Książka | Średnia ocena |
Japonia (Hearn Patrick Lafcadio (Hearn Patricio Lefcadio Tessima Carlos, Koizumi Yakumo)) (tom: 167) |
6,00 (4 ocen)
|
U wrót tajemniczego Maghrebu (Lepecki Mieczysław Bohdan (Lepecki Mieczysław)) (tom: 34) |
6,00 (1 ocen)
|
Honoryna i Drugie studjum kobiety (Balzac Honoré de (Balzak Honoriusz)) (tom: 20) |
5,33 (3 ocen)
|
Bracia Karamazow (Dostojewski Fiodor (Dostojewski Teodor)) (tom: 148-151) |
5,13 (3232 ocen)
|
Do góry nogami (Perzyński Włodzimierz) (tom: 21) |
5,00 (1 ocen)
|
Fantom: Z opowiadań byłego skazańca (Hauptmann Gerhart (Hauptmann Gerhard)) (tom: 87) |
5,00 (1 ocen)
|
Małżeństwo (Nałkowska Zofia (Rygier-Nałkowska Zofia)) (tom: 50) |
5,00 (1 ocen)
|
Nowele obce: (Wybór) (antologia; Doyle Arthur Conan (Doyle Conan), Wilde Oscar, Chesterton Gilbert Keith i inni) (tom: 74) |
5,00 (2 ocen)
|
Miłość życia (London Jack (właśc. Chaney John Griffith)) (tom: 51-52) |
4,82 (52 ocen)
|
Wspomnienia i przygody (Doyle Arthur Conan (Doyle Conan)) (tom: 41-42) |
4,72 (9 ocen)
|
Na Srebrnym Globie: Rękopis z Księżyca (Żuławski Jerzy) |
4,69 (267 ocen)
|
Tajemniczy opiekun (Webster Jean (właśc. Webster Alice Jane Chandler)) (tom: 78) |
4,69 (804 ocen)
|
Czy umarli żyją?: Ankieta o stanie obecnym nauk metapsychicznych (Heuzé Paul) (tom: 19) |
4,67 (3 ocen)
|
Wyrzutek (Lagerlöf Selma Ottiliana Lovisa) (tom: 33, 36) |
4,67 (3 ocen)
|
Noa Noa (Gauguin Paul (Gauguin Paweł)) (tom: 59) |
4,63 (4 ocen)
|
Piąte przez dziesiąte (Makuszyński Kornel) (tom: 11) |
4,58 (6 ocen)
|
Za chińskim murem: Romans (Ossendowski Ferdynand Antoni) |
4,50 (1 ocen)
|
Zjawa Wschodu (Loti Piotr (Loti Pierre) (właśc. Viaud Julien)) (tom: 37) |
4,50 (1 ocen)
|
Komornicy (Orkan Władysław (właśc. Smreczyński Franciszek)) (tom: 31) |
4,48 (33 ocen)
|
Bezgrzeszne lata (Makuszyński Kornel) (tom: 25) |
4,40 (344 ocen)
|
Najwyższy lot: Z niedawnych czasów wielkiego porywu (Ossendowski Ferdynand Antoni) (tom: 53,54) |
4,38 (8 ocen)
|
Fatalna szpilka: Przeraźliwa historja, do głębi wzruszająca (Makuszyński Kornel) (tom: 92) |
4,37 (15 ocen)
|
Krakatit (Čapek Karel) (tom: 76-77) |
4,35 (49 ocen)
|
Złoto: Cudowna historia generała Johanna Augusta Sutera (Cendrars Blaise (Cendrars Błażej) (właśc. Sauser Frédéric)) |
4,29 (17 ocen)
|
Królowe Kungachelli (Lagerlöf Selma Ottiliana Lovisa) (tom: 112) |
4,25 (2 ocen)
|
Ostatnie dni Pompei (Bulwer-Lytton Edward (pseud. Owen Meredith)) |
4,23 (71 ocen)
|
Dzieje Tristana i Izoldy (< autor nieznany / anonimowy >) (tom: 63) |
4,18 (2414 ocen)
|
Diabeł zakochany (Cazotte Jacques) (tom: 18) |
4,16 (31 ocen)
|
Czterech jeźdźców Apokalipsy (Blasco Ibáñez Vicente) (tom: 27-29) |
4,05 (10 ocen)
|
Dziwy Indji (Bławatska Helena) (tom: 3) |
4,00 (2 ocen)
|
Krwawy strzęp (Żyznowski Jan) (tom: 156) |
4,00 (1 ocen)
|
Orlica (Ossendowski Ferdynand Antoni) (tom: 53) |
4,00 (3 ocen)
|
Przez kraj wód, duchów i zwierząt: Romans podróżniczy (Filochowski Wacław) (tom: 105) |
4,00 (1 ocen)
|
Rodzina Łatkowskich (Kosiakiewicz Wincenty) (tom: 80) |
4,00 (1 ocen)
|
Sam przez Atlantyk (Gerbault Alain) (tom: 26) |
4,00 (1 ocen)
|
Doktor Przybram (Winawer Bruno) (tom: 8) |
3,86 (7 ocen)
|
Czerwony Błazen (Błażejowski Aleksander) (tom: 58) |
3,81 (35 ocen)
|
Tajemnica masońskiego zegara (Szpyrkówna Maria (Szpyrkówna M. H., Maria Horska-Szpyrko)) (tom: 67) |
3,50 (2 ocen)
|
Tryumf żółtych (Adamowicz Bogusław (pseud. Korda B.)) (tom: 169) |
3,50 (1 ocen)
|
Tajemnice Atlantydy (Manzi Michel (Manzi Michał)) |
3,25 (8 ocen)
|
Bosman Finta (Sosnkowski Jerzy) (tom: 85) |
3,00 (1 ocen)
|
Rusałka [1925] (Krzywoszewski Stefan) (tom: 55) |
3,00 (1 ocen)
|
Taka to i wolność (Hutchinson A. S. M.) (tom: 23-24) |
3,00 (1 ocen)
|
Wspomnienia myśliwskie (Ejsmond Julian) (tom: 30) |
3,00 (1 ocen)
|
Żywe powietrze (Sosnkowski Jerzy) (tom: 117) |
3,00 (1 ocen)
|
Radjomiłość (Sosnkowski Jerzy) (tom: 147) |
2,50 (2 ocen)
|
Oczy (Heijermans Herman (Heyermans H.)) (tom: 155) |
2,00 (1 ocen)
|
W mocy Kabbały t. 1-2 (Jarosławski Mieczysław) (tom: 69,70) |
1,00 (1 ocen)
|
Marion: Powieść (Vivanti Annie (Vivanti Anna)) (tom: 90) |
|
Pożeracze (Vivanti Annie (Vivanti Anna)) (tom: 781-783) |
|
...Żołnierz pański (Olechowski Gustaw) (tom: 118,119) |
|
Andrzej Czerniszew (Zeyer Juliusz (Zeyer Julius)) (tom: 129, 130) |
|
Auto, ty i ja: (Miłość maszyn): Powieść (Sosnkowski Jerzy) (tom: 54) |
|
Bezdroża pragnień (Makarczyk Janusz) (tom: 88) |
|
Czerwony teatr: (Literatura z lancą) (Kleszczyński Zdzisław (pseud. Karwan Aleksander)) (tom: 136) |
|
Dramat w wielkim świecie (Bourget Paul (Bourget Paweł)) (tom: 4,5) |
|
Dwa charaktery (Wierzbiński Maciej (Wierzbiński Maciej R., pseud. Rola Roman)) (tom: 48) |
|
Gazele (Hichens Robert (Hichens Robert Smythe, Hichens R.)) (tom: 140) |
|
Hamlet i Carmen (Ligocki Edward (pseud. Młot Jan)) (tom: 35) |
|
Historja trzech nocy: Powieść (Prévost Marceli (Prévost Marcel)) (tom: 21) |
|
Ida płacze (Daniłowski Gustaw (pseud. Orwid Władysław)) (tom: 75) |
|
Jak zachować zdrowie (Fruchtman Aleksander) (tom: 125) |
|
Jan Kiszocki (Nikorowicz Ignacy) (tom: 68) |
|
Konieczność, przypadek czy wolna wola?: Powieść filozoficzno-kryminalna (Belmont Leo (właśc. Blumental Leopold)) (tom: 131-133) |
|
Koń w życiu polskiem: Rys historyczno-obyczajowy (Wilatowski Janusz) |
|
Księżniczka Dagny: Romans (Miłaszewska Wanda) (tom: 15) |
|
Laguna morta: Powieść współczesna (Ligocki Edward (pseud. Młot Jan)) (tom: 72-73) |
|
Legendy buddyjskie (antologia; < praca zbiorowa / wielu autorów >) (tom: 146) |
|
Lewis i Irena (Morand Paul (Morand Paweł)) (tom: 1) |
|
Magdusia: Obrazek malowany w słońcu (Sewer (właśc. Maciejowski Ignacy)) (tom: 6) |
|
Na cmentarzyskach Indjan: Wrażenia z podróży po Paranie (Lepecki Mieczysław Bohdan (Lepecki Mieczysław)) (tom: 113) |
|
Nad srebrną rzeką: (Argentyna) (Melcer Wanda (Melcer-Rutkowska Wanda, Rutkowska Wanda, Sztekkerowa Wanda)) (tom: 142) |
|
Nokturn (Swinnerton Frank Arthur) (tom: 84) |
|
Nosił wilk razy kilka...: (Przygody łowieckie) (Ejsmond Julian) (tom: 116) |
|
O tańcu: Rozważania kulturalno-obyczajowe (Dzikowski Stanisław) (tom: 47) |
|
Obok miłości (Delarue-Mardrus Lucie (Delarue-Mardrus Lucyna)) (tom: 9) |
|
Odwieczna pieśń: Powieść (Harry Miryam (Harry Myriam) (właśc. Shapira Maria Rosette)) (tom: 152-153) |
|
Ostatnie dni Romanowów (Wilton Robert A. (Wilton Robert Archibald)) (tom: 17) |
|
Pamiątka: Nowele (Daniłowski Gustaw (pseud. Orwid Władysław)) (tom: 143) |
|
Pan Prohack (Bennett Arnold (Bennet Arnold)) |
|
Po wyroku (Hichens Robert (Hichens Robert Smythe, Hichens R.)) (tom: 81-82) |
|
Pokusa o zmierzchu (Rogowicz Wacław) (tom: 22) |
|
Polska współczesna (Szelągowski Adam) (tom: 32) |
|
Przygoda: Powieść (Miomandre Francis de (właśc. Durand François)) (tom: 89) |
|
Przysięga (Reymont Władysław (Reymont Władysław Stanisław; właśc. Rejment Stanisław Władysław)) (tom: 14) |
|
Radjo a życie (Burzyński Stanisław) (tom: 38) |
|
Romantyczny włóczęga (t'Serstevens Albert) (tom: 7) |
|
Sens śmierci (Bourget Paul (Bourget Paweł)) (tom: 47; 60) |
|
Spadające gwiazdy: Powieść (Grabowski Jan (1882-1950; Gołkont-Grabowski Jan, pseud. Rawski Jan Antoni lub Molski Antoni)) (tom: 154) |
|
Ślepy okręt: Powieść (Barreyre Jan (Barreire Jean)) (tom: 128) |
|
Tajemnicza szkatułka (Stevenson Burton Egbert) (tom: 49) |
|
Tajemniczy chemik (Jarosławski Mieczysław) (tom: 138, 139) |
|
Teatr po wojnie: Premjery warszawskie 1918-1924 (Rabski Władysław) (tom: 46) |
|
Teść Kondelik i zięć Wejwara (Herrmann Ignát) (tom: 736-738) |
|
Tętent: Powieść współczesna (Daniłowski Gustaw (pseud. Orwid Władysław)) (tom: 59) |
|
Turcja dzisiejsza (Melcer Wanda (Melcer-Rutkowska Wanda, Rutkowska Wanda, Sztekkerowa Wanda)) (tom: 43) |
|
U wrót Barbarji: Romans (Olechowski Gustaw) (tom: 79) |
|
U.S.A. Obrazki z Ameryki powojennej (Makarczyk Janusz) (tom: 50; 63) |
|
Uśmiech szatana (Kiedrzyński Stefan) (tom: 66) |
|
W krainie jaguarów: Przygody oficera polskiego w dżunglach i stepach Brazylji (Lepecki Mieczysław Bohdan (Lepecki Mieczysław)) (tom: 10) |
|