Książka | Średnia ocena |
Erz-Herz-Perc: Eseje (Andruchowycz Jurij) (tom: 7) |
5,13 (8 ocen)
|
Podróż do kresu nocy (Céline Louis-Ferdinand (właśc. Destouches Louis-Ferdinand)) (tom: 51) |
5,04 (334 ocen)
|
Tomasza F. ostatnie zapiski dla ludności (Askildsen Kjell) (tom: 26) |
5,02 (31 ocen)
|
Gaza blues (Keret Etgar) (tom: 29) |
4,99 (140 ocen)
|
Śmierć pięknych saren (Pavel Ota (właśc. Popper Otto)) (tom: 42) |
4,95 (993 ocen)
|
Rozmowy z Jamesem Joyce'em (Power Arthur) (tom: 60) |
4,93 (7 ocen)
|
Osmaleni (Amiel Irit) (tom: 15) |
4,92 (55 ocen)
|
Półbrat (Christensen Lars Saabye) (tom: 44) |
4,91 (275 ocen)
|
Cudowne lata pod psem (Viewegh Michal) (tom: 41) |
4,88 (112 ocen)
|
Sześćdziesiąt opowiadań (Buzzati Dino) (tom: 57) |
4,86 (72 ocen)
|
Łysa śpiewaczka (Ionesco Eugène) (tom: 43) |
4,76 (238 ocen)
|
Jak spotkałem się z rybami (Pavel Ota (właśc. Popper Otto)) (tom: 42) |
4,74 (331 ocen)
|
Księga zeznań (Banville John (pseud. Black Benjamin)) (tom: 31) |
4,74 (21 ocen)
|
Czytanie wzbronione (Ugrešić Dubravka) (tom: 39) |
4,73 (105 ocen)
|
Lekcja (Ionesco Eugène) (tom: 43) |
4,71 (170 ocen)
|
Przedział dla pań (Nair Anita) (tom: 47) |
4,68 (153 ocen)
|
Ministerstwo bólu (Ugrešić Dubravka) (tom: 59) |
4,67 (99 ocen)
|
O świętości i whiskey (O'Faoláin Seán (właśc. Whelan John Francis)) (tom: 27) |
4,63 (12 ocen)
|
Opowieści jerozolimskie (Dagan Avigdor (właśc. Fischl Viktor)) (tom: 28) |
4,63 (8 ocen)
|
Rekreacje (Andruchowycz Jurij) (tom: 6, 48) |
4,62 (71 ocen)
|
Nowele; Teksty po nic (Beckett Samuel) (tom: 4) |
4,60 (10 ocen)
|
Krzesła (Ionesco Eugène) (tom: 43) |
4,59 (139 ocen)
|
Zbijany (Viewegh Michal) (tom: 63) |
4,58 (50 ocen)
|
O czym mówimy, kiedy mówimy o miłości (Carver Raymond) (tom: 53) |
4,55 (55 ocen)
|
Muzeum bezwarunkowej kapitulacji (Ugrešić Dubravka) (tom: 34) |
4,55 (43 ocen)
|
Herman (Christensen Lars Saabye) (tom: 30) |
4,52 (45 ocen)
|
Bambini di Praga 1947 (Hrabal Bohumil) (tom: 5) |
4,52 (116 ocen)
|
Toast (Hen Józef (właśc. Cukier Józef Henryk)) (tom: 13) |
4,50 (40 ocen)
|
Z archiwów Dalkey (O'Brien Flann (właśc. O'Nolan Brian)) (tom: 64) |
4,50 (6 ocen)
|
Pizzeria "Kamikaze" (Keret Etgar) (tom: 35) |
4,50 (164 ocen)
|
Strącony anioł (Enquist Per Olov) (tom: 24) |
4,48 (26 ocen)
|
Zima w Sztokholmie (Pleijel Agneta) (tom: 36) |
4,45 (21 ocen)
|
Chwasty (Kennedy William Joseph) (tom: 16) |
4,45 (10 ocen)
|
Barbarzyńca w Azji (Michaux Henri) (tom: 45) |
4,43 (15 ocen)
|
Ekwador (Michaux Henri) (tom: 55) |
4,41 (11 ocen)
|
Europa Środkowa: Anegdota i historia (Kroutvor Josef) (tom: 18) |
4,35 (10 ocen)
|
To, co najistotniejsze o panu Moritzu (Třešňák Vlastimil) (tom: 8) |
4,30 (5 ocen)
|
Biblioteka kapitana Nemo (Enquist Per Olov) (tom: 21) |
4,27 (13 ocen)
|
Nowa woda (Jacobsen Roy) (tom: 22) |
4,23 (11 ocen)
|
Wychowanie dziewcząt w Czechach (Viewegh Michal) (tom: 54) |
4,22 (96 ocen)
|
Pisać (Duras Marguerite (właśc. Donnadieu Marguerite)) (tom: 33) |
4,17 (18 ocen)
|
Umiałem czytać niebo (O'Grady Timothy, Pyke Steve) (tom: 61) |
4,07 (7 ocen)
|
Opowieść żony, która spróbowała czarów (Nair Anita) (tom: 50) |
4,04 (49 ocen)
|
Romulus i Romus (Třešňák Vlastimil) (tom: 17) |
4,00 (2 ocen)
|
Patty Diphusa i inne teksty (Almodóvar Pedro) (tom: 9) |
3,98 (60 ocen)
|
Białe klisze (Rudzka Zyta) (tom: 11) |
3,85 (10 ocen)
|
Grupy na wolnym powietrzu (Barbur Eli) (tom: 3, 23) |
3,83 (6 ocen)
|
Noga świętego Patryka (Bondy Egon (właśc. Fišer Zbynĕk)) (tom: 2) |
3,83 (6 ocen)
|
Nanizane na sznurek (Esterházy Péter) (tom: 62) |
3,82 (11 ocen)
|
Ciężkie życie (O'Brien Flann (właśc. O'Nolan Brian)) (tom: 56) |
3,81 (8 ocen)
|
Izmael (Jacobsen Roy) (tom: 38) |
3,79 (7 ocen)
|
Śpiewające psy (McCann Colum) (tom: 49) |
3,75 (8 ocen)
|
Ta strona jasności (McCann Colum) (tom: 52) |
3,73 (13 ocen)
|
Księga Hrabala (Esterházy Péter) (tom: 37) |
3,71 (12 ocen)
|
Angielskie lata (Gstrein Norbert) (tom: 40) |
3,67 (3 ocen)
|
Mykwa (Rudzka Zyta) (tom: 25) |
3,63 (4 ocen)
|
Wozacy; Czasowniki posiłkowe serca (Esterházy Péter) (tom: 20) |
3,50 (1 ocen)
|
Miłość (Nádas Péter) (tom: 19) |
3,40 (10 ocen)
|
Mniejsza połowa świata (Walser Alissa) (tom: 32) |
3,40 (5 ocen)
|
Gra na zwłokę (Anderman Janusz) (tom: 14) |
3,33 (23 ocen)
|
Zresztą latem wszystkie kwiaty są takie piękne (Bizio Krzysztof) (tom: 46) |
3,10 (10 ocen)
|
Pałac Cezarów (Rudzka Zyta) (tom: 12) |
3,00 (1 ocen)
|
Sierpień (Bizio Krzysztof) (tom: 58) |
3,00 (1 ocen)
|
To jeszcze nie wszystko (Walser Alissa) (tom: 1) |
2,00 (1 ocen)
|
Ten za nim: Opowiadania (Barbur Eli) (tom: 10) |
|