Książka | Średnia ocena |
Dozgonna miłość (Anderson Caroline) (tom: 104) |
4,57 (15 ocen)
|
To co najważniejsze (Metcalfe Josie) (tom: 87) |
4,37 (19 ocen)
|
Dziecko szczęścia (Darcy Lilian) (tom: 98) |
4,25 (8 ocen)
|
Daleko od domu (Metcalfe Josie) (tom: 46) |
4,21 (7 ocen)
|
Zaufaj sobie (Ansell Judith) (tom: 18) |
4,21 (12 ocen)
|
Wytrzymasz tu tylko miesiąc (MacDonald Laura) (tom: 82) |
4,19 (16 ocen)
|
Lekarstwo doskonałe (Wood Carol) (tom: 70) |
4,14 (7 ocen)
|
Terapia wstrząsowa (Darcy Lilian) (tom: 71) |
4,13 (4 ocen)
|
W poszukiwaniu blasku księżyca (Neels Betty) (tom: 16) |
4,13 (12 ocen)
|
Żona dla szefa (O'Neill Margaret) (tom: 117) |
4,13 (8 ocen)
|
O jedno dziecko za dużo (Lennox Marion (pseud. David Trisha)) (tom: 132) |
4,12 (13 ocen)
|
Po drugiej stronie Laguny (Holt Margaret) (tom: 79) |
4,10 (5 ocen)
|
Na dachu świata (Webber Meredith) (tom: 50) |
4,08 (6 ocen)
|
Nasz wspólny dom (Danton Sheila) (tom: 120) |
4,08 (6 ocen)
|
Złote serce (Matthews Jessica) (tom: 94) |
4,08 (6 ocen)
|
Jeśli ją kochasz, zwrócisz jej wolność (Wood Carol) (tom: 77) |
4,07 (7 ocen)
|
Do trzech razy sztuka (Metcalfe Josie) (tom: 101) |
4,07 (15 ocen)
|
Przypadek doktora Matta (Anderson Caroline) (tom: 1) |
4,07 (15 ocen)
|
Kochać i stracić (Barker Margaret) (tom: 56) |
4,05 (10 ocen)
|
Liczy się tylko serce (Lennox Marion (pseud. David Trisha)) (tom: 48) |
4,00 (11 ocen)
|
Miłość bez granic (Anderson Caroline) (tom: 33) |
4,00 (13 ocen)
|
Nic nie mogę ci ofiarować (Anderson Caroline) (tom: 24) |
4,00 (16 ocen)
|
Szafirowa Zatoka (Lennox Marion (pseud. David Trisha)) (tom: 109) |
4,00 (7 ocen)
|
W śnieżnej krainie (Metcalfe Josie) (tom: 76) |
4,00 (7 ocen)
|
Znów z rodziną (Sanderson Gill) (tom: 115) |
4,00 (4 ocen)
|
Czuły dotyk (Anderson Caroline) (tom: 55) |
3,98 (21 ocen)
|
Wśród jezior i gór (Sanderson Gill) (tom: 81) |
3,97 (17 ocen)
|
Smak życia (Anderson Caroline) (tom: 6) |
3,97 (15 ocen)
|
Czarująca pani doktor (Lennox Marion (pseud. David Trisha)) (tom: 35) |
3,96 (13 ocen)
|
Czekanie na cud (Lennox Marion (pseud. David Trisha)) (tom: 85) |
3,94 (8 ocen)
|
Głos serca (Darcy Lilian) (tom: 2) |
3,94 (8 ocen)
|
Może czy na pewno? (Anderson Caroline) (tom: 110) |
3,92 (13 ocen)
|
Pojednanie nad Morzem Czerwonym (Barker Margaret) (tom: 29) |
3,92 (6 ocen)
|
Zorza polarna (Lang Rebecca) (tom: 21) |
3,92 (6 ocen)
|
Nie jestem Dianą (Lennox Marion (pseud. David Trisha)) (tom: 32) |
3,88 (13 ocen)
|
Najlepszym lekarstwem jest żona (Lennox Marion (pseud. David Trisha)) (tom: 61) |
3,88 (17 ocen)
|
Wszystko można jeszcze zmienić (Darcy Lilian) (tom: 41) |
3,88 (8 ocen)
|
Miłość zwycięża wszystko (Wood Carol) (tom: 12) |
3,83 (6 ocen)
|
Nie odrzucaj mojej miłości (Evans Jean) (tom: 72) |
3,83 (6 ocen)
|
Niepamięć (Metcalfe Josie) (tom: 53) |
3,83 (15 ocen)
|
Rycerz bez skazy (Sinclair Flora) (tom: 23) |
3,83 (9 ocen)
|
Spotkanie w przestworzach (Webber Meredith) (tom: 68) |
3,83 (3 ocen)
|
Tajemnica doktora Wilde’a (Darcy Lilian) (tom: 113) |
3,83 (3 ocen)
|
Nie przestanę cię kochać (Metcalfe Josie) (tom: 66) |
3,82 (17 ocen)
|
Kuracja doktora Angusa (Lennox Marion (pseud. David Trisha)) (tom: 69) |
3,82 (11 ocen)
|
Cud wigilijnej nocy (Webber Meredith) (tom: 124) |
3,80 (5 ocen)
|
Jak w bajce (Barker Margaret) (tom: 128) |
3,80 (5 ocen)
|
Kochanek na smutne dni (Wood Carol) (tom: 47) |
3,80 (5 ocen)
|
Nad chmurami (Webber Meredith) (tom: 37) |
3,80 (5 ocen)
|
Przyjaciel rodziny (Sanderson Gill) (tom: 130) |
3,79 (7 ocen)
|
Jesteś zbyt blisko (Matthews Jessica) (tom: 96) |
3,78 (9 ocen)
|
Zakochany profesor (Neels Betty) (tom: 8) |
3,77 (13 ocen)
|
Dla dobra dziecka (Matthews Jessica) (tom: 89) |
3,75 (8 ocen)
|
Najpiękniejsza noc (Darcy Lilian) (tom: 93) |
3,75 (4 ocen)
|
Powiedz mi prawdę (Lang Rebecca) (tom: 52) |
3,75 (4 ocen)
|
Przeprowadzka (Matthews Jessica) (tom: 121) |
3,75 (6 ocen)
|
Rodzina, ach rodzina (Sanderson Gill) (tom: 105) |
3,75 (4 ocen)
|
Zdążyć przed jesienią (Wood Carol) (tom: 131) |
3,75 (6 ocen)
|
Dylemat chirurga (Barker Margaret) (tom: 11) |
3,73 (11 ocen)
|
Siła perswazji (MacDonald Laura) (tom: 75) |
3,73 (11 ocen)
|
Dlaczego uciekasz, Cari? (Lennox Marion (pseud. David Trisha)) (tom: 78) |
3,72 (16 ocen)
|
Czas ukojenia (Matthews Jessica) (tom: 100) |
3,71 (7 ocen)
|
Szpital na prowincji (Scott Elisabeth) (tom: 4) |
3,71 (7 ocen)
|
Święta pełne słońca (Lennox Marion (pseud. David Trisha)) (tom: 51) |
3,71 (12 ocen)
|
Musisz komuś zaufać (MacDonald Laura) (tom: 118) |
3,70 (5 ocen)
|
Ślub w Złotej Dolinie (Webber Meredith) (tom: 107) |
3,70 (5 ocen)
|
Odrobina magii (Metcalfe Josie) (tom: 111) |
3,69 (8 ocen)
|
Jeden magiczny pocałunek (Shelton Helen) (tom: 123) |
3,67 (3 ocen)
|
Najcenniejsze dary (Gordon Abigail) (tom: 119) |
3,67 (3 ocen)
|
Nie bój się uczuć (Lennox Marion (pseud. David Trisha)) (tom: 27) |
3,67 (9 ocen)
|
Niewinne kłamstwo (Robertson Patricia) (tom: 31) |
3,67 (6 ocen)
|
Niewolnica buszu (Lennox Marion (pseud. David Trisha)) (tom: 54) |
3,67 (12 ocen)
|
Przyjedź na wyspy koralowe (Darcy Lilian) (tom: 83) |
3,67 (6 ocen)
|
Szpital na wzgórzu (Lavenham Clare) (tom: 38) |
3,67 (6 ocen)
|
Wszystko albo nic (Evans Jean) (tom: 19) |
3,67 (3 ocen)
|
Córeczka (Lennox Marion (pseud. David Trisha)) (tom: 106) |
3,65 (10 ocen)
|
Niebezpieczna znajomość (Lennox Marion (pseud. David Trisha)) (tom: 44) |
3,64 (7 ocen)
|
Okres próbny (Webber Meredith) (tom: 14) |
3,64 (7 ocen)
|
Ostry dyżur (O'Neill Margaret) (tom: 34) |
3,61 (9 ocen)
|
Bezpieczna przystań (Kingsley Maggie) (tom: 114) |
3,60 (5 ocen)
|
Rywalka (Taylor Jennifer) (tom: 122) |
3,60 (5 ocen)
|
W cztery oczy (Metcalfe Josie) (tom: 43) |
3,60 (5 ocen)
|
Wrażliwe serce (Evans Jean) (tom: 30) |
3,60 (5 ocen)
|
Potęga miłości (MacDonald Laura) (tom: 17) |
3,58 (6 ocen)
|
Zacznijmy od nowa (Anderson Caroline) (tom: 13) |
3,58 (13 ocen)
|
Promyczek (Scott Elisabeth) (tom: 73) |
3,56 (8 ocen)
|
A jednak ty (Barker Margaret) (tom: 36) |
3,56 (9 ocen)
|
Męski punkt widzenia (Anderson Caroline) (tom: 26) |
3,56 (9 ocen)
|
Miłość czyni cuda (Lennox Marion (pseud. David Trisha)) (tom: 22) |
3,56 (9 ocen)
|
Bliski nieznajomy (Anderson Caroline) (tom: 42) |
3,55 (10 ocen)
|
Świąteczny dyżur (O'Neill Margaret) (tom: 7) |
3,53 (20 ocen)
|
Czasem warto poczekać (Metcalfe Josie) (tom: 60) |
3,50 (5 ocen)
|
Dwie miłości (MacDonald Laura) (tom: 112) |
3,50 (2 ocen)
|
Jak mu pomóc? (Bowring Mary) (tom: 58) |
3,50 (5 ocen)
|
Jak się rodzi miłość (Darcy Lilian) (tom: 102) |
3,50 (6 ocen)
|
Jedna szansa na milion (Roberts Alison) (tom: 99) |
3,50 (6 ocen)
|
Lekarz z Londynu (Taylor Jennifer) (tom: 127) |
3,50 (4 ocen)
|
Nasze marzenia duże i małe (MacDonald Laura) (tom: 129) |
3,50 (4 ocen)
|
Pieśń weselna (Lang Rebecca) (tom: 25) |
3,50 (5 ocen)
|
Pod słońcem Singapuru (Ashe Jenny) (tom: 5) |
3,50 (8 ocen)
|