Książka | Średnia ocena |
Wszystko zostaje w rodzinie (Olsson Mats) |
5,50 (2 ocen)
|
Pająk (Kepler Lars (właśc. Ahndoril Alexander, Coelho Ahndoril Alexandra)) |
5,40 (5 ocen)
|
Policja (Nesbø Jo) |
5,06 (1192 ocen)
|
Pierwszy śnieg (Nesbø Jo) |
4,92 (1629 ocen)
|
Upiory (Nesbø Jo) |
4,90 (1024 ocen)
|
Pancerne serce (Nesbø Jo) |
4,89 (1143 ocen)
|
Zaginiony (Jansson Anna) |
4,88 (4 ocen)
|
Wybawiciel (Nesbø Jo) |
4,86 (1215 ocen)
|
Pragnienie (Nesbø Jo) |
4,85 (541 ocen)
|
Kamień (Kuźmińska Małgorzata (Fugiel-Kuźmińska Małgorzata), Kuźmiński Michał) |
4,83 (108 ocen)
|
Uprowadzenie (Falconer Duncan) |
4,83 (3 ocen)
|
Pentagram (Nesbø Jo) |
4,83 (1403 ocen)
|
Nóż (Nesbø Jo) |
4,83 (287 ocen)
|
Pionek (Kuźmińska Małgorzata (Fugiel-Kuźmińska Małgorzata), Kuźmiński Michał) |
4,81 (150 ocen)
|
Syn (Nesbø Jo) |
4,80 (793 ocen)
|
Raport o końcu świata (Sokół Jarosław) |
4,80 (15 ocen)
|
Czerwona zaraza, czarna śmierć (Sokół Jarosław) |
4,79 (14 ocen)
|
Trzeci klucz (Nesbø Jo) |
4,77 (1481 ocen)
|
Ostatnia mila (Baldacci David) |
4,74 (40 ocen)
|
Czerwone Gardło (Nesbø Jo) |
4,71 (1763 ocen)
|
Podpis mordercy (Kuhn Krystyna) |
4,66 (16 ocen)
|
Dylemat (Baldacci David) |
4,65 (26 ocen)
|
Budynek Q (Baldacci David) |
4,65 (10 ocen)
|
Przekroczyć granicę (McKinzie Clinton) |
4,65 (10 ocen)
|
Schronisko, które przetrwało (Gortych Sławomir) |
4,65 (47 ocen)
|
Miasto upadłych (Baldacci David) |
4,65 (24 ocen)
|
Krwawy księżyc (Nesbø Jo) |
4,64 (110 ocen)
|
Ucieczka (Baldacci David) |
4,64 (11 ocen)
|
Cicha wiara w anioły (Ellory R. J. (Ellory Roger Jon)) |
4,63 (26 ocen)
|
Wyspa zero (Sokół Jarosław) |
4,61 (27 ocen)
|
Saper (Falconer Duncan) |
4,59 (11 ocen)
|
Człowiek w lustrze (Kepler Lars (właśc. Ahndoril Alexander, Coelho Ahndoril Alexandra)) |
4,59 (17 ocen)
|
Śleboda (Kuźmińska Małgorzata (Fugiel-Kuźmińska Małgorzata), Kuźmiński Michał) |
4,56 (200 ocen)
|
Schronisko, które przestało istnieć (Gortych Sławomir) |
4,55 (84 ocen)
|
Zatrute życie (Małyszewa Anna) |
4,51 (45 ocen)
|
Cichy pokój (Matheson Nadine) |
4,50 (2 ocen)
|
Kości niezgody (Regan Lisa) |
4,50 (1 ocen)
|
Ostatnie wyznanie (Regan Lisa) |
4,50 (1 ocen)
|
Towar (Baldacci David) |
4,50 (14 ocen)
|
Zakładnik (Falconer Duncan) |
4,50 (10 ocen)
|
Bóg Chaosu (Bradby Tom) |
4,48 (23 ocen)
|
Lalkarka (Bentow Max) |
4,47 (15 ocen)
|
Biały Rosjanin (Bradby Tom) |
4,46 (14 ocen)
|
Kontrakt Paganiniego (Kepler Lars (właśc. Ahndoril Alexander, Coelho Ahndoril Alexandra)) |
4,46 (80 ocen)
|
Śmierć w Breslau (Krajewski Marek (ur. 1966)) |
4,46 (1912 ocen)
|
Podmorskie więzienie (Falconer Duncan) |
4,45 (10 ocen)
|
Czarny koń (Hoag Tami) |
4,45 (55 ocen)
|
Łowca (Kepler Lars (właśc. Ahndoril Alexander, Coelho Ahndoril Alexandra)) |
4,44 (35 ocen)
|
Łowcy głów (Nesbø Jo) |
4,44 (743 ocen)
|
Bezimienna (Regan Lisa) |
4,40 (5 ocen)
|
Karaluchy (Nesbø Jo) |
4,40 (1629 ocen)
|
Pan Deszczu (Bradby Tom) |
4,39 (9 ocen)
|
Nadciąga mrok (Tallis Frank) |
4,38 (21 ocen)
|
Za dawne winy (Hoag Tami) |
4,38 (46 ocen)
|
W pułapce pamięci (Baldacci David) |
4,36 (48 ocen)
|
Połów (Mróz Remigiusz (pseud. Løgmansbø Ove)) |
4,36 (218 ocen)
|
Hipnotyzer (Kepler Lars (właśc. Ahndoril Alexander, Coelho Ahndoril Alexandra)) |
4,35 (227 ocen)
|
Alibi (Hoag Tami) |
4,34 (22 ocen)
|
Śmiertelna intryga (Tallis Frank) |
4,33 (60 ocen)
|
Łazarz (Kepler Lars (właśc. Ahndoril Alexander, Coelho Ahndoril Alexandra)) |
4,30 (33 ocen)
|
Zabić posłańca (Hoag Tami) |
4,26 (39 ocen)
|
Śmiertelnie proste rozwiązanie (Ellory R. J. (Ellory Roger Jon)) |
4,25 (6 ocen)
|
Kruchy lód (Jansson Anna) |
4,24 (17 ocen)
|
Zazdrość (Nesbø Jo) |
4,23 (61 ocen)
|
Enklawa (Mróz Remigiusz (pseud. Løgmansbø Ove)) |
4,23 (292 ocen)
|
Podziemne rzeki Londynu (Fowler Christopher) |
4,21 (48 ocen)
|
Stąpając po linie (Baldacci David) |
4,21 (12 ocen)
|
Zgubne kłamstwa (Tallis Frank) |
4,19 (21 ocen)
|
Człowiek nietoperz (Nesbø Jo) |
4,19 (1990 ocen)
|
Gdzie zaległy cienie (Ridpath Michael) |
4,18 (22 ocen)
|
Kości zdrady (Bass Bill, Jefferson Jon) |
4,18 (22 ocen)
|
Siedemdziesiąt siedem zegarów (Fowler Christopher) |
4,15 (31 ocen)
|
Ptaszydło (Bentow Max) |
4,13 (44 ocen)
|
Wiedeńska krew (Tallis Frank) |
4,12 (51 ocen)
|
Zemsta (Nesbø Jo) |
4,12 (47 ocen)
|
Więcej krwi (Nesbø Jo) |
4,10 (275 ocen)
|
Szachista: Historyczny thriller o wielkim oszustwie (Löhr Robert) |
4,08 (54 ocen)
|
Prom (Mróz Remigiusz (pseud. Løgmansbø Ove)) |
4,08 (191 ocen)
|
Zimowy morderca (Kuhn Krystyna) |
4,08 (46 ocen)
|
Zabójczy błękit (Kastner Jörg) |
4,05 (41 ocen)
|
Macbeth (Nesbø Jo) |
4,03 (165 ocen)
|
Złodziej kości (Bass Bill, Jefferson Jon) |
4,00 (23 ocen)
|
Widownia w mroku (Fowler Christopher) |
3,99 (46 ocen)
|
Krew na śniegu (Nesbø Jo) |
3,94 (490 ocen)
|
Klub Seryjnych Morderców (Povey Jeff) |
3,90 (43 ocen)
|
Wściekłe psy (Grady James) |
3,83 (6 ocen)
|
Kości z Awinionu (Bass Bill, Jefferson Jon) |
3,75 (10 ocen)
|
Czarny motyl (Jansson Anna) |
3,70 (5 ocen)
|
Naśladowca (Matheson Nadine) |
3,67 (3 ocen)
|
Testament Baphometa (Gindick Greg) |
3,67 (6 ocen)
|
Zabójcza dyscyplina (Olsson Mats) |
3,67 (12 ocen)
|
Skrzydlata śmierć (Jansson Anna) |
3,64 (11 ocen)
|
Skrzydlaty morderca (Hines Joanna) |
3,60 (5 ocen)
|
Zły bliźniak (Troup Gary (właśc. Shames Laurence)) |
3,54 (14 ocen)
|
Ofiary z Martebo (Jansson Anna) |
3,48 (22 ocen)
|
Morderstwo w Four Courts (Nugent Andrew) |
3,22 (25 ocen)
|
Najemnik (Falconer Duncan) |
3,17 (3 ocen)
|
Maestro (Tangen Geir) |
3,07 (7 ocen)
|
Morderstwo w znaku Zen (Bottini Oliver) |
2,85 (13 ocen)
|
Córeńki (Szydeł Magdalena) |
|