Autor: mirejlle
Data dodania: 04.05.2021 18:36
39.
Chłopiec, którego nikt nie kochał
Ocena: 5
Gatunek: biografia, autobiografia, pamiętnik
Tu w zasadzie nie ma o czym długo pisać. Niezmiernie podziwiam ludzi, którym chce się naprawiać koszmarne rodzicielskie zaniedbania, takie, które nigdy nie powinny się wydarzać. Niezwykli ludzie nie dość że chcą te dzieci kochać, to jeszcze próbują im zapewnić lepszy start. I wykorzystują do tego w zasadzie ostatnią szansę.
40.
Wrony
Ocena: 5
Gatunek: społeczna, obyczajowa
Świetna książka o niesp...
Autor: Małgorzata_
Data dodania: 06.01.2023 00:32
STYCZEŃ
1. "Dom nad błękitnym morzem" T. J. Klune - ocena: 4,5 - lektura ciepła jak kocyk :)
2. "Cuda wianki" Aneta Jadowska - ocena: 4 - baaardzo polubiłam ten nieokiełzany żywioł czyli ród Koźlaczek :)
3. "Panie czarowne" Jakub Ćwiek - ocena: 4 - 2 w 1, czyli zaczęłam pomału odkrywać książki z motywami słowiańskimi + chciałam poznać warsztat pisarski Ćwieka. I nie żałuję, że sięgnęłam po tę książkę :)
4. "Ludzie, których spotykamy na wakacjach" Emily Henry - ocena: 4...
Autor: jolekp
Data dodania: 06.01.2023 19:47
116. Biblioteka o północy
O tym co by było gdyby.
Nora postanawia skończyć ze sobą. W następstwie tego czynu trafia do tytułowej biblioteki, gdzie ma możliwość wypróbować jak wyglądałoby jej życie, gdyby podejmowała inne decyzje.
Niestety, książka jest mocno rozczarowująca. Formuła, w której bohaterka skacze przez kolejne wersje swojego życia, spędza w nich kilka chwil, po czym stwierdza, że to jednak nie to, bardzo szybko się wyczerpuje i staje monotonna. Przy czym bohaterka jest trudna do ...