Książka | Średnia ocena |
I pogrąży cię diabeł (Chalker Jack Laurence) (tom: 48) |
4,95 (10 ocen)
|
Władcy samotności (Kaye Marvin, Godwin Parke) (tom: 26) |
4,90 (45 ocen)
|
Światło Tybetu: Nic świętego (Scarborough Elizabeth Ann) (tom: 70) |
4,83 (6 ocen)
|
Szpital Kosmiczny (White James) (tom: 7) |
4,68 (300 ocen)
|
Dziesiąte podejście (McIntosh J. T. (właśc. MacGregor James Murdoch)) (tom: 15) |
4,67 (35 ocen)
|
Powrót do Szangri-la (Cooney Eleanor, Altieri Daniel) (tom: 96) |
4,67 (3 ocen)
|
Miasto Śpiewającego Płomienia (Smith Clark Ashton) (tom: 44) |
4,65 (10 ocen)
|
Pomnik (Biggle Lloyd Jr) (tom: 4) |
4,65 (81 ocen)
|
Zamglony horyzont (Resnick Mike (Resnick Michael D.)) (tom: 87) |
4,65 (31 ocen)
|
A teraz czas na potop (Foster Alan Dean (pseud. Lucas George)) (tom: 90) |
4,64 (21 ocen)
|
Lodowy kliper (Foster Alan Dean (pseud. Lucas George)) (tom: 88) |
4,64 (28 ocen)
|
Zimne miedziane łzy (Cook Glen) (tom: 83) |
4,63 (134 ocen)
|
Groźne wiry morza (Duncan Dave) (tom: 66) |
4,63 (83 ocen)
|
Kraje baśni zatracone (Duncan Dave) (tom: 59) |
4,62 (83 ocen)
|
Misja do Moulokinu (Foster Alan Dean (pseud. Lucas George)) (tom: 89) |
4,60 (24 ocen)
|
Sfery (Anthony Piers (właśc. Dillingham Jacob Piers Anthony)) (tom: 21) |
4,60 (63 ocen)
|
Kryształowe łzy (Foster Alan Dean (pseud. Lucas George)) (tom: 63) |
4,59 (16 ocen)
|
Gorzkie złote serca (Cook Glen) (tom: 69) |
4,59 (151 ocen)
|
Zaklęta wnęka (Duncan Dave) (tom: 51) |
4,58 (106 ocen)
|
Król i prostak (Duncan Dave) (tom: 76) |
4,57 (80 ocen)
|
Ostatni jednorożec (Beagle Peter Soyer) (tom: 47) |
4,56 (233 ocen)
|
Conan z Cimmerii (Howard Robert E. (Howard Robert Ervin)) (tom: 11) |
4,55 (120 ocen)
|
Po drugiej stronie nieba (Cooper Edmund) (tom: 8) |
4,55 (22 ocen)
|
Wielka eksplozja (Russell Eric Frank (pseud. Hugi Maurice A.)) (tom: 84) |
4,55 (11 ocen)
|
Spotkanie z meduzą (Clarke Arthur C. (Clarke Arthur Charles)) (tom: 14) |
4,53 (101 ocen)
|
Wężomag (Bear Greg (Bear Gregory Dale)) (tom: 72) |
4,52 (26 ocen)
|
Koncert nieskończoności (Bear Greg (Bear Gregory Dale)) (tom: 23) |
4,50 (119 ocen)
|
Duch Magdaleny (Girardi Robert) (tom: 94) |
4,50 (10 ocen)
|
Ślimak na zboczu (Strugacki Arkadij (pseud. Jarosławcew S.), Strugacki Borys) (tom: 3) |
4,49 (399 ocen)
|
Stacja Podspodzie (Cherryh C. J. (właśc. Cherry Carolyn Janice, Cherry Caroline)) (tom: 35) |
4,47 (39 ocen)
|
Droga do tronu (Howard Robert E. (Howard Robert Ervin)) (tom: 12) |
4,47 (135 ocen)
|
Przesąd (Ambrose David) (tom: 95) |
4,47 (18 ocen)
|
Prawda półostateczna (Dick Philip K. (Dick Philip Kindred)) (tom: 86) |
4,46 (176 ocen)
|
Podróż do miasta umarłych (Foster Alan Dean (pseud. Lucas George)) (tom: 65) |
4,44 (9 ocen)
|
Z kwiecia powstaniesz (Simak Clifford D. (Simak Clifford Donald)) (tom: 55) |
4,43 (23 ocen)
|
Godzina smoka (Howard Robert E. (Howard Robert Ervin)) (tom: 13) |
4,43 (178 ocen)
|
Słodki srebrny blues (Cook Glen) (tom: 36) |
4,41 (254 ocen)
|
Pierścień wokół Słońca (Simak Clifford D. (Simak Clifford Donald)) (tom: 92) |
4,41 (27 ocen)
|
Pieśń krwi (Bear Greg (Bear Gregory Dale)) (tom: 27) |
4,40 (49 ocen)
|
Uczeń czarnoksiężnika (De Camp L. Sprague (De Camp Lyon Sprague), Pratt Fletcher) (tom: 43) |
4,39 (19 ocen)
|
Wygnanie Sharry (Bradley Zimmer Marion) (tom: 71) |
4,39 (18 ocen)
|
Nowojorskie odloty (Wolfe Gene) (tom: 85) |
4,38 (26 ocen)
|
Daleka Tęcza; Próba ucieczki (Strugacki Arkadij (pseud. Jarosławcew S.), Strugacki Borys) (tom: 16) |
4,38 (185 ocen)
|
Slan (Vogt A. E. van (Vogt Alfred Elton van)) (tom: 18) |
4,35 (94 ocen)
|
Szalony różdżkarz (Zelazny Roger) (tom: 30) |
4,35 (60 ocen)
|
Królowa Burzy (Bradley Zimmer Marion) (tom: 67) |
4,34 (35 ocen)
|
Nieurodzony król (May Julian) (tom: 77) |
4,33 (6 ocen)
|
Demon śmierci (Lee Tanith) (tom: 60) |
4,33 (20 ocen)
|
Księżycowe Jezioro (Merritt Abraham) (tom: 57) |
4,32 (11 ocen)
|
Dom Światów (Bradley Zimmer Marion) (tom: 54) |
4,32 (30 ocen)
|
Demon ciemności (Lee Tanith) (tom: 34) |
4,29 (29 ocen)
|
Rycerz mimo woli (De Camp L. Sprague (De Camp Lyon Sprague), Camp Catherine Crook de) (tom: 37) |
4,28 (25 ocen)
|
Czarnoksiężnik z Volkyanu (Lee Tanith) (tom: 22) |
4,26 (25 ocen)
|
Miecze i ciemne siły (Leiber Fritz) (tom: 28) |
4,26 (39 ocen)
|
Nasi przyjaciele z Frolixa 8 (Dick Philip K. (Dick Philip Kindred)) (tom: 32) |
4,25 (171 ocen)
|
Światło Tybetu: Ostatnie schronienie (Scarborough Elizabeth Ann) (tom: 81) |
4,25 (8 ocen)
|
Opowieści z Dzikich Pól [Alfa] (Komuda Jacek) (tom: 93) |
4,24 (154 ocen)
|
Człowiek z mgły (Boruń Krzysztof) (tom: 2) |
4,23 (32 ocen)
|
Odmieniec (Zelazny Roger) (tom: 29) |
4,23 (84 ocen)
|
Simulakra (Dick Philip K. (Dick Philip Kindred)) (tom: 91) |
4,22 (138 ocen)
|
Przeraźliwy chłód (Siewierski Jerzy Kwiryn (pseud. Quiryn George)) (tom: 19) |
4,21 (7 ocen)
|
Sokolniczka (Bradley Zimmer Marion) (tom: 79) |
4,19 (44 ocen)
|
Rezerwat goblinów (Simak Clifford D. (Simak Clifford Donald)) (tom: 25) |
4,19 (56 ocen)
|
Dzieci wodnika (Anderson Poul) (tom: 38) |
4,11 (38 ocen)
|
Niechciana księżniczka (De Camp L. Sprague (De Camp Lyon Sprague), Drake David) (tom: 73) |
4,09 (11 ocen)
|
Przeciwnik (May Julian) (tom: 78) |
4,08 (6 ocen)
|
Księżyc dwudziestu rąk (Aldani Lino) (tom: 6) |
4,08 (37 ocen)
|
Zwycięzcy (Bradley Zimmer Marion, Zimmer Paul Edwin) (tom: 53) |
4,07 (7 ocen)
|
Dziedzictwo Hasturów (Bradley Zimmer Marion) (tom: 68) |
4,07 (15 ocen)
|
Eryk Promiennooki (Haggard Henry Rider) (tom: 5) |
4,04 (48 ocen)
|
Pielgrzymi czasu (Jeschke Wolfgang) (tom: 20) |
4,04 (25 ocen)
|
Wojna skrzydlatych (Anderson Poul) (tom: 1) |
4,03 (76 ocen)
|
Zaklęty miecz (Anderson Poul) (tom: 24) |
4,01 (84 ocen)
|
Pierścień Krakena czyli Mieszkańcy mirażu (Merritt Abraham) (tom: 42) |
4,00 (9 ocen)
|
Twarz w otchłani (Merritt Abraham) (tom: 33) |
4,00 (17 ocen)
|
Krypta Bestii (Vogt A. E. van (Vogt Alfred Elton van)) (tom: 17) |
3,98 (50 ocen)
|
Pożeracz dusz (Resnick Mike (Resnick Michael D.)) (tom: 56) |
3,97 (18 ocen)
|
Wielobarwny Kraj (May Julian) (tom: 41) |
3,96 (12 ocen)
|
Szalony demon (De Camp L. Sprague (De Camp Lyon Sprague)) (tom: 52) |
3,93 (15 ocen)
|
Proteusz 2200 (Sheffield Charles) (tom: 80) |
3,92 (6 ocen)
|
Łowcy z Czerwonego Księżyca (Bradley Zimmer Marion) (tom: 39) |
3,88 (34 ocen)
|
Projekt Papież (Simak Clifford D. (Simak Clifford Donald)) (tom: 75) |
3,88 (21 ocen)
|
Żelazne zamczysko (De Camp L. Sprague (De Camp Lyon Sprague), Pratt Fletcher) (tom: 49) |
3,86 (11 ocen)
|
Mój osobisty demon (Bischoff David Frederick, Brown Rich, Richardson Linda) (tom: 45) |
3,85 (13 ocen)
|
Złota obręcz (May Julian) (tom: 50) |
3,83 (9 ocen)
|
Łowca śmierci (Watson Ian) (tom: 9) |
3,79 (48 ocen)
|
Tancerka z Atlantydy (Anderson Poul) (tom: 82) |
3,79 (7 ocen)
|
Władca szczurów (Ziemkiewicz Rafał A. (Ziemkiewicz Rafał Aleksander)) (tom: 10) |
3,73 (80 ocen)
|
Rozbitkowie na Darkoverze (Bradley Zimmer Marion) (tom: 64) |
3,69 (50 ocen)
|
Królowa Zamby (De Camp L. Sprague (De Camp Lyon Sprague)) (tom: 74) |
3,69 (8 ocen)
|
Statek czarnoksiężnika (Bok Hannes) (tom: 31) |
3,68 (25 ocen)
|
Królowa Joanna D'Arc (Lewandowski Konrad T. (Lewandowski Konrad Tomasz)) (tom: 97) |
3,37 (27 ocen)
|
Misja "Ramzesa Wielkiego" (Lewandowski Konrad T. (Lewandowski Konrad Tomasz)) (tom: 98) |
3,29 (21 ocen)
|
Tam, gdzie mieszka zły (Simak Clifford D. (Simak Clifford Donald)) (tom: 46) |
3,25 (18 ocen)
|
Lucyfer Jones (Resnick Mike (Resnick Michael D.)) (tom: 61) |
3,13 (24 ocen)
|
Samotny myśliwy / The Best of Andrzej Zimniak (Zimniak Andrzej) (tom: 40) |
3,10 (10 ocen)
|
Lucyfer Jones: Nowe przygody (Resnick Mike (Resnick Michael D.)) (tom: 62) |
3,03 (18 ocen)
|