Autor: Monika.W
Data dodania: 01.01.2021 13:34
STYCZEŃ
1. Złoty róg, ocena: 5
Szymiczkowa trzymają poziom (że skopiuję konstrukcję gramatyczną z Lutka). Przemiła opowieść o Krakowie z początków XX wieku, gdzie intryga kryminalna jest tylko warunkiem sine qua non. Ta cała reszta, oj tak... Aż mi się zamarzył kapelusz z kokardą lub wronimi skrzydłami.
2. Człowiek, który był Czwartkiem, ocena: 3
Co to właściwie ma być? Jeśli sensacja z kryminałem - nuda, przewidywalność, zestarzało się okrutnie. Jeśli zaś powiastka filozoficzno-chrześci...
Autor: Rbit
Data dodania: 01.08.2021 20:42
Lipiec:
45. Dinozaury odkryte na nowo: Jak rewolucja naukowa rewiduje historię (5,0)
Jedna z tego typu książek, które rozbudzają pasję do nauki. Gdybym czytał to za dzieciaka, na pewno chciałbym zostać paleontologiem, paleobiologiem, czy bioinformatykiem.
46. Świerczewski: Śmierć i kult bożyszcza komunizmu (4,0)
Reportaż o Jabłonkach, tamtejszym pomniku Waltera i wszystkim, co się wokół niego działo. Wyjaśnia, dlaczego w ankiecie z 1987 r. na najwybitniejszego Polaka Świerczewski zajął 9...