Książka | Średnia ocena |
Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet (Larsson Stieg) |
5,13 (10146 ocen)
|
Zamek z piasku, który runął (Larsson Stieg) |
5,12 (7153 ocen)
|
Dziewczyna, która igrała z ogniem (Larsson Stieg) |
5,11 (8169 ocen)
|
Ascendent (Chapman Drew) |
5,00 (1 ocen)
|
Ultimatum (Motte Anders de la) |
4,94 (9 ocen)
|
Oko nieba (Dahl Arne (właśc. Arnald Jan)) |
4,88 (21 ocen)
|
Uczeń (Hjorth Michael, Rosenfeldt Hans) |
4,87 (372 ocen)
|
Ciemne sekrety (Hjorth Michael, Rosenfeldt Hans) |
4,84 (516 ocen)
|
Niemiecki bękart (Läckberg Camilla (właśc. Läckberg Jean Edith)) |
4,82 (1884 ocen)
|
Jesienna zbrodnia (Motte Anders de la) |
4,82 (19 ocen)
|
Pierwsze kłamstwo (Larsson Sara) |
4,80 (15 ocen)
|
Kamieniarz (Läckberg Camilla (właśc. Läckberg Jean Edith)) |
4,80 (2260 ocen)
|
Co zasiejesz, to zbierzesz (Hjorth Michael, Rosenfeldt Hans) |
4,80 (44 ocen)
|
Fabrykantka aniołków (Läckberg Camilla (właśc. Läckberg Jean Edith)) |
4,79 (1484 ocen)
|
Niemowa (Hjorth Michael, Rosenfeldt Hans) |
4,79 (225 ocen)
|
Syrenka (Läckberg Camilla (właśc. Läckberg Jean Edith)) |
4,75 (1622 ocen)
|
Oblany test (Hjorth Michael, Rosenfeldt Hans) |
4,73 (166 ocen)
|
Cokolwiek uczyniliście (Nowak PM) |
4,72 (25 ocen)
|
Wstrząsy wtórne (Dahl Arne (właśc. Arnald Jan)) |
4,71 (26 ocen)
|
Pogromca lwów (Läckberg Camilla (właśc. Läckberg Jean Edith)) |
4,70 (899 ocen)
|
Ciemna liczba (Dahl Arne (właśc. Arnald Jan)) |
4,70 (33 ocen)
|
Sędzia (Zielke Mariusz) |
4,70 (23 ocen)
|
O świcie wzięłam psa i poszłam... (Atkinson Kate) |
4,69 (39 ocen)
|
Ostatnia para ucieka (Dahl Arne (właśc. Arnald Jan)) |
4,68 (14 ocen)
|
Samotni (Nesser Håkan) |
4,66 (173 ocen)
|
Wody wielkie (Dahl Arne (właśc. Arnald Jan)) |
4,64 (45 ocen)
|
Ofiara dla burzy (Redondo Dolores) |
4,64 (35 ocen)
|
Świadectwo kości (Redondo Dolores) |
4,63 (39 ocen)
|
Latarnik (Läckberg Camilla (właśc. Läckberg Jean Edith)) |
4,63 (1491 ocen)
|
Ciuciubabka (Dahl Arne (właśc. Arnald Jan)) |
4,63 (16 ocen)
|
Głębia (Dahl Arne (właśc. Arnald Jan)) |
4,63 (4 ocen)
|
Wyrok (Zielke Mariusz) |
4,62 (105 ocen)
|
Kaznodzieja (Läckberg Camilla (właśc. Läckberg Jean Edith)) |
4,62 (2482 ocen)
|
Gorączka chwili (Sten Viveca) |
4,61 (27 ocen)
|
Zimne bagno (Marklund Liza) |
4,60 (5 ocen)
|
Sen nocy letniej (Dahl Arne (właśc. Arnald Jan)) |
4,60 (42 ocen)
|
Całkiem inna historia (Nesser Håkan) |
4,59 (247 ocen)
|
Żywi i umarli w Winsford (Nesser Håkan) |
4,58 (50 ocen)
|
Ofiara losu (Läckberg Camilla (właśc. Läckberg Jean Edith)) |
4,58 (1940 ocen)
|
Człowiek, który musiał umrzeć (Zielke Mariusz) |
4,58 (26 ocen)
|
Sprawa G (Nesser Håkan) |
4,57 (55 ocen)
|
Ostatnia zima (Edwardson Åke) |
4,57 (37 ocen)
|
Czarownica (Läckberg Camilla (właśc. Läckberg Jean Edith)) |
4,56 (503 ocen)
|
Księżniczka z lodu (Läckberg Camilla (właśc. Läckberg Jean Edith)) |
4,56 (3151 ocen)
|
Bez przebaczenia (Makowski Aleksander) |
4,56 (18 ocen)
|
Gorące krzesła (Dahl Arne (właśc. Arnald Jan)) |
4,56 (18 ocen)
|
Grób w górach (Hjorth Michael, Rosenfeldt Hans) |
4,55 (298 ocen)
|
Głuchy telefon (Dahl Arne (właśc. Arnald Jan)) |
4,54 (27 ocen)
|
Jaskółka, kot, róża, śmierć (Nesser Håkan) |
4,53 (58 ocen)
|
Dożywocie (Marklund Liza) |
4,53 (151 ocen)
|
Miejsce w słońcu (Marklund Liza) |
4,53 (119 ocen)
|
Msza żałobna (Dahl Arne (właśc. Arnald Jan)) |
4,51 (35 ocen)
|
[buzz] (Motte Anders de la) |
4,51 (64 ocen)
|
Bezdroża (Dahl Arne (właśc. Arnald Jan)) |
4,50 (9 ocen)
|
Cienka niebieska linia (Carlsson Christoffer) |
4,50 (1 ocen)
|
Huśtawka (Ollikainen A. M. (Ollikainen Aki)) |
4,50 (1 ocen)
|
Kapuś (Fjell Jan-Erik) |
4,50 (1 ocen)
|
Kiedy nadejdą dobre wieści? (Atkinson Kate) |
4,50 (50 ocen)
|
Smętny szofer z Alster (Nesser Håkan) |
4,50 (22 ocen)
|
W mroku słońca (Carlsson Christoffer) |
4,50 (2 ocen)
|
Swobodny upadek jak we śnie (Persson Leif Gustav Willy) |
4,48 (98 ocen)
|
Rzeźniczka z Małej Birmy (Nesser Håkan) |
4,48 (106 ocen)
|
Przypływ (Börjlind Cilla, Börjlind Rolf) |
4,47 (116 ocen)
|
Zimowy ogień (Motte Anders de la) |
4,47 (16 ocen)
|
Tej nocy umrzesz (Sten Viveca) |
4,47 (30 ocen)
|
Stowarzyszenie leworęcznych (Nesser Håkan) |
4,45 (22 ocen)
|
Uciekinierka (Lee Patrick) |
4,45 (19 ocen)
|
Człowiek mroku (Lindell Unni) |
4,44 (18 ocen)
|
Najwyższa sprawiedliwość (Hjorth Michael, Rosenfeldt Hans) |
4,43 (87 ocen)
|
Koniec lata (Motte Anders de la) |
4,43 (21 ocen)
|
Rajskie ptaki (Zaborowska Marta) |
4,43 (47 ocen)
|
Testament Nobla (Marklund Liza) |
4,42 (165 ocen)
|
Dobry wilk (Söderberg Alexander) |
4,42 (6 ocen)
|
Drugie życie pana Roosa (Nesser Håkan) |
4,41 (187 ocen)
|
Granice (Marklund Liza) |
4,41 (91 ocen)
|
Śpijcie, kotki (Börjlind Cilla, Börjlind Rolf) |
4,40 (26 ocen)
|
Sprawa Münstera (Nesser Håkan) |
4,40 (62 ocen)
|
Trzeci głos (Börjlind Cilla, Börjlind Rolf) |
4,39 (55 ocen)
|
Niech to się nigdy nie kończy (Edwardson Åke) |
4,39 (98 ocen)
|
Czerwona Wilczyca (Marklund Liza) |
4,39 (163 ocen)
|
W innym czasie w innym życiu (Persson Leif Gustav Willy) |
4,39 (122 ocen)
|
Rewanż (Marklund Liza) |
4,38 (270 ocen)
|
W stronę grozy (Sten Viveca) |
4,37 (26 ocen)
|
Co nas nie zabije (Lagercrantz David) |
4,36 (861 ocen)
|
Koneser (Opiat-Bojarska Joanna) |
4,35 (65 ocen)
|
Ani żadnej rzeczy (Nowak PM) |
4,34 (61 ocen)
|
Sygnał (Lee Patrick) |
4,33 (12 ocen)
|
Właściwie bez winy (Sten Viveca) |
4,33 (35 ocen)
|
Ucieczka (Opiat-Bojarska Joanna) |
4,33 (23 ocen)
|
Zamiast ciebie (Sarenbrant Sofie) |
4,32 (59 ocen)
|
Pokój numer 10 (Edwardson Åke) |
4,31 (51 ocen)
|
Szczęśliwa ulica (Marklund Liza) |
4,31 (77 ocen)
|
Bezkresne niebo (Atkinson Kate) |
4,31 (13 ocen)
|
Ostatni Lapończyk (Truc Olivier) |
4,31 (18 ocen)
|
Zagadki przeszłości (Atkinson Kate) |
4,29 (117 ocen)
|
Formacja trójkąta (Zielke Mariusz) |
4,29 (40 ocen)
|
Czarny świt (Börjlind Cilla, Börjlind Rolf) |
4,29 (47 ocen)
|
Na pokuszenie (Nowak PM) |
4,29 (35 ocen)
|
Dziewczęta z Villette (Hedström Ingrid) |
4,28 (51 ocen)
|
Kobieta ze znamieniem (Nesser Håkan) |
4,28 (83 ocen)
|