Książka | Średnia ocena |
Labirynt odbić (Łukianienko Siergiej (Łukjanienko Siergiej)) |
4,89 (521 ocen)
|
Ilion (Simmons Dan) |
4,88 (246 ocen)
|
Fałszywe lustra (Łukianienko Siergiej (Łukjanienko Siergiej)) |
4,87 (375 ocen)
|
Robot (Wiśniewski-Snerg Adam) |
4,85 (374 ocen)
|
Koniec Wieczności (Asimov Isaac) |
4,83 (478 ocen)
|
Okrutne cuda (Card Orson Scott) |
4,80 (48 ocen)
|
Imperatorzy iluzji (Łukianienko Siergiej (Łukjanienko Siergiej)) |
4,80 (174 ocen)
|
Olimp: Tom 2 (Simmons Dan) |
4,78 (165 ocen)
|
Dzień tryfidów (Wyndham John) |
4,76 (545 ocen)
|
Ostatni Lord Smok (Bertin Joanne) |
4,76 (67 ocen)
|
Gwiezdny cień (Łukianienko Siergiej (Łukjanienko Siergiej)) |
4,76 (129 ocen)
|
Olimp: Tom 1 (Simmons Dan) |
4,76 (179 ocen)
|
Zimne błyskotki gwiazd (Łukianienko Siergiej (Łukjanienko Siergiej)) |
4,75 (164 ocen)
|
Poniedziałek zaczyna się w sobotę (Strugacki Arkadij (pseud. Jarosławcew S.), Strugacki Borys) |
4,75 (656 ocen)
|
Obława na "Icarusa" (Zahn Timothy) |
4,74 (57 ocen)
|
Genom (Łukianienko Siergiej (Łukjanienko Siergiej)) |
4,73 (146 ocen)
|
Linia marzeń (Łukianienko Siergiej (Łukjanienko Siergiej)) |
4,72 (180 ocen)
|
Misja międzyplanetarna (Vogt A. E. van (Vogt Alfred Elton van)) |
4,68 (76 ocen)
|
Koniec dzieciństwa (Clarke Arthur C. (Clarke Arthur Charles)) |
4,67 (241 ocen)
|
Ścieżka bohatera (Wolverton Dave (pseud. Farland David)) |
4,67 (6 ocen)
|
Chaos (Card Orson Scott) |
4,66 (58 ocen)
|
Równi bogom (Asimov Isaac) |
4,66 (249 ocen)
|
Kochankowie (Farmer Philip José) |
4,66 (16 ocen)
|
Oko na niebie (Dick Philip K. (Dick Philip Kindred)) |
4,64 (266 ocen)
|
Atomowy sen (Łukianienko Siergiej (Łukjanienko Siergiej)) |
4,64 (124 ocen)
|
Czaszka na niebie (Pierumow Nik) |
4,63 (34 ocen)
|
Wrota Anubisa (Powers Tim) |
4,63 (40 ocen)
|
Lord z planety Ziemia (Łukianienko Siergiej (Łukjanienko Siergiej)) |
4,59 (139 ocen)
|
Leśny dom (Bradley Zimmer Marion) |
4,58 (113 ocen)
|
Planeta małp (Boulle Pierre) |
4,57 (268 ocen)
|
Budowniczowie nieskończoności (Anderson Kevin J. (pseud. Mesta Gabriel), Beason Doug) |
4,57 (23 ocen)
|
Planeta Spisek (Card Orson Scott) |
4,56 (206 ocen)
|
Wehikuł czasu (Wells Herbert George (Wells H. G.)) |
4,55 (1195 ocen)
|
Kalejdoskop (Card Orson Scott) |
4,55 (76 ocen)
|
Zapomnij o Ziemi (MacApp C. C. (właśc. Capps Carroll M.)) |
4,53 (89 ocen)
|
Czas trzeciego wiatru (Silverberg Robert) |
4,52 (25 ocen)
|
Czaszka na rękawie (Pierumow Nik) |
4,50 (41 ocen)
|
Miecz Bez Imienia (Bielanin Andriej) |
4,50 (28 ocen)
|
Sprawa zabójstwa (Strugacki Arkadij (pseud. Jarosławcew S.), Strugacki Borys) |
4,49 (96 ocen)
|
Ślimak na zboczu (Strugacki Arkadij (pseud. Jarosławcew S.), Strugacki Borys) |
4,49 (399 ocen)
|
Mozaika (Card Orson Scott) |
4,49 (69 ocen)
|
Zapach magii (Norton Andre (Norton Alice Mary)) |
4,48 (72 ocen)
|
Wojna o Smoczą Koronę (Stackpole Michael A.) |
4,48 (21 ocen)
|
Złodziejski hazard (McKenna Juliet E.) |
4,46 (14 ocen)
|
Detonator (Clarke Arthur C. (Clarke Arthur Charles), Kube-McDowell Michael) |
4,46 (25 ocen)
|
Koniec akcji "Arka" (Strugacki Arkadij (pseud. Jarosławcew S.), Strugacki Borys) |
4,46 (182 ocen)
|
Kawaleria kosmosu (Heinlein Robert Anson) |
4,41 (258 ocen)
|
Światło minionych dni (Clarke Arthur C. (Clarke Arthur Charles), Baxter Stephen) |
4,40 (53 ocen)
|
Zwierciadło przeznaczenia (Norton Andre (Norton Alice Mary)) |
4,38 (46 ocen)
|
Zaginiona Dinotopia (Foster Alan Dean (pseud. Lucas George)) |
4,36 (11 ocen)
|
Dubler (Heinlein Robert Anson) |
4,36 (80 ocen)
|
Miasto skazane (Strugacki Arkadij (pseud. Jarosławcew S.), Strugacki Borys) |
4,34 (58 ocen)
|
Ta, która słyszała smoki (McCaffrey Anne) |
4,34 (38 ocen)
|
Miliard lat przed końcem świata: Rękopis odnaleziony w zagadkowych okolicznościach (Strugacki Arkadij (pseud. Jarosławcew S.), Strugacki Borys) |
4,33 (273 ocen)
|
O ludziach i potworach (Tenn William) |
4,30 (15 ocen)
|
Łowy na węże morskie (Wolverton Dave (pseud. Farland David)) |
4,29 (12 ocen)
|
Zaginiona rasa (Zahn Timothy) |
4,29 (35 ocen)
|
Przyjaciel z piekła (Strugacki Arkadij (pseud. Jarosławcew S.), Strugacki Borys) |
4,25 (165 ocen)
|
Całkowe drzewa (Niven Larry) |
4,23 (47 ocen)
|
Wojna z Rullami (Vogt A. E. van (Vogt Alfred Elton van)) |
4,23 (20 ocen)
|
Pani Krainy Mgieł (Norton Andre (Norton Alice Mary)) |
4,22 (39 ocen)
|
Dziesiąta ofiara (Sheckley Robert (pseud. O'Donnevan Finn)) |
4,21 (35 ocen)
|
Gwiaździsta odyseja (Norton Andre (Norton Alice Mary)) |
4,21 (26 ocen)
|
Bezsilni tego świata (Strugacki Borys) |
4,21 (12 ocen)
|
Marsjański poślizg w czasie (Dick Philip K. (Dick Philip Kindred)) |
4,20 (247 ocen)
|
Poszukiwanie przeznaczenia albo 27 twierdzenie etyki (Strugacki Borys) |
4,20 (20 ocen)
|
Serce Zachodu (Powers Tim) |
4,19 (29 ocen)
|
Cień Albionu (Norton Andre (Norton Alice Mary), Edghill Rosemary) |
4,17 (36 ocen)
|
Kamienie słońca i serca (Saski Mirek (właśc. Sałasinski Mirosław)) |
4,17 (12 ocen)
|
Kulawy los (Strugacki Arkadij (pseud. Jarosławcew S.), Strugacki Borys) |
4,15 (41 ocen)
|
Lot na Amalteę; Stażyści (Strugacki Arkadij (pseud. Jarosławcew S.), Strugacki Borys) |
4,11 (42 ocen)
|
Ostatni smok (Pogue Charles Edward) |
4,09 (41 ocen)
|
Twarzą ku ziemi (Parowski Maciej) |
4,05 (66 ocen)
|
Południe, XXII wiek (Strugacki Arkadij (pseud. Jarosławcew S.), Strugacki Borys) |
4,04 (55 ocen)
|
Dr Futurity (Dick Philip K. (Dick Philip Kindred)) |
4,02 (258 ocen)
|
O przyjaźni prawdziwej; Próba ucieczki (Strugacki Arkadij (pseud. Jarosławcew S.), Strugacki Borys) |
4,02 (22 ocen)
|
Najlepsze opowiadania science fiction roku 1996: Tom 1 (antologia; Kress Nancy (pseud. Kendall Anna), Sterling Bruce, Reed Robert i inni) |
4,00 (1 ocen)
|
W krainie purpurowych obłoków (Strugacki Arkadij (pseud. Jarosławcew S.), Strugacki Borys) |
3,99 (89 ocen)
|
Noc tryfidów (Clark Simon) |
3,98 (27 ocen)
|
Bajka o Trójce (Strugacki Arkadij (pseud. Jarosławcew S.), Strugacki Borys) |
3,94 (74 ocen)
|
Wojna światów - w równowadze: Alternatywna historia II wojny światowej (Turtledove Harry) |
3,91 (32 ocen)
|
Inna ziemia (Dick Philip K. (Dick Philip Kindred)) |
3,90 (106 ocen)
|
Producenci broni (Vogt A. E. van (Vogt Alfred Elton van)) |
3,86 (22 ocen)
|
Sklepy z bronią na Isher (Vogt A. E. van (Vogt Alfred Elton van)) |
3,79 (28 ocen)
|
Operacja "Poszukiwanie czasu" (Norton Andre (Norton Alice Mary)) |
3,77 (37 ocen)
|
Gwiezdny krąg (Norton Andre (Norton Alice Mary)) |
3,77 (15 ocen)
|
Królestwo bogów (Sheckley Robert (pseud. O'Donnevan Finn)) |
3,76 (25 ocen)
|
Księga Ptaha (Vogt A. E. van (Vogt Alfred Elton van)) |
3,74 (21 ocen)
|
Smocza magia (Norton Andre (Norton Alice Mary)) |
3,73 (37 ocen)
|
Eden w ogniu (Simmons Dan) |
3,72 (36 ocen)
|
Niedoskonali (Strugacki Arkadij (pseud. Jarosławcew S.), Strugacki Borys) |
3,71 (49 ocen)
|
Oro (Wiśniewski-Snerg Adam) |
3,70 (45 ocen)
|
Subb (MacApp C. C. (właśc. Capps Carroll M.)) |
3,56 (17 ocen)
|
Świat bez słońca (MacApp C. C. (właśc. Capps Carroll M.)) |
3,50 (20 ocen)
|
Kull Zwycięzca (Moore Sean A.) |
3,40 (5 ocen)
|
Maszyna Szeherezada (Sheckley Robert (pseud. O'Donnevan Finn)) |
3,05 (28 ocen)
|
Podróż w przyszłość (Sheckley Robert (pseud. O'Donnevan Finn)) |
3,03 (17 ocen)
|
Dywizja Cassini (MacLeod Ken) |
3,00 (12 ocen)
|
Dzień rozliczenia (Jeter K. W. (Jeter Kevin Wayne)) |
3,00 (5 ocen)
|
Najlepsze opowiadania science fiction roku 1996: Tom 2 (antologia; McHugh Maureen F., Kessel John, Wilder Cherry i inni) |
|