Książka | Średnia ocena |
Fotograf (Lefèvre Didier, Guibert Emmanuel) (tom: 10) |
5,63 (8 ocen)
|
Stwórca (McCloud Scott) (tom: 48) |
5,17 (23 ocen)
|
Quiet Little Melody: A Simple Fairytale (Skrobol Sebastian) (tom: 30) |
5,00 (4 ocen)
|
Esencja (Janusz Grzegorz, Gawronkiewicz Krzysztof) (tom: 43) |
4,98 (56 ocen)
|
Kiedy Dawid stracił głos (Vanistendael Judith) (tom: 38) |
4,97 (15 ocen)
|
Olivier (Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 40) |
4,95 (10 ocen)
|
Kot rabina (Sfar Joann) (tom: 15) |
4,91 (47 ocen)
|
Romantyzm (Janusz Grzegorz, Gawronkiewicz Krzysztof) (tom: 43) |
4,89 (35 ocen)
|
William (Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 32) |
4,86 (11 ocen)
|
Sokrates półpies (Sfar Joann, Blain Christophe) (tom: 60) |
4,77 (13 ocen)
|
Gigantyczna broda, która była złem (Collins Stephen) (tom: 37) |
4,75 (20 ocen)
|
Alda (Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 14) |
4,73 (13 ocen)
|
Ostatnie dni Stefana Zweiga (Seksik Laurent, Sorel Guillaume) (tom: 1) |
4,69 (8 ocen)
|
Dulle Griet (Yves H (właśc. Huppen Yves), Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 51) |
4,64 (7 ocen)
|
Ethel i Ernest: Prawdziwa historia (Briggs Raymond) (tom: 18) |
4,55 (11 ocen)
|
Sigurd (Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 31) |
4,55 (11 ocen)
|
Bez przebaczenia (Yves H (właśc. Huppen Yves), Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 46) |
4,50 (6 ocen)
|
Germain (Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 14) |
4,47 (16 ocen)
|
Heloiza de Montgri (Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 13) |
4,47 (15 ocen)
|
Reinhardt (Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 16) |
4,47 (15 ocen)
|
Rodrigo (Yves H (właśc. Huppen Yves), Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 47) |
4,44 (8 ocen)
|
Życie: Powieść graficzna (Tatsumi Yoshihiro) (tom: 28) |
4,44 (8 ocen)
|
Assunta (Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 46) |
4,43 (7 ocen)
|
Córka Mendla: Wspomnienia (Lemelman Martin, Lemelman Gusta) (tom: 6) |
4,43 (7 ocen)
|
Życie nie jest takie złe, jeśli starcza ci sił (Seth (właśc. Gallant Gregory)) (tom: 22) |
4,39 (9 ocen)
|
Khaled (Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 39) |
4,35 (10 ocen)
|
Babette (Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 9) |
4,33 (18 ocen)
|
Bar starego Francuza (Lapiere Denis, Stassen Jean-Philippe) (tom: 33) |
4,33 (6 ocen)
|
Oko niebios (Yves H (właśc. Huppen Yves), Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 58) |
4,33 (6 ocen)
|
Robaczki (Szcześniak Dominik (pseud. Szczezz)) (tom: 55) |
4,33 (3 ocen)
|
Tutaj (McGuire Richard) (tom: 50) |
4,33 (3 ocen)
|
Czarne wrony (Nury Fabien, Vallée Sylvain) (tom: 41) |
4,30 (5 ocen)
|
Seldżuk (Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 36) |
4,30 (10 ocen)
|
Dzień targowy (Sturm James) (tom: 43) |
4,20 (15 ocen)
|
Teczka (Taylor Tom (ur. 1978), Wilson Colin (ur. 1949)) (tom: 4) |
4,19 (8 ocen)
|
Gilles McCabe: Tom 1 (Gizicki Daniel, Okrasa Barbara) (tom: 26) |
4,00 (4 ocen)
|
Gilles McCabe: Tom 2 (Gizicki Daniel, Okrasa Barbara) (tom: 42) |
4,00 (2 ocen)
|
Kwintesencja (Gawronkiewicz Krzysztof, Janusz Grzegorz) (tom: 59) |
4,00 (4 ocen)
|
Stacja 16 (Yves H (właśc. Huppen Yves), Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 23) |
4,00 (6 ocen)
|
Simoun Dja (Dufaux Jean, Xavier Philippe) (tom: 7) |
3,94 (9 ocen)
|
Wielki Escapo (Pope Paul) (tom: 45) |
3,85 (10 ocen)
|
Qua'dj (Dufaux Jean, Xavier Philippe) (tom: 20) |
3,83 (6 ocen)
|
Imperium pana Józefa (Nury Fabien, Vallée Sylvain) (tom: 24) |
3,80 (5 ocen)
|
Anioł przeznaczenia (Headline Doug, Manchette Jean-Patrick, Cabanes Max) (tom: 44) |
3,75 (8 ocen)
|
Ogniem i mieczem czyli Przygody szalonego Grzesia; Przygody Walka w czasie wojny; Kubuś i Bubuś (antologia; Wasylewski Stanisław (pseud. Bury Jan), Mackiewicz Kamil, < autor nieznany / anonimowy > i inni) (tom: 19) |
3,75 (2 ocen)
|
Profesor Andrews (Szcześniak Dominik (pseud. Szczezz), Pawlak Grzegorz) (tom: 56) |
3,75 (4 ocen)
|
Tetrastych (Skutnik Mateusz) (tom: 3) |
3,75 (2 ocen)
|
Wilq Superbohater: The best of (Minkiewicz Bartosz (pseud. Softa Burt), Minkiewicz Tomasz) (tom: 35) |
3,71 (7 ocen)
|
Historia anioła (Godard Christian, Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 27) |
3,70 (5 ocen)
|
Oczko w głowie tatusia (Talbot Mary M., Talbot Bryan (Talbot Brian)) (tom: 17) |
3,70 (5 ocen)
|
Skazane na siebie (Katin Miriam) (tom: 25) |
3,67 (3 ocen)
|
Wasyl (Yves H (właśc. Huppen Yves), Hermann (właśc. Huppen Hermann)) (tom: 57) |
3,64 (7 ocen)
|
Warszawa w roku 2025; Pan Hilary i jego przygody (antologia; Hertz Benedykt, Świdwiński Aleksander, Bogusławski Antoni i inni) (tom: 2) |
3,50 (3 ocen)
|
Zabójca Hunga (Grange Dominique, Tardi Jacques) (tom: 11) |
3,50 (8 ocen)
|
Psychopoland (Chmielewski Łukasz (pseud. Chmielu), Białczak Piotr) (tom: 8) |
3,00 (1 ocen)
|
Zapętlenie (Chmielewski Daniel) (tom: 29) |
2,75 (2 ocen)
|
Rycerz Ciernistego Krzewu (antologia; Kuca Dawid, Kleszcz Tomasz, Sapkowska Sara i inni) (tom: 5) |
2,33 (3 ocen)
|