Książka | Średnia ocena |
Agonia reżymu w ZSSR (Garder Michel) (tom: 122) |
6,00 (1 ocen)
|
Amerykańskie stronnictwa polityczne: Mechanizm demokracji (Hertz Aleksander) (tom: 24) |
6,00 (1 ocen)
|
Biała księga: Fakty i dokumenty z okresu dwóch wojen światowych (antologia; < praca zbiorowa / wielu autorów >) (tom: 105) |
6,00 (1 ocen)
|
Było tak (Wołoszynowski Julian) (tom: 297) |
6,00 (1 ocen)
|
Czy drugi Katyń? (Kulerski Wiktor (właśc. Dys-Kulerski Witysław Wiktor; pseud. Rekulski Antoni T.)) (tom: 316) |
6,00 (1 ocen)
|
Dochodzenie (Slaska Ewa Maria) (tom: 411) |
6,00 (1 ocen)
|
Dwie książki: Dytyramby nieprzejednane; Popołudnie Fauna (Łobodowski Józef) (tom: 401) |
6,00 (1 ocen)
|
Dziennik internowanego: Grudzień 1981 - grudzień 1982 (Drzycimski Andrzej, Kinaszewski Adam) (tom: 405) |
6,00 (1 ocen)
|
Ewolucja czy rewolucja (Karpiński Jakub (pseud. Tarniewski Marek)) (tom: 254) |
6,00 (1 ocen)
|
Glossy Krasińskiego do apologetyki rosyjskiej (Lednicki Wacław) (tom: 45) |
6,00 (1 ocen)
|
Gospodarka na manowcach (Kolipiński Juliusz (pseud. Bartecki Jerzy)) (tom: 302) |
6,00 (1 ocen)
|
Grudzień 1970 (Friszke Andrzej) (tom: 375) |
6,00 (1 ocen)
|
Happy-End (Nowakowski Tadeusz) (tom: 196) |
6,00 (1 ocen)
|
Ile jest dróg? (Najder Zdzisław) (tom: 349) |
6,00 (1 ocen)
|
Izrael w poezji polskiej (antologia; < praca zbiorowa / wielu autorów >) (tom: 26) |
6,00 (1 ocen)
|
Ja za wodą, ty za wodą... (Mostwin Danuta) (tom: 216) |
6,00 (1 ocen)
|
Jerzy Niemirycz: W 300-lecie Ugody Hadziackiej (Kot Stanisław (pseud. Student Mazur-Ewangelik)) (tom: 58) |
6,00 (1 ocen)
|
Kazachstan (Jonkajtys-Luba Grażyna (pseud. Januszkiewicz Maria)) (tom: 343) |
6,00 (1 ocen)
|
Klub Krzywego Koła (Jedlicki Witold) (tom: 89) |
6,00 (1 ocen)
|
Komunistyczny Lewiatan (Hirszowicz Maria) (tom: 234) |
6,00 (1 ocen)
|
Król jest nagi (Fast Howard) (tom: 32) |
6,00 (1 ocen)
|
Literatura (Woroszylski Wiktor) (tom: 281) |
6,00 (1 ocen)
|
Lubimow (Terc Abram (właśc. Siniawski Andriej)) (tom: 91) |
6,00 (2 ocen)
|
Maj 1926 (Grzędziński January) (tom: 119) |
6,00 (1 ocen)
|
Maszyna i śrubki: Jak hartował się człowiek sowiecki (Heller Michaił (Geller Michaił, Heller Michał (1922-1997); pseud. Kruczek Adam)) (tom: 438) |
6,00 (2 ocen)
|
Milczenia: Wiersze 1949-1959 (Iwaniuk Wacław) (tom: 49) |
6,00 (1 ocen)
|
Moje strony świata (Iwaniuk Wacław) (tom: 485) |
6,00 (1 ocen)
|
Mój kraj i świat (Sacharow Andriej) (tom: 260) |
6,00 (1 ocen)
|
Na wyspie (Romanowiczowa Zofia) (tom: 402) |
6,00 (1 ocen)
|
Od zarania państwa do roku 1506 (Zaremba Paweł) (tom: 72) |
6,00 (1 ocen)
|
Oko (Czapski Józef) (tom: 53) |
6,00 (2 ocen)
|
Olivia (Mostwin Danuta) (tom: 115) |
6,00 (1 ocen)
|
Pieśń o Ukrainie (Łobodowski Józef) (tom: 38) |
6,00 (1 ocen)
|
Pieśń suchego języka (Bieńkowska Danuta Irena) (tom: 207) |
6,00 (1 ocen)
|
Pisma ostatnie (Stawar Andrzej (właśc. Janus Edward)) (tom: 67) |
6,00 (1 ocen)
|
Poematy londyńskie i wiersze przedwojenne (Pietrkiewicz Jerzy (pseud. Peterkiewicz Jerzy)) (tom: 118) |
6,00 (1 ocen)
|
Point-no-point: (1953-1970) (Czaykowski Bogdan) (tom: 201) |
6,00 (1 ocen)
|
Pokolenie kryzysu (Smoleński Paweł (pseud. Jerz Tomasz)) (tom: 454) |
6,00 (1 ocen)
|
Polityka narodowościowa ZSSR (Łewycki Borys (Lewickyj Borys, Lewycky Borys)) (tom: 129) |
6,00 (1 ocen)
|
Polska "Solidarności" (Pomian Grażyna) (tom: 366) |
6,00 (1 ocen)
|
Polska a zagranica (Wandycz Piotr) (tom: 413) |
6,00 (1 ocen)
|
Polska w bibliografii niemieckiej 1954-1956 oraz uzupełnienia do okresu 1945-1953 (Kowalik Jan) (tom: 30) |
6,00 (1 ocen)
|
Porcja wolności (Karpiński Jakub (pseud. Tarniewski Marek)) (tom: 311) |
6,00 (1 ocen)
|
Praca i jej gorycze: Kult wydajności w Ameryce (Bell Daniel) (tom: 25) |
6,00 (1 ocen)
|
Raporty: Polska 1945-1946 (Reale Eugenio) (tom: 164) |
6,00 (1 ocen)
|
Rejs do Smithton; Stary ocean (Chciuk Andrzej) (tom: 61) |
6,00 (2 ocen)
|
Rok złych wróżb (Katelbach Tadeusz) (tom: 36) |
6,00 (1 ocen)
|
Rosyjsko-polska entente cordiale: Jej początki i fundamenty 1903-1905 (Lednicki Wacław) (tom: 134) |
6,00 (1 ocen)
|
Rozmowy niekontrolowane (Jędrychowska Jagoda (właśc. Kijowska Kazimiera)) (tom: 382) |
6,00 (1 ocen)
|
Róża Luksemburg a rewolucja rosyjska (Ciołkosz Adam) (tom: 62) |
6,00 (1 ocen)
|
Sasza i bogowie: Cztery utwory dramatyczne (Swinarski Artur Maria) (tom: 60) |
6,00 (1 ocen)
|
Satyra podziemna (Szpotański Janusz (pseud. Gnomacki Władysław, Oniegow Aleksander)) (tom: 212) |
6,00 (1 ocen)
|
Skrytki (Romanowiczowa Zofia) (tom: 322) |
6,00 (1 ocen)
|
Smutny uśmiech: Opowiadania (Chciuk Andrzej) (tom: 17) |
6,00 (1 ocen)
|
Socjalizm po 60 latach (Bieńkowski Władysław) (tom: 291) |
6,00 (1 ocen)
|
Spór z granicami (Czaykowski Bogdan) (tom: 98) |
6,00 (1 ocen)
|
Stan Polski (Kuśmierek Józef) (tom: 365) |
6,00 (1 ocen)
|
Szkoła zdobywców (Sułkowski Witold) (tom: 264) |
6,00 (1 ocen)
|
Świat obozów koncentracyjnych a literatura sowiecka (Heller Michaił (Geller Michaił, Heller Michał (1922-1997); pseud. Kruczek Adam)) (tom: 251) |
6,00 (2 ocen)
|
Świat przetłumaczony (Iwańska Alicja) (tom: 158) |
6,00 (2 ocen)
|
Teatr (Gombrowicz Witold) (tom: 204) |
6,00 (1 ocen)
|
Teksty i preteksty (Skalmowski Wojciech (pseud. Broński Maciej, Meynert Piotr)) (tom: 340) |
6,00 (1 ocen)
|
Tematy rosyjskie (Mihajlov Mihajlo) (tom: 130) |
6,00 (1 ocen)
|
Tylko nie o polityce: Wywiady "Promienistych": Wywiady z twórcami i kierownikami poligrafii "Tygodnika Mazowsze" (Bereś Witold, Burnetko Krzysztof) (tom: 449) |
6,00 (1 ocen)
|
W czas morowy (Scherer Olga) (tom: 141) |
6,00 (1 ocen)
|
Wam (Bierezin Jacek) (tom: 249) |
6,00 (1 ocen)
|
Węgry: Opracowania dotyczące historii Węgier, napisane przez węgierskich pisarzy na emigracji (antologia; < praca zbiorowa / wielu autorów >) (tom: 59) |
6,00 (1 ocen)
|
Widziane z ławy obrończej (Steinsbergowa Aniela) (tom: 273) |
6,00 (1 ocen)
|
Wiek złoty: 1969-1980 (Czerniawski Adam) (tom: 348) |
6,00 (1 ocen)
|
Wileński matecznik 1939-1944: (Z dziejów "Wachlarza" i Armii Krajowej) (Krzyżanowski Bronisław) (tom: 304) |
6,00 (1 ocen)
|
Wspomnienia o Bibliotece Narodowej w Warszawie (Danilewicz-Zielińska Maria (Danilewiczowa Maria)) (tom: 300) |
6,00 (1 ocen)
|
Wybór towarzyszy (Tranquilli Secondo (pseud. Silone Ignasio lub Silone Ignatio)) (tom: 104) |
6,00 (1 ocen)
|
Wybór wierszy (Iwaniuk Wacław) (tom: 109) |
6,00 (1 ocen)
|
Z ukosa (Jastrun Tomasz (pseud. Te Jot)) (tom: 476) |
6,00 (2 ocen)
|
Zabójstwo ministra Pierackiego (Żeleński Władysław) (tom: 233) |
6,00 (1 ocen)
|
Zasady ideowe (Kuroń Jacek) (tom: 295) |
6,00 (1 ocen)
|
Zatrzymany do wyjaśnienia (Wygodzki Stanisław) (tom: 165) |
6,00 (1 ocen)
|
Ziemia otwarta (Miązek Bonifacy) (tom: 143) |
6,00 (1 ocen)
|
Złota Hramota (Łobodowski Józef) (tom: 8) |
6,00 (1 ocen)
|
Znaki wodne (Busza Andrzej) (tom: 174) |
6,00 (1 ocen)
|
Od Berdyczowa do Rzymu (Stempowski Jerzy (pseud. Hostowiec Paweł)) (tom: 210) |
5,83 (3 ocen)
|
Czy istnieje życie na Marsie?: Komedia (a może tragedia) w trzech aktach, z prologiem i epilogiem (Iwanow I.) (tom: 69) |
5,75 (2 ocen)
|
Polska w oczach Moskwy (Heller Michaił (Geller Michaił, Heller Michał (1922-1997); pseud. Kruczek Adam)) (tom: 394) |
5,75 (2 ocen)
|
Prawa człowieka i obywatela w PRL (13 XII 1981 - 31 XII 1982) (< praca zbiorowa / wielu autorów >) (tom: 381) |
5,75 (2 ocen)
|
We własnych oczach: Antologia współczesnej literatury sowieckiej (antologia; < praca zbiorowa / wielu autorów >) (tom: 92) |
5,75 (2 ocen)
|
Fragmenty wspomnień (Koestler Arthur) (tom: 121) |
5,67 (3 ocen)
|
Listy do Czesława Miłosza (1952-1979). (Hertz Zygmunt) (tom: 474) |
5,67 (6 ocen)
|
Wielkie bankructwo: Narodziny i śmierć komunizmu w XX wieku (Brzeziński Zbigniew) (tom: 456) |
5,67 (3 ocen)
|
Orfeusz w piekle XX wieku (Wittlin Józef) (tom: 85) |
5,60 (5 ocen)
|
"Solidarność" 1980-1981: Geneza i historia (Holzer Jerzy) (tom: 387) |
5,50 (2 ocen)
|
Alfa (Mrożek Sławomir) (tom: 396) |
5,50 (2 ocen)
|
Banff (Krzyżanowski Jerzy Roman (Krzyżanowski Jerzy R.)) (tom: 439) |
5,50 (2 ocen)
|
Dzieje Polski (Krzyżanowski Adam) (tom: 226) |
5,50 (2 ocen)
|
Odkupienie i inne opowiadania (Arżak Mikołaj (właśc. Daniel Julij)) (tom: 120) |
5,50 (2 ocen)
|
Opowieści fantastyczne (Terc Abram (właśc. Siniawski Andriej)) (tom: 68) |
5,50 (2 ocen)
|
Po stronie pamięci (Vincenz Stanisław) (tom: 114) |
5,50 (2 ocen)
|
Pogranicze (Kowalska Janina (właśc. Świderska Hanna)) (tom: 321) |
5,50 (3 ocen)
|
Raport o stanie wojennym II (Nowakowski Marek (1935-2014)) (tom: 373) |
5,50 (2 ocen)
|
Rewolucja menedżerska (Burnham James) (tom: 35) |
5,50 (2 ocen)
|
Syn zadżumionych (Nowakowski Tadeusz) (tom: 39) |
5,50 (2 ocen)
|