Książka | Średnia ocena |
Brumby (Patchett Mary Elvyn) |
5,22 (9 ocen)
|
Marinette i słoń (Gilard Madeleine) |
5,00 (3 ocen)
|
Zagadkowy chłopiec (Kušan Ivan) |
5,00 (2 ocen)
|
Złota Gwiazda: Powieść z czasów podboju Peru przez Hiszpanów (Borowikowa Anna) |
5,00 (2 ocen)
|
Złote jarzmo (Dobkiewiczowa Kornelia (Jackiewicz-Dobkiewiczowa Kornelia)) |
5,00 (16 ocen)
|
Pan Samochodzik i templariusze (Nienacki Zbigniew (właśc. Nowicki Zbigniew Tomasz)) |
4,89 (2574 ocen)
|
Podróż za jeden uśmiech (Bahdaj Adam (pseud. Damian Dominik)) |
4,84 (831 ocen)
|
Między niebem a ziemią (Banaszczyk Eugeniusz) |
4,83 (3 ocen)
|
Wzywam czterech tropicieli (Hildick Edmund Wallace) |
4,83 (3 ocen)
|
Zagubieni w tundrze kanadyjskiej (Mowat Farley) |
4,83 (20 ocen)
|
Księga strachów (Nienacki Zbigniew (właśc. Nowicki Zbigniew Tomasz)) |
4,81 (1673 ocen)
|
Pan Samochodzik i zagadki Fromborka (Nienacki Zbigniew (właśc. Nowicki Zbigniew Tomasz)) |
4,80 (1360 ocen)
|
Wyspa Złoczyńców (Nienacki Zbigniew (właśc. Nowicki Zbigniew Tomasz)) |
4,79 (1543 ocen)
|
Bohaterowie nieba (Arct Bohdan) |
4,75 (8 ocen)
|
Rycerze złotego runa (Berna Paul) |
4,75 (8 ocen)
|
Nowe przygody Pana Samochodzika (Nienacki Zbigniew (właśc. Nowicki Zbigniew Tomasz)) |
4,74 (1082 ocen)
|
Sposób na Alcybiadesa (Niziurski Edmund) |
4,74 (2073 ocen)
|
Dziewczyna i chłopak czyli Heca na 14 fajerek (Ożogowska Hanna) |
4,73 (1347 ocen)
|
Wakacje z duchami (Bahdaj Adam (pseud. Damian Dominik)) |
4,73 (1252 ocen)
|
Było to za sto lat (Bułyczow Kir (Bułyczow Kirył) (właśc. Możejko Igor)) |
4,73 (56 ocen)
|
Mój księżycowy pech (Broszkiewicz Jerzy) |
4,73 (69 ocen)
|
Rycerze biało-czerwonej szachownicy (Arct Bohdan) |
4,73 (26 ocen)
|
Przekleństwo grobu Wikinga (Mowat Farley) |
4,71 (14 ocen)
|
Mister Di (Broszkiewicz Jerzy) |
4,70 (44 ocen)
|
Ucho wodza (Szczepańska Nora) |
4,68 (14 ocen)
|
Stawiam na Tolka Banana (Bahdaj Adam (pseud. Damian Dominik)) |
4,67 (597 ocen)
|
Kłopoty z kółkiem (Ścibor-Rylska Danuta) |
4,67 (3 ocen)
|
Żeglarz z Miletu (Hegedüs Géza) |
4,67 (3 ocen)
|
Głowa na tranzystorach (Ożogowska Hanna) |
4,63 (644 ocen)
|
Kłusownik o stu twarzach (Suszko Jerzy) |
4,63 (4 ocen)
|
Długi, deszczowy tydzień (Broszkiewicz Jerzy) |
4,62 (272 ocen)
|
Niepodpisany portret (Golicyn Sergiej) |
4,61 (18 ocen)
|
Ząb Napoleona (Minkowski Aleksander (pseud. Hunter Alex lub Dor Marcin)) |
4,59 (183 ocen)
|
Tumbo z Przylądka Dobrej Nadziei (Centkiewicz Czesław Jacek, Centkiewicz Alina (Centkiewiczowa Alina)) |
4,59 (115 ocen)
|
Nasturcja i Lew (Minkowski Aleksander (pseud. Hunter Alex lub Dor Marcin)) |
4,57 (82 ocen)
|
Ofka z Kamiennej Góry (Dobkiewiczowa Kornelia (Jackiewicz-Dobkiewiczowa Kornelia)) |
4,57 (22 ocen)
|
I ty zostaniesz Indianinem (Woroszylski Wiktor) |
4,56 (106 ocen)
|
Awantura w Niekłaju (Niziurski Edmund) |
4,54 (404 ocen)
|
Skarby zatoki (Radowicz Kazimierz) |
4,53 (15 ocen)
|
Zimny brzeg (Kuczyński Maciej (1929-2019)) |
4,53 (16 ocen)
|
Ursa z krainy Urartu (Nowacka Ewa) |
4,53 (19 ocen)
|
Kosmiczny sekret Lutego (Minkowski Aleksander (pseud. Hunter Alex lub Dor Marcin)) |
4,53 (40 ocen)
|
Pan Samochodzik i złota rękawica (Nienacki Zbigniew (właśc. Nowicki Zbigniew Tomasz)) |
4,52 (929 ocen)
|
Piraci z Wysp Śpiewających (Bahdaj Adam (pseud. Damian Dominik)) |
4,51 (96 ocen)
|
Chłopiec z cyrku (Manning-Sanders Ruth) |
4,50 (4 ocen)
|
Lato w Peyreloube (Coudrier Hélène) |
4,50 (2 ocen)
|
Na progu kosmosu (Arct Bohdan) |
4,50 (2 ocen)
|
Skarby Rafy Koralowej (Patchett Mary Elvyn) |
4,50 (6 ocen)
|
Skrzydlaty obrońca (Baudouy Michel-Aimé (właśc. Vernières François)) |
4,50 (2 ocen)
|
Wakacje z Sherlockiem Holmesem (Tafel Jaroslav) |
4,50 (4 ocen)
|
Zamach na wyspę (Tomaszewska Marta) |
4,50 (24 ocen)
|
Zaułek Arlekina (Brown Pamela) |
4,50 (10 ocen)
|
Podróże Alicji (Bułyczow Kir (Bułyczow Kirył) (właśc. Możejko Igor)) |
4,49 (68 ocen)
|
Ci z Dziesiątego Tysiąca (Broszkiewicz Jerzy) |
4,47 (152 ocen)
|
Szubad żąda ofiary (Nowacka Ewa) |
4,43 (35 ocen)
|
Małgosia contra Małgosia (Nowacka Ewa) |
4,42 (745 ocen)
|
Tropiciele (Hildick Edmund Wallace) |
4,42 (6 ocen)
|
Tumbo nigdy nie zazna spokoju (Centkiewicz Czesław Jacek, Centkiewicz Alina (Centkiewiczowa Alina)) |
4,41 (49 ocen)
|
Za minutę pierwsza miłość (Ożogowska Hanna) |
4,41 (686 ocen)
|
W myślach, w sercu... (Platówna Stanisława) |
4,39 (9 ocen)
|
Kajtuś Czarodziej (Korczak Janusz (właśc. Goldszmit Henryk)) |
4,38 (187 ocen)
|
Kapitanowie zuchy: Powieść o wielkich ławicach morskich (Kipling Rudyard) |
4,38 (33 ocen)
|
Biały koń bogów (Nowacka Ewa) |
4,38 (32 ocen)
|
Żeglarz siedmiu mórz: Przygody preszburskiego Robinsona Karola Jettinga (Hunyady József) |
4,38 (4 ocen)
|
Śladami Stasia i Nel (Brandys Marian) |
4,37 (130 ocen)
|
Z panem Biegankiem w Abisynii (Brandys Marian) |
4,37 (64 ocen)
|
Oko Centaura (Broszkiewicz Jerzy) |
4,34 (43 ocen)
|
Zatopiona fregata (Mauffret Yvon) |
4,33 (3 ocen)
|
Śliczna Tamit (Nowacka Ewa) |
4,31 (85 ocen)
|
Agaton Sax i porwany Mister Lispington (Franzén Nils-Olof) |
4,30 (5 ocen)
|
Jędrek z Koliby (Ziółkowska Maria) |
4,30 (10 ocen)
|
Supergigant z motylem (Boglar Krystyna) |
4,29 (103 ocen)
|
Zakładnik szaleńca (Minkowski Aleksander (pseud. Hunter Alex lub Dor Marcin)) |
4,28 (71 ocen)
|
Królowa Kosmosu (Petecki Bohdan (pseud. Bernard Jan Artur)) |
4,27 (15 ocen)
|
Pod obcym niebem (Wyszkowski Mieczysław) |
4,25 (4 ocen)
|
Bal na pięciu księżycach (Petecki Bohdan (pseud. Bernard Jan Artur)) |
4,23 (26 ocen)
|
Ten obcy (Jurgielewiczowa Irena) |
4,23 (3953 ocen)
|
Ptaszek Jones (Hildick Edmund Wallace) |
4,22 (9 ocen)
|
Klub Białej Perły (Zającówna Janina) |
4,20 (10 ocen)
|
Nie ma ceny na miód akacjowy (Kowalewski Stanisław) |
4,18 (47 ocen)
|
Pan Samochodzik i człowiek z UFO (Nienacki Zbigniew (właśc. Nowicki Zbigniew Tomasz)) |
4,16 (868 ocen)
|
Dziki Anda (Szczepańska Nora) |
4,15 (23 ocen)
|
Błękitni z latającego talerza (Minkowski Aleksander (pseud. Hunter Alex lub Dor Marcin)) |
4,15 (55 ocen)
|
Napowietrzna wioska (Verne Jules (Verne Juliusz)) |
4,14 (176 ocen)
|
Przylądek delfinów (Moszkowski Anatol) |
4,07 (7 ocen)
|
Zatoka Kulawego Niedźwiedzia (Woskresienski Siergiej) |
4,06 (8 ocen)
|
Może nie, może tak (Nowacka Ewa) |
4,06 (107 ocen)
|
Białe palmy (Kuczyński Maciej (1929-2019)) |
4,00 (2 ocen)
|
Błękitny wieloryb (Mirer Aleksander) |
4,00 (9 ocen)
|
Burza śnieżna (Vigerust Vegard) |
4,00 (2 ocen)
|
Giancarlo wkracza do akcji (Amici Giuliano) |
4,00 (2 ocen)
|
Indianin (Klein Eduard (1923-1999)) |
4,00 (2 ocen)
|
Jim Starling (Hildick Edmund Wallace) |
4,00 (4 ocen)
|
Latający doktor (Noonan Michael John) |
4,00 (3 ocen)
|
Morze szumi inaczej (Biskupski Stanisław) |
4,00 (2 ocen)
|
Śnieżne skrzydła (Chiritǎ Constantin) |
4,00 (4 ocen)
|
Wyspa potworów (Massepain André (właśc. Kedros Andreas)) |
4,00 (5 ocen)
|
X-1, uwolnij gwiazdy!... (Petecki Bohdan (pseud. Bernard Jan Artur)) |
3,98 (28 ocen)
|
Dan Drewer i Indianie (Bahdaj Adam (pseud. Damian Dominik)) |
3,97 (49 ocen)
|
Człowiek ze stali: Opowiadania (Mogilew Lew) |
3,92 (6 ocen)
|