Autor: Monika.W
Data dodania: 01.01.2021 13:34
STYCZEŃ
1. Złoty róg, ocena: 5
Szymiczkowa trzymają poziom (że skopiuję konstrukcję gramatyczną z Lutka). Przemiła opowieść o Krakowie z początków XX wieku, gdzie intryga kryminalna jest tylko warunkiem sine qua non. Ta cała reszta, oj tak... Aż mi się zamarzył kapelusz z kokardą lub wronimi skrzydłami.
2. Człowiek, który był Czwartkiem, ocena: 3
Co to właściwie ma być? Jeśli sensacja z kryminałem - nuda, przewidywalność, zestarzało się okrutnie. Jeśli zaś powiastka filozoficzno-chrześci...
Autor: ahafia
Data dodania: 26.06.2022 08:29
Czytelniczo to kiepski czas - coś tam czytam, ale mało. Przeważnie źle trafiam i albo odkładam, albo brnę bez zachwytu.
4. Pajęczyna - 3
Sztuka zaadaptowana na powieść przez kogoś innego, ale to wciąż Christie z jej pomysłami, a cały problem polegał na tym, że miewała je dobre, ale najczęściej niedopracowane. Tutaj też mi zgrzytało, a musiało potężnie, skoro tylko 3. Teraz już pamiętam jedynie, że brakowało miejscami logiki i miałam wątpliwości, co do upływu czasu.
5. Czas łaski - 3
To b...