Kuttig Łucja) (tom: 247) |
4,50 (1 ocen)
|
Pięszczoty (Ketzer Karol) (tom: 124) |
4,50 (1 ocen)
|
Podczas siebie: Wybór wierszy (Pułka Tomasz) (tom: 160) |
4,50 (1 ocen)
|
Poprawiny (Kapelińska Marta) (tom: 78) |
4,50 (1 ocen)
|
Terror (Majzel Bartłomiej) (tom: 95) |
4,50 (3 ocen)
|
Tylko błędy są żywe (Kornhauser Julian) (tom: 99) |
4,50 (1 ocen)
|
Utylizacja: Pęta miast (Bąk Tomasz) (tom: 154) |
4,50 (3 ocen)
|
Zmienia to postać legendarnych rzeczy (Sosnowski Andrzej (ur. 1959)) (tom: 102) |
4,50 (1 ocen)
|
Wiersze ze słów (Sommer Piotr) (tom: 30) |
4,44 (9 ocen)
|
Kanada (Bąk Tomasz) (tom: 41) |
4,42 (6 ocen)
|
Collegium Anatomicum (Robert Maciej) (tom: 36) |
4,38 (4 ocen)
|
Drugie ja (Kobierski Radosław J.) (tom: 39) |
4,38 (4 ocen)
|
Splendida realta (Witkowska Ilona) (tom: 58) |
4,38 (4 ocen)
|
Zestaw do kaligrafii (Sajkowski Jakub) (tom: 158) |
4,38 (4 ocen)
|
Dwa fiaty (Bargielska Justyna) (tom: 12) |
4,36 (11 ocen)
|
Drożdżownia (Kornhauser Jakub) (tom: 106) |
4,33 (6 ocen)
|
Wybór wiersza (Jarniewicz Jerzy) (tom: 47) |
4,33 (3 ocen)
|
Drzazgi i śmiech (Orliński Marcin) (tom: 26) |
4,25 (4 ocen)
|
Frak człowieka (Bierut Jacek) (tom: 32) |
4,25 (4 ocen)
|
Kord (Malek Natalia) (tom: 135) |
4,25 (4 ocen)
|
Lalka Bellmera (Fiałkowska Anna) (tom: 152) |
4,25 (2 ocen)
|
Noc w obozie Corteza (Wróblewski Grzegorz) (tom: 1) |
4,25 (2 ocen)
|
O wchodzeniu w ogień (Król Robert) (tom: 87) |
4,25 (2 ocen)
|
Podpłomyki (Rolando Bianka) (tom: 53) |
4,25 (2 ocen)
|
Przenicacy (Bartczak Kacper) (tom: 72) |
4,25 (4 ocen)
|
Stacja pomiarowa (Płatek Sławomir) (tom: 122) |
4,25 (2 ocen)
|
Szczodra (Kopkiewicz Aldona) (tom: 161) |
4,25 (2 ocen)
|
Szereg zerwań (Melecki Maciej) (tom: 35) |
4,25 (2 ocen)
|
Z ruchem (Wiedemann Adam) (tom: 85) |
4,25 (2 ocen)
|
Zwrotki (Domarus Cezary) (tom: 54) |
4,25 (2 ocen)
|
Ucieczka z Elei (Woźniak Maciej) (tom: 21) |
4,17 (3 ocen)
|
Wywołuję siebie z ruin (Rutkowski Rafał) (tom: 157) |
4,17 (3 ocen)
|