Książka | Średnia ocena |
6 podróży Lone Sloane'a; Delirius; Delirius 2 (antologia; Druillet Philippe, Lob Jacques, Legrand Benjamin) |
5,50 (2 ocen)
|
Historie prawdopodobne (antologia; Gaiman Neil, Buckingham Mark, Russell Philip Craig (Russell P. Craig) i inni) |
5,50 (2 ocen)
|
Strażnicy (Moore Alan (pseud. Pierwotny Scenarzysta), Gibbons Dave) |
5,30 (256 ocen)
|
Pasażerowie wiatru: Tom 2 (Bourgeon François) |
5,25 (6 ocen)
|
Złoty dom w Samarkandzie (Pratt Hugo) |
5,25 (4 ocen)
|
Historia dzieciństwa (Satrapi Marjane) |
5,22 (389 ocen)
|
Szninkiel (Van Hamme Jean, Rosiński Grzegorz) |
5,16 (744 ocen)
|
Historia powrotu (Satrapi Marjane) |
5,15 (265 ocen)
|
Umowa z Bogiem: Trylogia (Eisner Will) |
5,12 (69 ocen)
|
Noce nieskończone (antologia; Gaiman Neil, Russell Philip Craig (Russell P. Craig), Manara Milo (właśc. Manara Maurilio) i inni) |
5,12 (145 ocen)
|
Nowy Jork: Życie w wielkim mieście (Eisner Will) |
5,12 (42 ocen)
|
Szkło, śnieg i jabłka oraz inne historie (antologia; Gaiman Neil, Doran Colleen, Moon Fábio i inni) |
5,10 (5 ocen)
|
Dzień gniewu: Afrykańskie przygody Giuseppe Bergmana (Manara Milo (właśc. Manara Maurilio)) |
5,08 (6 ocen)
|
Wieczna wojna [komiks] (Haldeman Joe, Marvano (właśc. Oppen Mark van)) |
5,08 (154 ocen)
|
Top 10: Wydanie zbiorcze (Moore Alan (pseud. Pierwotny Scenarzysta), Ha Gene, Cannon Zander) |
5,06 (8 ocen)
|
V jak Vendetta (antologia; Moore Alan (pseud. Pierwotny Scenarzysta), Lloyd David, Weare Tony) |
5,04 (194 ocen)
|
Burza (Moore Alan (pseud. Pierwotny Scenarzysta), O'Neill Kevin) |
5,00 (1 ocen)
|
Gail; Chaos (Druillet Philippe) |
5,00 (2 ocen)
|
Kanibale Nowego Jorku (Charyn Jerome, Boucq François) |
5,00 (1 ocen)
|
Powrót Mrocznego Rycerza: Ostatnia krucjata (Miller Frank, Azzarello Brian, Romita John Jr) |
5,00 (1 ocen)
|
Rogaty bóg: Tom 2 (Mills Pat, Bisley Simon) |
5,00 (11 ocen)
|
Sen potwora (Bilal Enki) |
4,88 (43 ocen)
|
Pasażerowie wiatru: Tom 1 (Bourgeon François) |
4,88 (12 ocen)
|
Sztorm (Loisel Régis) |
4,84 (29 ocen)
|
Czerwone ręce (Loisel Régis) |
4,83 (27 ocen)
|
Losy (Loisel Régis) |
4,82 (25 ocen)
|
Sambre: Drugie pokolenie (1847-1848) (antologia; Yslaire (właśc. Hislaire Bernard), Yann (Balac) (właśc. Pennetier Yannick le)) |
4,79 (29 ocen)
|
Wyszywanki (Satrapi Marjane) |
4,79 (84 ocen)
|
Kurczak ze śliwkami (Satrapi Marjane) |
4,79 (130 ocen)
|
Powrót Mrocznego Rycerza (Miller Frank, Janson Klaus) |
4,78 (99 ocen)
|
Zabójczy żart; Niewinny człowiek (antologia; Moore Alan (pseud. Pierwotny Scenarzysta), Bolland Brian) |
4,78 (18 ocen)
|
300 (Miller Frank) |
4,78 (110 ocen)
|
Western (Van Hamme Jean, Rosiński Grzegorz) |
4,77 (84 ocen)
|
32 grudnia (Bilal Enki) |
4,76 (43 ocen)
|
Stwory nocy i inne historie (antologia; Gaiman Neil, Zulli Michael, Bolton John i inni) |
4,75 (2 ocen)
|
Zawsze trochę dalej (Pratt Hugo) |
4,75 (2 ocen)
|
Liga Niezwykłych Dżentelmenów: Tom 1 (Moore Alan (pseud. Pierwotny Scenarzysta), O'Neill Kevin) |
4,75 (104 ocen)
|
Targi nieśmiertelnych (Bilal Enki) |
4,74 (78 ocen)
|
Opikanoba (Loisel Régis) |
4,70 (27 ocen)
|
Londyn (Loisel Régis) |
4,70 (35 ocen)
|
Życie w obrazkach: Opowieści autobiograficzne (Eisner Will) |
4,68 (20 ocen)
|
Etiopiki (Pratt Hugo) |
4,67 (9 ocen)
|
Serce z brązu (Sente Yves, Rosiński Grzegorz) |
4,67 (54 ocen)
|
Sygnał do szumu (Gaiman Neil, McKean Dave) |
4,66 (40 ocen)
|
Kobieta pułapka (Bilal Enki) |
4,66 (63 ocen)
|
Liga Niezwykłych Dżentelmenów: Tom 2 (Moore Alan (pseud. Pierwotny Scenarzysta), O'Neill Kevin) |
4,64 (70 ocen)
|
Pierścień Nibelunga (Russell Philip Craig (Russell P. Craig)) |
4,64 (14 ocen)
|
Providence: Tom 1 (Moore Alan (pseud. Pierwotny Scenarzysta), Burrows Jacen) |
4,64 (7 ocen)
|
Świat Edeny (Giraud Jean (pseud. Moebius lub Gir)) |
4,64 (14 ocen)
|
Azyl Arkham: Poważny dom na poważnej ziemi (Morrison Grant, McKean Dave) |
4,64 (61 ocen)
|
Złote ręce (Sente Yves, Rosiński Grzegorz) |
4,64 (58 ocen)
|
47 roninów (Richardson Mike, Sakai Stan) |
4,63 (12 ocen)
|
Zimny równik (Bilal Enki) |
4,62 (53 ocen)
|
Ballada o Słonym Morzu (Pratt Hugo) |
4,60 (21 ocen)
|
Eksodus (Haldeman Joe, Marvano (właśc. Oppen Mark van)) |
4,59 (27 ocen)
|
Czarne akta (Moore Alan (pseud. Pierwotny Scenarzysta), O'Neill Kevin) |
4,58 (6 ocen)
|
Salambo [komiks] (Flaubert Gustave (Flaubert Gustaw), Druillet Philippe) |
4,58 (6 ocen)
|
Czwórka? Akt ostatni (Bilal Enki) |
4,57 (14 ocen)
|
Rogaty bóg: Tom 3 (Mills Pat, Bisley Simon) |
4,57 (7 ocen)
|
Księżycowa Gęba (Jodorowsky Alejandro, Boucq François) |
4,56 (25 ocen)
|
Corto Maltese na Syberii (Pratt Hugo) |
4,55 (19 ocen)
|
Yans: Tom 1 (Duchâteau André-Paul, Rosiński Grzegorz) |
4,55 (10 ocen)
|
Yokai (Sakai Stan) |
4,55 (11 ocen)
|
Hak (Loisel Régis) |
4,54 (26 ocen)
|
Polowanie (Christin Pierre, Bilal Enki) |
4,53 (51 ocen)
|
Animal'z (Bilal Enki) |
4,50 (10 ocen)
|
Ekwatoria (Díaz Canales Juan, Pellejero Rubén) |
4,50 (1 ocen)
|
Kolor powietrza (Bilal Enki) |
4,50 (2 ocen)
|
Mroczny Rycerz: Rasa Panów (antologia; Miller Frank, Azzarello Brian, Kubert Andy i inni) |
4,50 (2 ocen)
|
Przygody celtyckie (Pratt Hugo) |
4,50 (1 ocen)
|
Tango (Pratt Hugo) |
4,50 (1 ocen)
|
Kyle z Klanach (Dufaux Jean, Rosiński Grzegorz) |
4,48 (57 ocen)
|
Objawienie (Haldeman Joe, Marvano (właśc. Oppen Mark van)) |
4,48 (26 ocen)
|
Spirit: Najlepsze opowieści (antologia; Eisner Will, Palmer Bob, Spranger John i inni) |
4,47 (16 ocen)
|
Providence: Tom 2 (Moore Alan (pseud. Pierwotny Scenarzysta), Burrows Jacen) |
4,43 (7 ocen)
|
Blackmore (Dufaux Jean, Rosiński Grzegorz) |
4,41 (65 ocen)
|
Biały koszmar; Szalony Erektoman (antologia; Giraud Jean (pseud. Moebius lub Gir), Druillet Philippe) |
4,40 (15 ocen)
|
Pani Gerfaut (Dufaux Jean, Rosiński Grzegorz) |
4,40 (59 ocen)
|
INCAL (Jodorowsky Alejandro, Giraud Jean (pseud. Moebius lub Gir)) |
4,39 (38 ocen)
|
Inna wojna (Haldeman Joe, Marvano (właśc. Oppen Mark van)) |
4,39 (28 ocen)
|
Sioban (Dufaux Jean, Rosiński Grzegorz) |
4,38 (68 ocen)
|
Arzach; Czy człowiek jest dobry? (antologia; Giraud Jean (pseud. Moebius lub Gir), O'Bannon Dan) |
4,38 (21 ocen)
|
Ronin (Miller Frank) |
4,37 (31 ocen)
|
Czarna Orchidea (Gaiman Neil, McKean Dave) |
4,37 (61 ocen)
|
Providence: Tom 3 (Moore Alan (pseud. Pierwotny Scenarzysta), Burrows Jacen) |
4,36 (7 ocen)
|
Josel: 19 kwietnia 1943 (Kubert Joe) |
4,35 (10 ocen)
|
Pod znakiem Koziorożca (Pratt Hugo) |
4,33 (3 ocen)
|
Martha Washington: Jej życie i czasy, wiek XXI (Miller Frank, Gibbons Dave) |
4,32 (14 ocen)
|
Rogaty bóg: Tom 1 (Mills Pat, Bisley Simon) |
4,32 (19 ocen)
|
Sprawa rodzinna i inne historie (Eisner Will) |
4,31 (8 ocen)
|
Prawo Ardelii (Duchâteau André-Paul, Rosiński Grzegorz) |
4,31 (82 ocen)
|
Spotkanie w Paryżu (Bilal Enki) |
4,25 (18 ocen)
|
Ślepa cytadela; Przystanek na Faragonescji; The Long Tomorrow (antologia; Giraud Jean (pseud. Moebius lub Gir), O'Bannon Dan) |
4,25 (2 ocen)
|
Krwawe gody (Van Hamme Jean, Hermann (właśc. Huppen Hermann)) |
4,22 (18 ocen)
|
Hard Boiled (Miller Frank, Darrow Geof) |
4,19 (8 ocen)
|
Arzach; Szalony Erektoman; Wakacje Majora (Giraud Jean (pseud. Moebius lub Gir)) |
4,17 (3 ocen)
|
Batman i Robin: Cudowny Chłopiec (Miller Frank, Lee Jim, Williams Scott) |
4,17 (15 ocen)
|
HP i Giuseppe Bergman (Manara Milo (właśc. Manara Maurilio)) |
4,17 (9 ocen)
|
Feralny Major (Giraud Jean (pseud. Moebius lub Gir)) |
4,13 (16 ocen)
|
Stulecie: 1910 (Moore Alan (pseud. Pierwotny Scenarzysta), O'Neill Kevin) |
4,10 (25 ocen)
|