Książka | Średnia ocena |
Magia uderza (Andrews Ilona (właśc. Gordon Ilona, Gordon Andrew)) |
5,14 (357 ocen)
|
Magia krwawi (Andrews Ilona (właśc. Gordon Ilona, Gordon Andrew)) |
5,14 (312 ocen)
|
Pustynna Włócznia: Księga II (Brett Peter V.) |
5,13 (1640 ocen)
|
Malowany człowiek: Księga II (Brett Peter V.) |
5,07 (2057 ocen)
|
Wiedźma opiekunka: Tom 2 (Gromyko Olga) |
5,05 (658 ocen)
|
Prawa i powinności (Pjankowa Karina) |
5,05 (188 ocen)
|
Pustynna Włócznia: Księga I (Brett Peter V.) |
5,04 (1719 ocen)
|
Zawód: Wiedźma: Tom 2 (Gromyko Olga) |
5,04 (900 ocen)
|
Magia parzy (Andrews Ilona (właśc. Gordon Ilona, Gordon Andrew)) |
5,03 (366 ocen)
|
Malowany człowiek: Księga I (Brett Peter V.) |
5,03 (2236 ocen)
|
Wiedźma opiekunka: Tom 1 (Gromyko Olga) |
5,00 (703 ocen)
|
Więzy krwi (Briggs Patricia) |
4,99 (470 ocen)
|
Spadkobierca Zakonu: Księga 1: Tom 2 (Sadow Siergiej) |
4,99 (85 ocen)
|
Pocałunek żelaza (Briggs Patricia) |
4,98 (307 ocen)
|
Zrodzony ze Srebra (Briggs Patricia) |
4,95 (205 ocen)
|
Rzecz o zbłąkanej duszy: Tom 2 (Sadow Siergiej) |
4,93 (145 ocen)
|
Odnaleźć swą drogę (Ruda Aleksandra) |
4,93 (278 ocen)
|
Zawód: Wiedźma: Tom 1 (Gromyko Olga) |
4,92 (1028 ocen)
|
Rzecz o zbłąkanej duszy: Tom 1 (Sadow Siergiej) |
4,90 (171 ocen)
|
Przestrzeń zewnętrzna: Niezwyciężony (Campbell Jack (właśc. Hemry John G.)) |
4,90 (39 ocen)
|
Wybór (Ruda Aleksandra) |
4,89 (133 ocen)
|
Znak kości (Briggs Patricia) |
4,89 (252 ocen)
|
Mag niezależny Flossia Naren: Część 2 (Izmajłowa Kira) |
4,88 (117 ocen)
|
Paradoksy młodszego patriarchy (Ratkiewicz Eleonora) |
4,85 (52 ocen)
|
Krawędź żelaza: Tom 1 (Žamboch Miroslav) |
4,84 (361 ocen)
|
Krawędź żelaza: Tom 2 (Žamboch Miroslav) |
4,84 (332 ocen)
|
Wojna goblina (Hines Jim C.) |
4,83 (96 ocen)
|
Zew księżyca (Briggs Patricia) |
4,82 (522 ocen)
|
Na ostrzu noża (Žamboch Miroslav) |
4,81 (490 ocen)
|
Magia kąsa (Andrews Ilona (właśc. Gordon Ilona, Gordon Andrew)) |
4,81 (412 ocen)
|
Spadkobierca Zakonu: Księga 1: Tom 1 (Sadow Siergiej) |
4,80 (97 ocen)
|
Przekraczając granice (Pankiejewa Oksana) |
4,80 (123 ocen)
|
Bezlitosny (Campbell Jack (właśc. Hemry John G.)) |
4,78 (174 ocen)
|
Przestrzeń zewnętrzna: Dreadnaught (Campbell Jack (właśc. Hemry John G.)) |
4,76 (124 ocen)
|
Nieustraszony (Campbell Jack (właśc. Hemry John G.)) |
4,73 (246 ocen)
|
Arcymag: Część druga (Rudazow Aleksander) |
4,69 (168 ocen)
|
Wyższa magia (Izmajłowa Kira) |
4,68 (280 ocen)
|
Nieulękły (Campbell Jack (właśc. Hemry John G.)) |
4,67 (293 ocen)
|
Zadanie Goblina (Hines Jim C.) |
4,66 (173 ocen)
|
Arcymag: Część pierwsza (Rudazow Aleksander) |
4,65 (196 ocen)
|
Jesienne ognie (Komarowa Waleria) |
4,65 (126 ocen)
|
Łowcy (Žamboch Miroslav) |
4,65 (151 ocen)
|
Droga Goblina (Hines Jim C.) |
4,63 (127 ocen)
|
Mag niezależny Flossia Naren: Część 1 (Izmajłowa Kira) |
4,63 (171 ocen)
|
Grobowa tajemnica (Harris Charlaine) |
4,61 (100 ocen)
|
Z miłości do prawdy (Pjankowa Karina) |
4,58 (88 ocen)
|
Błękitny Księżyc (Green Simon R.) |
4,58 (95 ocen)
|
Mroczny Zbawiciel: Tom 2 (Žamboch Miroslav) |
4,57 (164 ocen)
|
Istoty światła i ciemności (Green Simon R.) |
4,57 (21 ocen)
|
Tae ekkejr! (Ratkiewicz Eleonora) |
4,57 (58 ocen)
|
Bez litości (Žamboch Miroslav) |
4,56 (311 ocen)
|
Brylantowy miecz, drewniany miecz (Pierumow Nik) |
4,54 (13 ocen)
|
Niewolni (Nicholson William) |
4,53 (16 ocen)
|
Buntownik (Resnick Mike (Resnick Michael D.)) |
4,52 (77 ocen)
|
Lodowaty grób (Harris Charlaine) |
4,52 (144 ocen)
|
Ślad krwi (Huff Tanya) |
4,51 (139 ocen)
|
Mroczny Zbawiciel: Tom 1 (Žamboch Miroslav) |
4,48 (203 ocen)
|
Grób z niespodzianką (Harris Charlaine) |
4,47 (179 ocen)
|
Człowiek, który nigdy nie chybiał (Perry Steve) |
4,47 (46 ocen)
|
Wielki Bazar; Złoto Brayana (Brett Peter V.) |
4,46 (445 ocen)
|
Śmierć zrodzona w Pradze (Žamboch Miroslav) |
4,46 (143 ocen)
|
Cena krwi (Huff Tanya) |
4,46 (192 ocen)
|
Heros powinien być jeden: Księga I (Oldi Henry Lion (właśc. Gromow Dymitr, Ładyżenskij Oleg)) |
4,44 (35 ocen)
|
Sopel: Część 2: Rajd (Kornew Paweł (Korniew Paweł)) |
4,43 (119 ocen)
|
Sopel: Część 1: Fort (Kornew Paweł (Korniew Paweł)) |
4,42 (147 ocen)
|
Łabędzi śpiew (Green Simon R.) |
4,42 (19 ocen)
|
Taniec nad przepaścią (Malinowska Elena) |
4,41 (116 ocen)
|
Nekromeron (Ugrimow Wiktoria, Ugrimow Oleg) |
4,41 (32 ocen)
|
Śliski: Część 1: Miejskie spotkania (Kornew Paweł (Korniew Paweł)) |
4,41 (80 ocen)
|
Ze śmiercią za plecami (Žamboch Miroslav) |
4,38 (17 ocen)
|
Sierżant (Žamboch Miroslav) |
4,37 (284 ocen)
|
Najemnik (Resnick Mike (Resnick Michael D.)) |
4,37 (97 ocen)
|
Śliski: Część 2: Przebojem! (Kornew Paweł (Korniew Paweł)) |
4,37 (72 ocen)
|
Coś z Nightside (Green Simon R.) |
4,36 (43 ocen)
|
Obsydianowe serce: Tom 2 (Honisch Ju) |
4,35 (30 ocen)
|
Greywalker (Richardson Kat) |
4,33 (127 ocen)
|
Grobowy zmysł (Harris Charlaine) |
4,32 (221 ocen)
|
Królowa śmierci (Žamboch Miroslav) |
4,32 (103 ocen)
|
Tajny wywiad cara Grocha (Bielanin Andriej) |
4,31 (51 ocen)
|
Infoszok (Edelman David Louis) |
4,31 (31 ocen)
|
Okręt flagowy (Resnick Mike (Resnick Michael D.)) |
4,30 (61 ocen)
|
Opowieści o Vimce (Pavelkova Alexandra) |
4,29 (89 ocen)
|
Najlepsza załoga Słonecznego: Tom 2 (Diwow Oleg) |
4,29 (77 ocen)
|
Pieśń Ognia (Nicholson William) |
4,27 (11 ocen)
|
Rzeczy niekształtne (Del Franco Mark) |
4,27 (35 ocen)
|
Heros powinien być jeden: Księga II (Oldi Henry Lion (właśc. Gromow Dymitr, Ładyżenskij Oleg)) |
4,24 (27 ocen)
|
Pirat (Resnick Mike (Resnick Michael D.)) |
4,24 (109 ocen)
|
Moja żona wiedźma (Bielanin Andriej) |
4,22 (96 ocen)
|
Bunt (Resnick Mike (Resnick Michael D.)) |
4,21 (156 ocen)
|
Najlepsza załoga Słonecznego: Tom 1 (Diwow Oleg) |
4,21 (127 ocen)
|
Oblicze Czarnej Palmiry (Wasiljew Władimir (Wasiliew Władimir)) |
4,19 (139 ocen)
|
Słodka jak krew (Neomillner Petra) |
4,17 (49 ocen)
|
Obsydianowe serce: Tom 1 (Honisch Ju) |
4,14 (39 ocen)
|
Przemytnik (Žamboch Miroslav, Procházka Jiří W.) |
4,13 (85 ocen)
|
Profesjonalny zwierzołak (Bielanin Andriej, Czernaja Galina) |
4,13 (78 ocen)
|
Nocny obserwator (Diwow Oleg) |
4,05 (48 ocen)
|
Na tropie wampira (Resnick Mike (Resnick Michael D.)) |
4,03 (37 ocen)
|
Projekt Berserker (Šlechta Vladimír) |
3,95 (29 ocen)
|
Pieśniarz Wiatru (Nicholson William) |
3,91 (29 ocen)
|
Wampir z przypadku (Basztowa Ksenia) |
3,86 (172 ocen)
|