Książka | Średnia ocena |
Piaskowa Góra (Bator Joanna) |
4,99 (846 ocen)
|
Chmurdalia (Bator Joanna) |
4,97 (562 ocen)
|
Odpływający ogród (Fink Ida) |
4,92 (69 ocen)
|
Solfatara (Hen Maciej (pseud. Nawariak Maciej)) |
4,91 (32 ocen)
|
Prawiek i inne czasy (Tokarczuk Olga) |
4,90 (2864 ocen)
|
Golem (Płaza Maciej) |
4,88 (28 ocen)
|
Lala (Dehnel Jacek) |
4,86 (1518 ocen)
|
Galicyanie (Nowak Stanisław Aleksander) |
4,80 (10 ocen)
|
Wolna Trybuna (Skrzyposzek Christian) |
4,80 (10 ocen)
|
Mojry (Soból Marek) |
4,79 (139 ocen)
|
Podróż (Fink Ida) |
4,78 (107 ocen)
|
Memorbuch (Grynberg Henryk) |
4,72 (36 ocen)
|
Drohobycz, Drohobycz (Grynberg Henryk) |
4,72 (59 ocen)
|
Senność (Kuczok Wojciech) |
4,68 (531 ocen)
|
Ciemno, prawie noc (Bator Joanna) |
4,68 (1123 ocen)
|
Saturn: Czarne obrazy z życia mężczyzn z rodziny Goya (Dehnel Jacek) |
4,67 (227 ocen)
|
Balzakiana (Dehnel Jacek) |
4,65 (401 ocen)
|
Spiski: Przygody tatrzańskie (Kuczok Wojciech) |
4,65 (155 ocen)
|
Skoruń (Płaza Maciej) |
4,59 (59 ocen)
|
Excentrycy (Kowalewski Włodzimierz) |
4,58 (58 ocen)
|
Żywoty świętych osiedlowych (Amejko Lidia) |
4,57 (55 ocen)
|
Inna od siebie (Helbig Brygida (Helbig Brigitta, Helbig-Mischewski Brygida)) |
4,57 (7 ocen)
|
Widmokrąg (Kuczok Wojciech) |
4,57 (564 ocen)
|
Na lądach i morzach (Kruszyński Zbigniew) |
4,56 (9 ocen)
|
Chyba za nami nie traficie (Milewski Jacek) |
4,54 (12 ocen)
|
Plaża dla psów (Kaczmarski Jacek) |
4,50 (58 ocen)
|
Powieść pod różą (Kornacki Jerzy, Boguszewska Helena) |
4,50 (1 ocen)
|
Światło i lęk: Opowiadania starej daty (Kowalewski Włodzimierz) |
4,50 (22 ocen)
|
Wiwarium (Kamiński Jarosław) |
4,50 (3 ocen)
|
Opowieści przebrane (Kuczok Wojciech) |
4,47 (200 ocen)
|
Szczeniaki (Siedlecka Sylwia) |
4,47 (36 ocen)
|
Ojczyzna (Grynberg Henryk) |
4,47 (15 ocen)
|
Haszyszopenki (Maślanek Jarosław) |
4,46 (14 ocen)
|
Kronika umarłych (Odija Daniel) |
4,46 (41 ocen)
|
Śmierć czeskiego psa (Rudnicki Janusz) |
4,46 (109 ocen)
|
Trzy (Komar Michał) |
4,46 (12 ocen)
|
Prąd zatokowy (Sosnowski Jerzy (ur. 1962)) |
4,46 (58 ocen)
|
Rewers: Nowela filmowa (Bart Andrzej (Bart-Sołtysiak Andrzej) (pseud. Scarron Paul Junior)) |
4,45 (154 ocen)
|
Kijanki i kretowiska (Zielińska Aleksandra) |
4,44 (9 ocen)
|
Gnój (Kuczok Wojciech) |
4,44 (2468 ocen)
|
Schwedenkräuter (Kruszyński Zbigniew) |
4,42 (13 ocen)
|
Życiorysta dwa (Rudnicki Janusz) |
4,42 (6 ocen)
|
Matka Makryna (Dehnel Jacek) |
4,41 (102 ocen)
|
Bura i szał (Zielińska Aleksandra) |
4,40 (21 ocen)
|
Niebko (Helbig Brygida (Helbig Brigitta, Helbig-Mischewski Brygida)) |
4,38 (44 ocen)
|
Więcej gazu, Kameraden! (Piwowarski Krystian) |
4,38 (4 ocen)
|
Fotoplastikon (Dehnel Jacek) |
4,37 (89 ocen)
|
Podróż ludzi Księgi (Tokarczuk Olga) |
4,35 (883 ocen)
|
Apokalypsis '89 (Maślanek Jarosław) |
4,35 (13 ocen)
|
Trzy razy tak! (Rudnicki Janusz) |
4,35 (13 ocen)
|
Księga początku (Nasiłowska Anna) |
4,32 (11 ocen)
|
Próba listopada (Wojciechowski Piotr (ur. 1938)) |
4,29 (7 ocen)
|
Achtung! Banditen! (Albiński Wojciech) |
4,28 (27 ocen)
|
Judasz (Pawluczuk Włodzimierz) |
4,26 (23 ocen)
|
Góra miłości (Maślanek Jarosław) |
4,25 (4 ocen)
|
Jeremiasz (Nesterowicz Piotr) |
4,25 (4 ocen)
|
Pałac Ostrogskich (Piątek Tomasz) |
4,24 (75 ocen)
|
Powrót do Breitenheide: (Dwa opowiadania) (Kowalewski Włodzimierz) |
4,23 (24 ocen)
|
Robinson w Bolechowie (Płaza Maciej) |
4,23 (31 ocen)
|
Nic (Bieńkowski Dawid) |
4,23 (111 ocen)
|
Tkanki miękkie (Rudzka Zyta) |
4,22 (34 ocen)
|
Sęk, pies, brew (Wiedemann Adam) |
4,22 (25 ocen)
|
Mój Wehrmacht (Rudnicki Janusz) |
4,22 (46 ocen)
|
Ziemia Nod (Kobierski Radosław J.) |
4,20 (10 ocen)
|
Stancje (Grzegorzewska Wioletta) |
4,19 (43 ocen)
|
Wakacje (Uzdański Grzegorz) |
4,18 (17 ocen)
|
Skaza (Tulli Magdalena) |
4,18 (91 ocen)
|
Kalahari (Albiński Wojciech) |
4,13 (50 ocen)
|
Bóg zapłacz! (Kowalewski Włodzimierz) |
4,13 (70 ocen)
|
Łzy (Strumyk Grzegorz) |
4,13 (16 ocen)
|
Tylko Lola (Kamiński Jarosław) |
4,11 (31 ocen)
|
Przetwórnia (Zawadzki Zbigniew) |
4,10 (5 ocen)
|
W czerwieni (Tulli Magdalena) |
4,10 (99 ocen)
|
Tryby (Tulli Magdalena) |
4,09 (79 ocen)
|
Cud w Esfahanie (Czcibor-Piotrowski Andrzej (Piotrowski Andrzej)) |
4,08 (6 ocen)
|
Plac zabaw (Kochan Marek) |
4,07 (42 ocen)
|
Krótka wymiana ognia (Rudzka Zyta) |
4,07 (93 ocen)
|
Biało-czerwony (Bieńkowski Dawid) |
4,07 (69 ocen)
|
Rynek w Smyrnie (Dehnel Jacek) |
4,06 (250 ocen)
|
Teraz (Drotkiewicz Agnieszka) |
4,04 (81 ocen)
|
Harar (Kobierski Radosław J.) |
4,04 (47 ocen)
|
Murzynek B. (Liskowacki Artur Daniel) |
4,00 (2 ocen)
|
Reneta (Klicka Barbara) |
4,00 (4 ocen)
|
Zdobycz i wierność (Pietrkiewicz Jerzy (pseud. Peterkiewicz Jerzy)) |
4,00 (4 ocen)
|
Rozwiązła (Kamiński Jarosław) |
3,98 (46 ocen)
|
Soweto - my love (Albiński Wojciech) |
3,97 (17 ocen)
|
Magiczne oko: Opowiadania zebrane (Filipiak Izabela (Morska Izabela)) |
3,95 (20 ocen)
|
Przypadek Alicji (Zielińska Aleksandra) |
3,95 (20 ocen)
|
Czarna Matka (Stamm Wojciech) |
3,94 (27 ocen)
|
Cukier w normie (Shuty Sławomir (właśc. Mateja Sławomir)) |
3,93 (197 ocen)
|
Koło kwintowe (Bogacz Szymon) |
3,93 (21 ocen)
|
Wielościan (Sosnowski Jerzy (ur. 1962)) |
3,90 (52 ocen)
|
Fosa (Siedlecka Sylwia) |
3,90 (10 ocen)
|
Wąż w kaplicy (Piątek Tomasz) |
3,88 (45 ocen)
|
My zdies' emigranty (Gretkowska Manuela) |
3,86 (374 ocen)
|
Finimondo (Siemion Piotr) |
3,84 (45 ocen)
|
Nocne zwierzęta (Pustkowiak Patrycja) |
3,84 (67 ocen)
|
Cień (Rakusa Monika) |
3,83 (6 ocen)
|
Sny i kamienie (Tulli Magdalena) |
3,83 (150 ocen)
|
Rebelia (Sieniewicz Mariusz) |
3,82 (25 ocen)
|